Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Strzelcach Opolskich
47-100 Strzelce Opolskie ul. Zakładowa 1
print as PDF
Ogłoszenie nr 141397 / 16.08.2024
Dołącz do nas jako:

starszy inspektor

Do spraw: operacyjno-szkoleniowych; Wydział operacyjno - kontrolno - rozpoznawczy
#sprawy wewnętrzne
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Planuje i organizuje szkolenia na potrzeby KSRG na obszarze powiatu (miasta).
  • Organizuje szkolenia i zajęcia doskonalenia specjalistycznego (w tym także medycznego) członków ochotniczych straży pożarnych w zakresie ratownictwa.
  • Przygotowuje projekty umów zawieranych z jednostkami ochrony przeciwpożarowej, innymi służbami, inspekcjami, strażami, instytucjami oraz podmiotami, które dobrowolnie zgodziły się współpracować w akcjach ratowniczych.
  • Organizuje przedsięwzięcia w zakresie kultury fizycznej i sportu z udziałem podmiotów KSRG na obszarze powiatu.
  • Organizuje obowiązkowe zajęcia wychowania fizycznego wymagane stosownymi przepisami, prowadzi okresową ocenę sprawności fizycznej strażaków oraz realizuje zadania z zakresu szkolenia i doskonalenia zawodowego strażaków i pracowników cywilnych Komendy Powiatowej.
  • Uczestniczy w zadaniach związanych z analizowaniem stanu wyposażenia jednostek ratowniczo - gaśniczych i innych jednostek KSRG oraz przedstawianiu wniosków w tym zakresie.
  • Uczestniczy w zadaniach związanych z sporządzaniem analiz i wniosków z działań ratowniczych prowadzonych przez jednostki KSRG oraz przygotowanie niezbędnych zaświadczeń.
  • Uczestniczy w przeprowadzaniu inspekcji gotowości operacyjnej OSP na obszarze powiatu pod względem przygotowania do działań ratowniczych oraz kontrolach wewnętrznych w JRG, sprawdzających przygotowanie do działań ratowniczych.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Znajomość obowiązujących przepisów i zagadnień z zakresu: ustawy o Państwowej Straży Pożarnej, ustawy o ochotniczych strażach pożarnych, ustawy o ochronie przeciwpożarowej, doskonalenia zawodowego w PSP i OSP
  • Umiejętność obsługi komputera oraz programów MS Office.
  • Zdolność analitycznego myślenia, komunikowania się i argumentowania, współpracy i samodzielnego organizowania pracy, asertywność
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Prawo jazdy kategorii "B"
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe - studia na kierunku administracja, ochrona przeciwpożarowa, bezpieczeństwo wewnętrzne, ratownictwo medyczne.
  • Staż pracy co najmniej 3 lata na podobnym stanowisku pracy.
  • Dyspozycyjność, rzetelność i dokładność, wysoka etyka zawodowa i kultura osobista, umiejętność podejmowania decyzji z zachowaniem bezstronności, kreatywność, opanowanie.
  • Umiejętność pracy pod presją czasu.
  • Przeszkolenie z zkresu obsługi programów komputerowych MS Office.
  • Przeszkolenie z zakresu obsługi programu EZD.
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Możliwość udziału w szkoleniach specjalistycznych z zakresu wiedzy i umiejętności niezbędnych na stanowisku pracy
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 – 1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie posiadania prawo jazdy kategorii „B”
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Za potwierdzone wymagania dodatkowe określone w ogłoszeniu o naborze dotyczące przeszkolenia – studiów, szczególnych uprawnień i doświadczenia zawodowego przyznaje się punkty preferencyjne w ilości 5 punktów za każdą preferencję, jednak nie więcej niż 15 punktów ogółem
calendar icon

Aplikuj

do 2 września 2024

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 141397"
na adres:
Sekretariat Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Strzelcach Opolskich
ul. Zakładowa 1
47-100 Strzelce Opolskie
od poniedziału do piątku w godz. 7.30 - 15.30
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
478616200
  • Dokumenty należy złożyć do: 02.09.2024
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Strzelcach Opolskich

Udostępnił: Urszula Wiatrowska

Komórka organizacyjna: samodzielne stanowisko pracy ds. kadrowych

Wprowadzono: 16.08.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×