Biuro - zdjęcie 2
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Lubaczowie
37-600 Lubaczów ul. Mickiewicza 45
print as PDF
Ogłoszenie nr 143428 / 04.10.2024
Dołącz do nas jako:

inspektor

Do spraw: inspekcji i orzecznictwa w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Lubaczowie
#administracja publiczna #budownictwo
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Przeprowadzanie inspekcji i kontroli robót budowlanych i obiektów budowlanych w celu sprawdzenia przestrzegania przepisów prawa budowlanego
  • Prowadzenie postępowań wyjaśniających w sprawie przyczyn katastrofy budowlanej
  • Prowadzenie postępowań administracyjnych i egzekucyjnych
  • Przygotowywanie projektów decyzji, postanowień i pism
  • Prowadzenie spraw wynikających ze złożonych skarg i wniosków z zakresu naruszenia przepisów prawa budowlanego
  • Nakładanie grzywien w drodze mandatu karnego za wykroczenia określone w art. 93 Prawa budowlanego
  • Prowadzenie ewidencji i rejestrów, sporządzanie sprawozdań
  • Przyjmowanie i weryfikacja zawiadomień o rozpoczęciu robót budowlanych i zakończeniu budowy oraz wniosków o udzielenie pozwolenia na użytkowanie
  • Wykonywanie innych zadań zleconych przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • prawo jazdy kat. B
  • Znajomość przepisów ustawy Prawo budowlane, ustawy o wyrobach budowlanych i przepisów wykonawczych
  • Znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji i procedur obowiązujących w administracji publicznej
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • Znajomość przepisów o ochronie danych osobowych
  • Umiejętność stosowania prawa w praktyce
  • Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
  • Komunikatywność, kultura osobista
  • Umiejętność obsługi klientów urzędu i pracy w zespole
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe budowlane, prawnicze lub administracyjne
  • Doświadczenie zawodowe na stanowisku o identycznym lub podobnym zakresie zadań
  • Uprawnienia budowlane
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Praca w siedzibie urzędu oraz  poza siedzibą. Wyjazdy w teren samochodem służbowym (prowadzenie samochodu) w celu wykonywania czynności inspekcyjno-kontrolnych robót budowlanych orz utrzymania i użytkowania obiektów budowlanych. Podczas kontroli możliwość pracy na wysokości, na zewnątrz obiektów, przy zmiennych warunkach pogodowych. Narzędzie pracy – komputer, urządzenia biurowe, aparat fotograficzny, przyrządy pomiarowe. Praca pod presją czasu, liczne kontakty bezpośrednie i telefoniczne z interesantami i osobami kontrolowanymi.  Bariery architektoniczne: lokal inspektoratu znajduje się na II piętrze w budynku nie przystosowanym do korzystania przez osoby niepełnosprawne, w szczególności poruszające się na wózkach inwalidzkich - schody zewnętrzne, klatka schodowa, brak windy i pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych. Samochody służbowe nie są przystosowane do korzystania przez osoby niepełnosprawne, w szczególności poruszające się na wózkach inwalidzkich. Narażenie na stres związany z obsługą interesantów i wykonywanym zakresem obowiązków.

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopia prawa jazdy kat. B
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień budowlanych
calendar icon

Aplikuj

do 15 października 2024

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 143428"
na adres:
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Lubaczowie
37-600 Lubaczów, ul. Mickiewicza 45 (od pon. do pt. od 7:30-15:30)
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
166322828
  • Dokumenty należy złożyć do: 15.10.2024
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w Lubaczowie, adres: ul. Adama Mickiewicza 45, 37-600 Lubaczów, adres e-mail: biuro@lubaczow.pinb.gov.pl, tel. 16 632 28 28
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: adres e-mail: justyna@ciechanowski.net.pl
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: Podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub umów powierzenia.
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Lubaczowie

Udostępnił: Stanisław Różycki

Komórka organizacyjna: PINB Lubaczów

Wprowadzono: 04.10.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×