radca prawny
Powiatowy Inspektorat Weterynariiz niepełnosprawnościami
ul Jana Cetnarskiego 31
2022 r.
Twoja aplikacja musi zawierać
(dokumenty niezbędne)
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Posiadanie prawa wykonywania zawodu radcy prawnego
- Znajomość przepisów prawa weterynaryjnego
- Znajomość kodeksu postepowania administracyjnego, egzekucyjnego, prawa i postepowania cywilnego oraz prawa pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz
(dokumenty dodatkowe)
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Aplikuj
do 5 grudnia 2022
ul. Jana Cetnarskiego 31
37-100 Łańcut
- Dokumenty należy złożyć do: 05.12.2022
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu