Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Policji w Mielcu
39-300 Mielec ul. Wyspiańskiego 8
print as PDF
Ogłoszenie nr 140667 / 25.07.2024
Dołącz do nas jako:

inspektor

Do spraw: Kancelaryjno - biurowych Wydział Wspomagający
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzenie i ewidencja korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej wpływającej do Komendy Powiatowej Policji w Mielcu.
  • Kompletowanie i przygotowywanie dokumentów oraz korespondencji do podpisu Komendanta Powiatowego Policji w Mielcu.
  • Przygotowywanie, wysyłanie i odbieranie przesyłek poczty specjalnej oraz poczty zwykłej.
  • Ewidencja bieżącej poczty pomiędzy Komendą Powiatową Policji w Mielcu, a Sądem Rejonowym w Mielcu, Prokuraturą Rejonową w Mielcu , Komendą Wojewódzką Policji w Rzeszowie i innymi instytucjami i urzędami.
  • Obsługa systemu informatycznego „E-nadawca”.
  • Przyjmowanie, potwierdzanie i rejestrowanie pism kierowanych przez interesantów do KPP w Mielcu.
  • Archiwizacja dokumentów spraw ostatecznie zakończonych do składnicy akt Zespołu Bezpieczeństwa Informacji.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok i 6 miesięcy w administracji publicznej
  • Znajomość obsługi komputera
  • Umiejętność organizacji pracy własnej
  • Samodzielność, komunikatywność
  • Znajomość Ustawy o Służbie Cywilnej
  • Znajomość ustawy o Policji
  • Terminowość i dyscyplina pracy,umiejętność pracy w zespole,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Co oferujemy
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Stabilne zatrudnienie
  • Umowa o pracę
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat pracowała/l lub pełniła/l służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była/l współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 5 sierpnia 2024

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 140667"
na adres:
Komenda Powiatowa Policji w Mielcu
ul. Wyspiańskiego 8
39-300 Mielec
Sekretariat Komendanta Powiatowego Policji w Mielcu
I piętro, pokój 201
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 8227361
  • Dokumenty należy złożyć do: 05.08.2024
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Mielcu

Udostępnił: Magdalena Groele-Kwiatkowska

Komórka organizacyjna: Wydział Wspomagający

Wprowadzono: 25.07.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×