Opole - panorama
Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu
45-082 Opole ul. Piastowska 14
print as PDF
Ogłoszenie nr 69906 / 10.10.2020
Dołącz do nas jako:

zastępca kierownika oddziału

Do spraw: Dyspozytorni medycznej Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Przygotowuje, weryfikuje i aktualizuje wykazy i opracowań niezbędnych podczas realizacji zadań wykonywanych przez dyspozytorów medycznych
  • Dokonuje oceny sposobu realizacji zadań przez dyspozytorów medycznych na podstawie formularza oceny pracy dyspozytora medycznego, uwzględniającego kryteria oceny pracy dyspozytora medycznego określone przez ministra właściwego ds. zdrowia
  • Współdziała w zakresie opracowania dokumentów wewnętrznych i procedur funkcjonowania dyspozytorni medycznej
  • Współdziała z Krajowym Centrum Monitorowania Państwowego Ratownictwa Medycznego w zakresie aktualizacji Systemu Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego oraz procesu szkoleń dyspozytorów medycznych
  • Współdziała z psychologiem zapewniającym wsparcie dla dyspozytorów medycznych
  • Współdziała w zakresie planowania, realizowania i okresowej oceny wydatków budżetowych
  • Współpracuje z Wojewódzkim Koordynatorem Ratownictwa Medycznego
  • Oraz wykonuje inne zadania wynikające z Art. 25a Ustawy o Państwowym Ratownictwie medycznym
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe pielęgniarstwo z kwalifikacjami pielęgniarki systemu lub ratownictwo medyczne , zgodnie z Art. 25b Ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym
  • Doświadczenie zawodowe w zakresie realizacji zadań na stanowisku dyspozytora medycznego
  • Upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych, lub oświadczenie o poddaniu się weryfikacji.
  • Znajomość przepisów prawa w zakresie ustaw: o Państwowym Ratownictwie Medycznym i rozporządzeń wykonawczych wydanych na jej podstawie, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o służbie cywilnej, o systemie powiadamiania ratunkowego, kodeksu postępowania administracyjnego, o finansach publicznych, o ochronie danych osobowych
  • Umiejętność : pracy w zespole, pracy pod presją czasu, obsługi komputera, obsługa pakietu Office oraz znajomość Systemu Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego, umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi, podejmowania decyzji
  • dyspozycyjność,
  • zdolność analitycznego myślenia
  • wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne, w tym kierownicze, samodzielność i inicjatywa, odporność na stres
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe lub studia podyplomowe na kierunku Administracja publiczna bądź zarządzanie zasobami ludzkimi
  • Doświadczenie zawodowe na stanowiskach administracyjnych w obszarze administracji publicznej lub ochrony zdrowia
  • Prawo jazdy kat. B
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
Co oferujemy
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne
  • Dodatek za wysługę lat
  • Nagrody jubileuszowe
  • Nagrody za szczególne osiągnięcia w pracy zawodowej
  • Niskooprocentowane pożyczki mieszkaniowe z ZFŚS
  • Integracyjne spotkania pracowników Urzędu i ich rodzin
  • Przedświateczna pomoc finansowa
  • Możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy Zapomogowo- Pożyczkowej i korzystania z nieoprocentowanych pożyczek
  • Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie
  • Możliwość dofinansowania do studiów podyplomowych i innych form kształcenia podnoszących kwalifikacje zawodowe
Dostępność
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
  • Praca w Opolu przy ul. Mickiewicza 2-4, praca w budynku na I piętrze bez windy.
  • Nietypowe godziny pracy (w tym dyżury)
  • Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe
  • Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz
  • Częste kontakty z klientem zewnętrznym.
  • Praca pod presją czasu w sytuacjach stresowych
  • Zagrożenie korupcją
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:

Pracodawca zastrzega sobie możliwość anulowania naboru z przyczyn niezależnych od niego.


I Etap: Analiza dokumentów pod względem zgodności z wymogami oferty pracy
II Etap :W przypadku pozytywnego zakwalifikowania się:
1. poniżej 10 kandydatów -rozmowa kwalifikacyjna
2. powyżej 10 kandytatów:
2.1. test merytoryczny
2.2. rozmowa kwalifikacyjna dla 5 najlepszych kandydatów

Pracę możesz rozpocząć od: 2021-01-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych, lub oświadczenie o poddaniu się weryfikacji
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 20 października 2020

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 69906"
na adres:
Opolski Urząd Wojewódzki
Sekretariat Dyrektora Generalnego pok. 251 Piastowska 14 45-082 Opole
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
77 452 43 02
77 452 42 61
  • Dokumenty należy złożyć do: 20.10.2020
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego:
    • Kontakt do inspektora ochrony danych:
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych:
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu

Udostępnił: Edyta Bach-Starzecka

Komórka organizacyjna: Biuro Obsługi Urzędu

Wprowadzono: 10.10.2020

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×