Biuro - zdjęcie 2
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Krośnie
38-400 Krosno Ul. Niepodległości 6
print as PDF
Ogłoszenie nr 78700 / 24.05.2021
Dołącz do nas jako:

starszy referent

Do spraw: finansowych w Sekcji Finansów
#finanse
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • sporządza listy płac strażaków i pracowników cywilnych
  • prowadzi karty wynagrodzeń
  • wykonuje przelewy bankowe środków na wynagrodzenia na indywidualne konta bankowe pracowników
  • przygotowuje deklaracje rozliczeniowe do ZUS
  • sporządza listy wypłat pozostałych świadczeń pieniężnych należnych strażakom i pracownikom cywilnym
  • rozlicza delegacje służbowe
  • sporządza zaświadczenia o wysokości wynagrodzeń dla strażaków i pracowników cywilnych
  • prowadzi księgowość analityczną dochodów, wydatków i kosztów
  • prowadzi księgowość budżetową i poza budżetową materiałów na magazynie paliw, materiałów gospodarczych, środków łączności, części zamiennych, odzieży ochronnej i umundurowania oraz sprzętu p.poż. środków gaśniczych i neutralizatorów
  • prowadzi księgowość syntetyczną dla działalności budżetowej
  • nalicza i odprowadza podatek dochodowy od osób fizycznych dla strażaków i pracowników cywilnych oraz sporządza informacje roczne o dochodach
  • wydaje na żądanie zaświadczenia o wysokości zarobków w tym zaświadczenia o wysokości składek odprowadzonych do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych dla pracowników i byłych pracowników
  • prowadzi kasę
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w pracy na stanowiskach urzędniczych w administracji państwowej lub samorządowej.
  • Znajomość przepisów ustawy o Służbie Cywilnej, ustawy o Państwowej Straży Pożarnej, ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości i innych aktów prawnych normujących zasady naliczania świadczeń przysługujących pracownikom zatrudnionych w urzędach administracji państwowej
  • Znajomość obsługi komputera w środowisku Windows
  • obsługa podstawowych programów komputerowych pakietu Office: Word, Excel
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne o kierunku lub specjalności finanse, rachunkowość.
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w pracy w komórkach finansowych w urzędach administracji państwowej lub samorządowej.
  • Umiejętność obsługi programu Płatnik
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Możliwość przystąpienia do pracowniczej kasy zapomogowo-pożyczkowej.
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 7 czerwca 2021

w formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Krośnie, ul. Niepodległości 6, 38-400 Krosno.
Dokumenty możesz również dostarczyć osobiście do sekretariatu Komendy pod adresem wskazanym powyżej.
Pamiętaj, że o terminie dostarczenia dokumentów decyduje data ich wpływu do Komendy.
Aplikując, oświadczasz, że znana jest Ci treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w procedurze rekrutacji.
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 - 15.30 - pod nr tel. 13 307 90 22 lub 13 307 90 23
  • Dokumenty należy złożyć do: 07.06.2021
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Krośnie

Udostępnił: Piotr Szubra

Komórka organizacyjna: Wydział Organizacyjno-Kadrowy

Wprowadzono: 24.05.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×