Biuro - zdjęcie 2
Wojskowa Komenda Uzupełnień w Nisku
37-400 Nisko ul. Kościuszki 2
print as PDF
Ogłoszenie nr 88525 / 30.11.2021
Dołącz do nas jako:

specjalista

Wydział Planowania Mobilizacyjnego i Administrowania Rezerwami
#administracja publiczna #dane osobowe #obrona narodowa
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • realizuje przedsięwzięcia związane z procesem powoływania żołnierzy rezerwy do odbycia ćwiczeń wojskowych
  • administruje zasobami czynnymi i biernymi w ramach realizacji czynności gromadzenia zasobów osobowych
  • sporządza sprawozdania, bilanse oraz analizy stanu zasobów rezerw osobowych
  • sporządza opinie i przedstawia wnioski w sprawie mianowania na wyższe stopnie wojskowe żołnierzy rezerwy posiadających nadane przydziały mobilizacyjne
  • realizuje czynności w ramach rotacji żołnierzy rezerwy pozostających na przydziałach mobilizacyjnych i prowadzi ewidencję w przedmiotowym zakresie
  • aktualizuje dokumenty powołania żołnierzy rezerwy uzupełnianych jednostek
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w administracji publicznej
  • znajomość przepisów ustawy z dnia 21.11.1967 r. o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej
  • znajomość rozporządzenia Ministra Obrony Narodowej z dnia 15.06.2015 r. w sprawie ćwiczeń wojskowych
  • znajomość rozporządzenia Ministra Obrony Narodowej z dnia 08.10.2010 r. w sprawie prowadzenia ewidencji wojskowej
  • znajomość rozporządzenia Ministra Obrony Narodowej z dnia 30.04.2010 r. w sprawie mianowania na stopnie wojskowe
  • znajomość rozporządzenia Ministra Obrony Narodowej z dnia 16.03.2017 r. w sprawie przydziałów mobilizacyjnych i pracowniczych przydziałów mobilizacyjnych
  • znajomość ustawy z 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych
  • znajomość ustawy z dnia 14.06.1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
  • umiejętność obsługi pakietu biurowego OFFICE
  • wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego wg przepisów ustawy z dnia 05.08.2010 r. o ochronie informacji niejawnych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • przeszkolenie z zakresu dostępu do informacji publicznej;
  • przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych;
  • przeszkolenie z zakresu ochrony danych osobowych
  • przeszkolenie z zakresu informatyki
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników

dodatkowe wynagrodzenie roczne (należne w wysokości proporcjonalnej po przepracowaniu 6 miesięcy w roku kalendarzowym);

dodatek za wysługę lat w zależności od stażu pracy od 5% do 20% od podanego wyżej wynagrodzenia zasadniczego (jeden procent za pełny rok stażu pracy, 5% należne po osiągnięciu pięciu lat stażu pracy ogółem)

 

Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie; budynek dwukondygnacyjny nieprzystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych; praca wymaga dyspozycyjności; wyjazdy służbowe, sporadycznie także w dni ustawowo wolne od pracy; szkolenia także poza miejscem świadczenia pracy (także kilkudniowe); obsługa klienta zewnętrznego;

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • przyjmowane są tylko kserokopie dokumentów - prosimy nie dołączać oryginałów;
  • kandydat zaproszony do drugiego etapu winien ze sobą posiadać do okazania dokument potwierdzający tożsamość;
  • drugi etap postępowania będzie przeprowadzony w reżimie sanitarnym obowiązującym w urzędzie (maseczka, dezynfekcja, dystans społeczny);
  • w przypadku dużej ilości ofert zastrzegamy możliwość zakwalifikowania do drugiego etapu tylko tych kandydatów, którzy będą się legitymowali najwyższymi kwalifikacjami; 
  • prosimy nie dołączać informacji z KRK - na tym etapie wystarczające jest obowiązkowe oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem...;
  • umowa na czas zastepstwa pracownika w okresie jego usprawiedliwionej nieobecności;
  • dokumety kandydata należy złożyć w zamkniętej kopercie opisanej wg zasad podanych niżej (w akapicie "Aplikuj do...), ponadto na kopercie winno się znajdować imię, nazwisko oraz adres kandydata  - do celów rejestracji w kancelarii;
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • etap pierwszy - weryfikacja kwalifikacji kandydatów, dokumentów i oświadczeń niezbędnych określonych w ogłoszeniu
  • etap drugi - sprawdzenie wiedzy (test ze znajomości aktów prawnych podanych w ogłoszeniu) i umiejętności kandydata (praktyczne sprawdzenie posługiwania się pakietem OFFICE) oraz rozmowa z komisją
Pracę możesz rozpocząć od: 2021-12-15
Przewidywany czas zastępstwa do: 2022-11-30
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego wg przepisów ustawy z dnia 05.08.2010 r. o ochronie informacji niejawnych;
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopia zaświadczenia o odbyciu szkolenia z zakresu dostępu do informacji publicznej;
  • kopia zaświadczenia o odbyciu szkolenia z zakresu informatyki
  • kopia zaświadczenia o odbyciu szkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych;
  • kopia zaświadczenia o odbyciu szkolenia z zakresu ochrony danych osobowych
calendar icon

Aplikuj

do 6 grudnia 2021

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 88525"
na adres:
Wojskowa Komenda Uzupełnień w Nisku
ul. Kościuszki 2
37-400 Nisko
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
261-152-845
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 06.12.2021
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Wojskowy Komendant Uzupełnień w Nisku, tel. 261-152-830
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: tel. 261-152-837
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: dane nie będą powierzane innym podmiotom
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Wojskowy Komendant Uzupełnień w Nisku

Jednostka organizacyjna: Wojskowa Komenda Uzupełnień w Nisku

Udostępnił: Jolanta Kotwica

Komórka organizacyjna: Komenda

Wprowadzono: 30.11.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×