Biuro - zdjęcie 2
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Strzelcach Opolskich
47-100 Strzelce Opolskie UL. 1 MAJA 59 59
print as PDF
Ogłoszenie nr 87896 / 19.11.2021
Dołącz do nas jako:

inspektor weterynaryjny

Do spraw: do spraw: kontroli CC/IRZ w Zespole ds. Zdrowia i Ochrony Zwierząt

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Wykonywanie kontroli urzędowych w imieniu Powiatowego Lekarza Weterynarii w zakresie identyfikacji i rejestracji zwierząt (IRZ) i cross - compliance (CC), polegających między innymi na: weryfikacji danych zawartych w księgach rejestracji prowadzonych w siedzibach stad ze stanem faktycznym, sprawdzaniu prawidłowości oznakowania zwierząt i zaopatrzenia bydła w paszporty, porównywaniu danych uzyskanych w wyniku kontroli z danymi zgromadzonymi w rejestrze zwierząt gospodarskich oznakowanych
  • Wykonywanie kontroli urzędowych w imieniu Powiatowego Lekarza Weterynarii w zakresie identyfikacji i rejestracji koniowatych i zaopatrzenia koniowatych w paszporty, porównywaniu danych uzyskanych w wyniku kontroli z danymi zgromadzonymi w rejestrze koniowatych.
  • W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w prowadzeniu rejestrów zwierząt, wymaganie dokonania stosownych korekt lub uzupełnień danych w tych rejestrach.
  • Przekazywanie protokołów z wykonania czynności kontrolnych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.
  • Monitorowanie prawidłowości zgłoszeń przemieszczeń w obrocie zwierzętami od siedziby stada w miejscu ich urodzenia do punktu miejsca docelowego jakim jest ubojnia lub zakład utylizacyjny
  • Kontrolowanie przestrzegania zasad dobrostanu zwierząt w miejscach przeprowadzania kontroli w ramach CC.
  • Prowadzenie obowiązującej dokumentacji i sprawozdawczości w tym zakresie.
  • Wykonywanie innych poleceń Powiatowego Lekarza Weterynarii.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe weterynaryjne lub pokrewne (zootechniczne, rolnicze)
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok
  • Prawo wykonywania zawodu w przypadku lekarza weterynarii.
  • Prawo jazdy kat. B
  • Znajomość obowiązujących przepisów weterynaryjnych prawa krajowego i prawa UE
  • Znajomość aktualnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie prawa administracyjnego
  • Dobra znajomość obsługi komputera ( pakiet MS Office, internet, poczta elektroniczna ).
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe w Inspekcji Weterynaryjnej .
  • Znajomość języka obcego w stopniu komunikatywnym (angielski, niemiecki).
  • Udokumentowane ukończone szkolenia, kursy związane z tematyką weterynaryjną.
  • Umiejętność stosowania prawa w praktyce.
  • Umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność.
Dostępność
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy

Pomieszczenia biurowe na drugim piętrze, brak windy, brak udogodnień dla osób niepełnosprawnych. Praca biurowa związana z obsługą komputera, drukarki, kserokopiarki, faksu. Praca poza siedzibą urzędu związana z koniecznością prowadzenia samochodu służbowego ( prawo jazdy kat. B ), wyjazdy służbowe. Wystąpienia publiczne, obsługa interesantów. Kontakt ze zwierzętami.

Dodatkowe informacje

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%. Kandydatki/ kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie o zakwalifikowaniu lub niezakwalifikowaniu do kolejnego etapu naboru oraz pisemnie o wybraniu lub odrzuceniu ich oferty po zakończeniu rekrutacji. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Tel. kontaktowy: 77 461 45 28

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
calendar icon

Aplikuj

do 19 grudnia 2021

na adres:
POWIATOWY INSPEKTORAT WETERYNARII W STRZELCACH OPOLSKICH
UL. 1 MAJA 59
47-100 STRZELCE OPOLSKIE
tel. 77 461 45 28
  • Dokumenty należy złożyć do: 19.12.2021
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: POWIATOWY INSPEKTORAT WETERYNARII W STRZELCACH OPOLSKICH UL. 1 MAJA 59 47-100 STRZELCE OPOLSKIE tel. 77 461 45 28
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: POWIATOWY INSPEKTORAT WETERYNARII W STRZELCACH OPOLSKICH UL. 1 MAJA 59 47-100 STRZELCE OPOLSKIE tel. 77 461 45 28
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Strzelcach Opolskich

Udostępnił: Maciej Baranowski

Komórka organizacyjna: PIW

Wprowadzono: 19.11.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×