Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Policji w Jarosławiu
37-500 Jarosław ul. Poniatowskiego 50
print as PDF
Ogłoszenie nr 148430 / 17.02.2025
Dołącz do nas jako:

starszy specjalista

Do spraw: ds.bezpieczeństwa i higieny pracy Jednoosobowe Stanowisko

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
quote-up Komenda Powiatowa Policji w Jarosławiu quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Realizuje całokształt zagadnień związanych ze sprawami bezpieczeństwa i higieny pracy zagadnień
  • Kontroluje warunki pracy i służby oraz przestrzeganie przepisów i zasad bezpieczeństwa pracy
  • Bierze udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków w związku z pełnieniem służby i pracy oraz opracowywanie wniosków z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków
  • Prowadzi szkolenia i instruktaże z zakresu BHP
  • Opracowuje decyzje, wewnętrzne zarządzenia, regulaminy i instrukcje dotyczące BHP
  • Prowadzi obowiązujące rejestry z zakresu BHP
  • Sporządza analizy okresowe z zakresu bezpieczeństwa i higieny służby/pracy
  • Przedstawia pracodawcy wnioski dotyczące zachowania ergonomii i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy
  • Doradza w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy
  • Przygotowuje oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywana pracą
  • Uczestniczy w konsultacjach w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, w tym zapobieganie chorobom zawodowym i wypadkom w służbie i przy pracy
  • Realizuje całokształt zagadnień związanych ze sprawami ochrony przeciwpożarowej w myśl obowiązujących przepisów
  • Organizuje akcje ewakuacyjne osób i mienia z zakresu ćwiczeń praktycznych
  • Realizuje zadania z zakresu medycyny pracy
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie technik bezpieczeństwa i higieny pracy
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok stanowisko ds. bezpieczeństwa i higieny pracy
  • Znajomość znajomość ustawy o Policji, kodeksu pracy, ustawy o ochronie przeciwpożarowej oraz pozostałych aktów prawnych regulujących zagadnienia związane z bezpieczeństwem i higieną pracy oraz ochroną przeciwpożarową.
  • Umiejętność interpretacji przepisów,
  • Poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli poufne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych,
  • Umiejętność obsługi komputera
  • Samodzielność
  • Analityczne myślenie
  • Komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe specjalność bezpieczeństwo i higiena pracy
  • Studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy
  • Ukończone szkolenie inspektora ochrony przciwpożarowej
  • Prawo jazdy kategorii B
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Umowa o pracę
  • Dodatek za wieloletnią pracę w wysokości 5% - 20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. "trzynastka")
  • Nagrody jubileuszowe
  • Premie kwartalne
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy

Budynek, w którym znajduje się miejsce pracy posiada windę zewnętrzną, brak windy wewnątrz budynku. Budynek nie jest przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim. Toaleta na parterze budynku dostosowana jest dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu z wykorzystaniem monitora ekranowego. Jednozmianowy, ośmiogodzinny system pracy.

Dodatkowe informacje
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym telefonicznie - koniecznie podaj numer telefonu.
  • Publikowany jest wyłącznie wynik naboru wyłonionego do zatrudnienia  kandydata.
  • Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie , nie będą informowane.
  • Zatrudnienie nowego pracownika może nastąpić po przeprowadzeniu  przez Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych KPP Jarosław postępowania sprawdzającego zakończonego wynikiem pozytywnym lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa  ważnym w Policji wydanym przez uprawniony podmiot.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymagań formalnych
  • test pisemny
  • rozmowa kwalifikacyjna.

 

Pracę możesz rozpocząć od: 2025-03-17
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych
  • Oświadczenie że w okresie od dnia 22 lipca 1944 roku do dnia 31 lipca 1990 roku kandydat/kandydatka nie pracował/ła, nie pełnił/ła służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie był/była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych 1 sierpnia 1972 roku lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
calendar icon

Aplikuj

do 2 marca 2025

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 148430"
na adres:
Komenda Powiatowa Policji w Jarosławiu
ul. Poniatowskiego 50
37-500 Jarosław

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 8241 360
  • Dokumenty należy złożyć do: 02.03.2025
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

    Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Jarosławiu z siedzibą przy ul. Poniatowskiego 50, 37-500 Jarosław
    Kontakt do inspektora ochrony danych: Komendant Powiatowy Policji w Jarosławiu wyznaczył w podległej jednostce inspektora danych osobowych, kontakt: 37-500 Jarosław, ul. Poniatowskiego 50 tel. 47 8241 437, e-mail: iod.jaroslaw@rz.policja.gov.pl


    Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    Informacje o odbiorcach danych: wyłącznie podmioty, którym ustawowo przysługuje takie uprawnienie.


    Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji

    Uprawnienia:

    • prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    • prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych
    • prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    • prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

    Podstawa prawna przetwarzania danych:
    art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.


    Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.


    Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Jarosławiu

Udostępnił: Iwona Mikłasz

Komórka organizacyjna: Wydział Administracyjno-Gospodarczy

Wprowadzono: 17.02.2025

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×