Biuro - zdjęcie 2
Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej w Przemyślu
37-700 Przemyśl Ul. Mickiewicza 34
print as PDF
Ogłoszenie nr 137663 / 15.05.2024
Dołącz do nas jako:

inspektor

Sekcji Gospodarki Mieszkaniowej i Kwaterunkowej Wydziału Techniki i Zaopatrzenia
#administracja publiczna #dane osobowe #praca #sprawy wewnętrzne
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • zbiera i analizuje prawidłowość wypełniania wniosków, rozpatruje i rozlicza w programie informatycznym wnioski funkcjonariuszy wszystkich jednostek organizacyjnych BiOSG o zwrot kosztów dojazdu do służby, prowadzi postępowania administracyjne w sprawie odmowy przyznania świadczenia, sporządza wykaz należności do wypłaty w celu bieżącej realizacji świadczenia
  • współpracuje z Pionem Głównego Księgowego w ramach miesięcznego planowania środków finansowych na realizację świadczenia oraz planowania środków do projektu planu wydatków oddziału oraz kosztów na przyszły rok z rocznym wyprzedzeniem w celu zabezpieczenia środków na realizację świadczenia
  • wprowadza i aktualizuje dane w programie informatycznym w zakresie świadczenia zwrotu kosztów dojazdu, współpracuje przy realizacji innych świadczeń związanych z uprawnieniami funkcjonariuszy do lokalu mieszkalnego tj. równoważnik za remont lokalu mieszkalnego, równoważnik za brak lokalu mieszkalnego, pomocy finansowej, w celu prowadzenia bieżących danych w zakresie realizacji świadczeń mieszkaniowych
  • uczestniczy w komisjach przy przyjmowaniu i przekazywaniu lokali mieszkalnych BiOSG dla najemców w celu realizacji decyzji o przydziale
  • współpracuje z Wydziałem Łączności i Informatyki w kwestiach zmian w funkcjonalności programu informatycznego dotyczącego dodatkowych należności w zakresie świadczenia zwrotu kosztów dojazdu
  • przygotowuje dane do meldunków mieszkaniowych, opracowuje zestawienia i dane niezbędne do analizy sytuacji gospodarki mieszkaniowej w celu przekazywania do organu nadrzędnego
  • prowadzi ewidencję w zakresie wypłat zwrotu kosztów dojazdu w celu bieżącej i aktualnej informacji o realizacji świadczenia
  • koordynuje pracę sprzątaczek w zastępstwie osoby realizującej te zadania
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe: 1,5 roku doświadczenia w pracy w jednostkach administracji lub 1 rok doświadczenia w pracy w obszarze gospodarki lokalami
  • Znajomość zasad rachunkowości dla jednostek budżetowych
  • Obsługa informatycznych programów użytkowych
  • Obsługa programu księgowo-finansowego
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: średnie ekonomiczne
Co oferujemy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”
  • "Nagrody jubileuszowe"
  • Możliwość rozwoju i współpracy ze specjalistami
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.

Deklaracja dostępności:

https://www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl/bie/wolnytekst/39328,Deklaracja-dostepnosci.html

Warunki pracy

CEL ISTNIENIA STANOWISKA PRACY:

Stanowisko zostało utworzone w celu prowadzenia spraw związanych z realizacją świadczenia funkcjonariuszy SG- zwrot kosztów dojazdu do służby oraz planowanie środków finansowych w budżecie na realizacje wypłat. Prowadzenie spraw związanych z aktualizacją danych funkcjonariuszy, przygotowywanie dokumentów i wprowadzania danych do programu informatycznego związanych z tym świadczeniem.

WARUNKI PRACY ORAZ MIEJSCE I OTOCZENIE ORGANIZACYJNO-TECHNICZNE STANOWISKA PRACY:

  • praca biurowa w systemie podstawowym;
  • praca w siedzibie urzędu/wydziału (stanowisko pracy zlokalizowane na trzecim piętrze w budynku wielokondygnacyjnym Komendy BiOSG);
  • wyjazdy służbowe;
  • reprezentowanie urzędu za zewnątrz;
  • praca wymagająca dyspozycyjności;
  • praca związana z obsługą klienta;
  • występowanie uciążliwych/szkodliwych/niebezpiecznych warunków pracy: m. in. przeciążenia układu ruchu (dłuogtrwała praca siedząca), stres, obciążenia nerwowe, obciążenia statyczne, sztuczne oświetlenie (prace kancelaryjne)
  • narzędzia i materiały pracy - w szczególności komputer, kserokopiarka, fax, niszczarka, skaner;
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin;
  • możliwość poruszania się po budynku, zainstalowane windy
  • brak oznaczeń dla osób niewidomych;
  • pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych;
  • budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych;
  • brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym

CZAS PRACY: system podstawowy, godziny pracy od 07:30 do 15:30.

LICZBA PODLEGŁYCH PRACOWNIKÓW: brak.

UPOWAŻNIENIA I PEŁNOMOCNICTWA:

  • upoważnienie do przetwarzania danych osobowych w zakresie określonym w upoważnieniu;
  • upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych;
  • upoważnienie do korzystania z programów informatycznych.

ZŁOŻONOŚĆ I KREATYWNOŚĆ:

Powierzone do wykonania zadania mają charakter złożony ze względu na zakres tematyki zarówno finansowej jak i administracyjnej. Wskazana jest kreatywność przy podejmowaniu działań mających na celu usprawnienia wykonywanych zadań związanych ze stanowiskiem. Od pracownika zatrudnionego na tym stanowisku wymagana jest znajomość przepisów mieszkaniowych w zakresie uprawnień funkcjonariuszy do świadczeń z tym związanych, znajomość przepisów finansowych związanych z wypłacanymi świadczeniami, znajomość przepisów dotyczących archiwizacji dokumentów. Osoba zatrudniona na tym stanowisku ze względu na częste kontakty ze stronami powinna cechować się komunikatywnością i wysoką kulturą osobistą. Dobiera środki i wybiera sposób realizowania powierzonego zadania.

Przykład:

  • W przypadku wystąpienia nieścisłości w składanych wnioskach o zwrot kosztów dojazdu związanych z powieleniem wniosku na dany miesiąc, inicjowanie działań mających na celu wyjaśnienie tego faktu, aby nie doszło do powtórnej wypłaty świadczeń z budżetu.

NIEZBĘDNA SAMODZIELNOŚĆ I INICJATYWA:

Praca na tym stanowisku polega na systematycznym i terminowym, przewidzianym przepisami rozliczaniu wniosków za zwrot kosztów dojazdu, jak również na dokładnym naliczaniu stawek wg. aktualnych cen biletów komunikacji państwowej, bieżącym analizowaniu wypłat i reagowaniu na stwierdzone nieprawidłowości w składanych wnioskach. Osoba zatrudniona na przedmiotowym stanowisku współpracuje z Wydziałem Łączności i Informatyki w celu poprawy funkcjonowania programu użytkowego w tym zakresie oraz kontaktuje się z urzędami w sprawach związanych z cenami mającymi wpływ na wypłatę świadczenia. Pracownik na tym stanowisku podejmuje decyzje odnośnie własnego stanowiska pracy, samodzielnie dobiera środki pracy oraz sposób realizacji i wykonania określonego zadana. W sytuacjach problemowych zwraca się do przełożonego.

Przykład:

  • Pracownik zatrudniony na tym stanowisku samodzielnie ustala kolejność wykonywania zadań kierując się zasadą terminowego zrealizowania powierzonych obowiązków wynikających z przepisów wewnętrznych tj. instrukcji obiegu dokumentów finansowo-księgowych.

HORYZONT CZASOWY PLANOWANIA: powyżej 1 roku.

Przykład:

  • Planowanie środków finansowych niezbędnych na realizację zwrotu kosztów dojazdu na rok bieżący oraz lata przyszłe.

KONTAKTY ZEWNĘTRZNE:

  • Kilka razy w roku: Urzędy zarządców dróg publicznych, Wydziały geodezji w celu uzyskania informacji pod kątem ustalenia odległości pomiędzy granicami administracyjnymi miejscowości.

CZYNNIKI SZCZEGÓLNIE UTRUDNIAJĄCE WYKONYWANIE ZADAŃ: brak.

Dodatkowe informacje
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą złożyłeś/nadałeś po terminie.
  • Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Uzupełnianie ofert jest możliwe do dnia 25.05.2024 r.
  • W ofercie podaj dane kontaktowe - adres do korespondencji, e-mail, nr telefonu.
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym telefonicznie, listownie lub mailowo
    (brak kontaktu jest równoznaczny z rezygnacją z dalszego postępowania rekrutacyjnego);
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Jeśli dokumenty składasz za pośrednictwem ePUAP, przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie
    oryginałów wymaganych oświadczeń (do wglądu).
  • Aplikacje kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu naboru.
  • UWAGA! Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i uwiarygodnione
    własnoręcznym podpisem oświadczenia. Za aplikację uwiarygodnioną własnoręcznym podpisem uważa
    się aplikację, w której wszystkie oświadczenia są opatrzone przez kandydatkę/kandydata datą i własnoręcznym / kwalifikowanym / zaufanym podpisem. Ponadto, w liście motywacyjnym wskaż sygnaturę/numer ogłoszenia lub nazwę stanowiska, na które aplikujesz.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez
    tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, które wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
    Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów w ogłoszeniu
    dotyczących wymaganych dokumentów (wymienionych w części „Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty
    niezbędne)”.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami, które spełniają wymagania zawarte wniniejszym ogłoszeniu. JEŻELI PODANE DANE BĘDĄ OBEJMOWAŁY SZCZEGÓLNE KATEGORIE DANYCH, O KTÓRYCH MOWA W ART. 9 UST. 1 RODO, KONIECZNA BĘDZIE WYRAŹNA ZGODA NA ICH PRZETWARZANIE.
  • DODATKOWE informacje dotyczące naboru na stanowiska cywilne, dostępne są na stronie BiOSG w zakładce: "
    PRACA W BiOSG" pod adresem:


http://www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl/bie/praca-w-biosg/pracownicy-cywilni

Proszę o korzystanie ze wzoru oświadczenia obowiązującego przy naborze do pracy, który jest również dostępny na stronie BIP BiOSG, w zakładce "Wolne stanowiska w Służbie Cywilnej" pod adresem:

https://www.bip.bieszczadzki.strazgraniczna.pl/s02/praca-w-biosg/11233,KORPUS-SLUZBY-CYWILNEJ.html

Procedura naboru / przepisy / wzory dokumentów / poradnik dla kandydata / metody/techniki naboru / klauzula
informacyjna:


https://www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl/bie/praca-w-biosg/pracownicy-cywilni/21161,PROCEDURA-NABORU-NA-STANOWISKA-CYWILNE.html

Aplikując oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

1. Selekcja składa się z dwóch etapów:

a) I etap – preselekcja (weryfikacja ofert pod względem formalnym);

b) II etap – selekcja właściwa:

- weryfikacja ofert pod względem spełnienia wymagań dodatkowych określonych w ogłoszeniu,
- rozmowa kwalifikacyjna.

W ramach II etapu komisja może podjąć decyzję o przeprowadzeniu dodatkowej weryfikacji, w szczególności:

a) test kwalifikacyjny (np. test wiedzy lub zadanie praktyczne),
b) inne narzędzia selekcyjne.

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru - Klauzula informacyjna (wzór dostępny w załączniku lub na stronie internetowej Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej)
calendar icon

Aplikuj

do 25 maja 2024

W formie papierowej z dopiskiem: "ogłoszenie nr 137663"
na adres:
Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej im. gen.
bryg. Jana Tomasza Gorzechowskiego, ul. Mickiewicza 34, 37-700 Przemyśl - złożenie aplikacji w siedzibie
BiOSG, w godz. pracy Oddziału;
- za pośrednictwem urzędu pocztowego (datę nadania w urzędzie pocztowym ustala się na podstawie daty
stempla pocztowego);
- w formie elektronicznej, za pośrednictwem ePUAP (za datę wpływu aplikacji do urzędu przesłanej za
pośrednictwem ePUAP, uważa się datę wpływu na skrzynkę podawczą urzędu).

APLIKACJE ZŁOŻONE W INNEJ FORMIE, NIŻ OKREŚLONEJ POWYŻEJ, W TYM ZA POMOCĄ POCZTY E-MAIL, NIE BĘDĄ ROZPATRYWANE.
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
Sekcja Organizacji i Naboru Wydziału Kadr i Szkolenia BiOSG - 16
673 2254, 16 673 2875

Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 25.05.2024
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Dane osobowe są przetwarzane na zasadach określonych w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (tzw. RODO).


    Komendant Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej w Przemyślu informuje, iż:


    1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej, ul.
    Mickiewicza 34, 37-700 Przemyśl, tel. +48 16/6732000, e-mail: komendant.biosg@strazgraniczna.pl


    2. Inspektorem ochrony danych jest Naczelnik Wydziału Ochrony Informacji BiOSG, ul. Mickiewicza 34, 37-700 Przemyśl, tel.+48 16/6732110, email: woi.biosg@strazgraniczna.pl


    3. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest:
    art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.


    4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w Bieszczadzkim Oddziale SG;


    5. Podanie swoich danych jest dobrowolne, osoba, która ich nie poda nie będzie mogła brać udziału w naborze do pracy;


    6. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób, który spowoduje zautomatyzowane podjęcie decyzji wobec Pani/Pana, jak również Pani/Pana dane nie będą poddawane profilowaniu


    7. Pani/Pana dokumenty, złożone do celów rekrutacyjnych będą przechowywane w Bieszczadzkim Oddziale Straży Granicznej przez okres niezbędny do czasu przeprowadzenia naboru do pracy (z uwzględnieniem okresu 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, w których Komendant Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska). Złożone dokumenty nie są zwracane, a po zakończeniu procedury naboru, dokumenty kandydatów,
    którzy nie zostali wybrani zostają komisyjnie zniszczone. Dokumenty osoby przyjętej do pracy zostaną włączone do teczki akt osobowych, a po zakończeniu pracy zostaną z archiwizowane i będą przechowywane przez okres 10 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym stosunek pracy uległ rozwiązaniu lub wygasł;


    8. Z chwilą zakończenia procedury naboru, zakres przetwarzanych Pana/Pani danych osobowych, kandydatów nieprzyjętych do pracy zostaje ograniczony do: imienia, nazwiska, daty urodzenia, miejsca zamieszkania oraz rodzaju
    i nazwy aplikowanego stanowiska i będą przetwarzane przez okres do 10 lat od dnia złożenia dokumentów do celów statystycznych. Po upływie w/wym. okresu, dane zostaną bezpowrotnie, automatycznie usunięte;


    9. Pani/Pana dane nie będą przekazywane odbiorcom danych innym niż podmioty uprawnione na podstawie przepisów
    prawa;


    10. Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego, jak również do organizacji międzynarodowych


    11. Ma Pani/Pan prawo do:

    • uzyskania od ADO informacji, czy Pani/Pana dane są przetwarzane i w jakim zakresie, dostępu do swoich danych osobowych oraz do ich sprostowania,
    • wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania,żądania ograniczenia przetwarzania danych,
    • do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
    • żądania usunięcia danych osobowych,
    • wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych jeśli stwierdzi Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy.


    Informacje o wymogu podania danych:


    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.


    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.


    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej

Jednostka organizacyjna: Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej w Przemyślu

Udostępnił: Paweł Przybyłowicz

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 15.05.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×