Biuro - zdjęcie 2
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Lubaczowie
37-600 Lubaczów ul. Mickiewicza 45
print as PDF
Ogłoszenie nr 92621 / 10.02.2022
Dołącz do nas jako:

inspektor

Do spraw: inspekcji i orzecznictwa -
#budownictwo
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Przeprowadza inspekcje i kontrole robót budowlanych i obiektów budowlanych w celu sprawdzenia przestrzegania przepisów prawa budowlanego
  • Prowadzi postępowania wyjaśniające w sprawach przyczyn katastrof budowlanych
  • Prowadzi postępowania administracyjne i egzekucyjne, przygotowuje projekty decyzji, postanowień i innych pism
  • Rozpatruje zawiadomienia inwestorów o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych i zawiadomienia o zakończeniu budowy
  • Nakłada grzywny w drodze mandatu karnego za wykroczenia określone w art. 93 Prawa budowlanego
  • Prowadzi sprawy wynikające ze złożonych skarg i wniosków z zakresu naruszenia przepisów prawa budowlanego
  • Prowadzi ewidencje i rejestry, sporządza sprawozdania
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie lub średnie branżowe związane z budownictwem
  • Prawo jazdy kat. B
  • Znajomość przepisów ustawy Prawo budowlane, ustawy o wyrobach budowlanych i przepisów wykonawczych
  • Znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji i procedur obowiązujących w administracji publicznej
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej i przepisów o ochronie danych osobowych
  • Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
  • Umiejętność obsługi klientów urzędu i pracy w zespole, komunikatywność, kultura osobista
  • Umiejętność stosowania prawa w praktyce
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe budowlane, prawnicze lub administracyjne
  • Doświadczenie zawodowe na stanowisku o identycznym lub podobnym zakresie zadań
  • uprawnienia budowlane
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
  • Praca w siedzibie urzędu oraz  poza siedzibą.
  • Praca w siedzibie urzędu administracyjno-biurowa, obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie. Bariery architektoniczne: lokal inspektoratu znajduje się na II piętrze w budynku nie przystosowanym do korzystania przez osoby niepełnosprawne, w szczególności poruszające się na wózkach inwalidzkich - schody zewnętrzne, klatka schodowa, brak windy i pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych.
  • Praca poza siedzibą urzędu - wyjazdy w teren samochodem służbowym (prowadzenie samochodu) w celu wykonywania czynności inspekcyjno-kontrolnych robót budowlanych oraz utrzymania i użytkowania obiektów budowlanych. Podczas kontroli możliwa konieczność pracy na wysokości, na zewnątrz obiektów, przy zmiennych warunkach pogodowych. Samochody służbowe nie są przystosowane do korzystania przez osoby niepełnosprawne, w szczególności poruszające się na wózkach inwalidzkich.
  • Narażenie na stres związany z obsługą interesantów i wykonywanym zakresem obowiązków. Praca pod presją czasu, liczne kontakty bezpośrednie i telefoniczne z interesantami i osobami kontrolowanymi. 
  • Narzędzie pracy – komputer, urządzenia biurowe, aparat fotograficzny, przyrządy pomiarowe.
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopia prawa jazdy kat. B
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień budowlanych
calendar icon

Aplikuj

do 9 marca 2022

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 92621"
na adres:
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Lubaczowie
37-600 Lubaczów, ul. Mickiewicza 45 (od pon. do pt. od 7:30-15:30)
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
166322828
  • Dokumenty należy złożyć do: 09.03.2022
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w Lubaczowie, adres: ul. Adama Mickiewicza 45, 37-600 Lubaczów, adres e-mail: pinb.lubaczow@poczta.fm, tel. 16 632 28 28
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: Adres e-mail: justyna@ciechanowski.net.pl lub adres e-mail: pinb.lubaczow@poczta.fm
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: Podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub umów powierzenia
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Lubaczowie

Udostępnił: Stanisław Różycki

Komórka organizacyjna: PINB Lubaczów

Wprowadzono: 10.02.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×