Biuro - zdjęcie 2
Komenda Wojewódzka Policji w Opolu
45-077 Opole UL. KORFANTEGO 2
print as PDF
Ogłoszenie nr 141647 / 21.08.2024
Dołącz do nas jako:

starszy specjalista

Do spraw: zarządzania przepisami resortowymi w Sekcji Ogólnej Wydziału Prezydialnego i Komunikacji Społecznej KWP w Opolu
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Opracowuje i redaguje projekty przepisów KWP w Opolu oraz opracowuje uwagi i propozycje do projektów aktów prawnych i wewnętrznego kierowania Komendanta Głównego Policji oraz Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji.
  • Zarządza resortowymi i zewnętrznymi aktami prawnymi oraz tworzenie i prowadzenie modułu Akty Prawne w systemie elektronicznym e-Komenda.
  • Prowadzi szkolenia, udziela instruktaży funkcjonariuszom i pracownikom cywilnym komórek i jednostek organizacyjnych Policji woj. opolskiego w zakresie postępowania z nieklauzulowanymi aktami prawnymi/wewnętrznego kierowania.
  • Ustala, opracowuje i rozsyła comiesięczne grafiki dyżurów kadry kierowniczej KWP, celem zapewnienia ciągłości dyżurów w KWP w Opolu.
  • Prowadzi strony podmiotowe Biuletynu Informacji Publicznej KWP w Opolu.
  • Uczestniczy w pracach zespołów odpowiedzialnych za przeprowadzenie czynności zdawczo-odbiorczych/rozliczania kierowników jednostek i komórek organizacyjnych KWP w Opolu oraz prowadzenie czynnościzdawczo-odbiorczych pracowników sekretariatów komórek i jednostek organizacyjnych KWP w Opolu, celem prawidłowego przekazania dokumentacji służbowej.
  • Koordynowanie i zbieranie informacji oraz opracowywanie na ich podstawie odpowiedzi na interpelacje/interwencje poselskie.
  • Przygotowuje i przekazuje do Archiwum KWP w Opolu egzemplarza obowiązkowego przepisów Komendanta Głównego Policji, Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz przepisów zewnętrznych, a także oryginałów przepisów Komendanta Wojewódzkiego Policji w Opolu, zgodnie z przepisami o archiwizacji.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Staż pracy co najmniej 2 lata w administracji publicznej
  • znajomość przepisów dotyczących zasad techniki prawodawczej oraz instrukcji i zagadnień w zakresie pracy kancelaryjnej,
  • umiejętności redakcyjne i analityczne,
  • samodzielność i umiejętność organizacji pracy własnej,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • komunikatywność,
  • obsługa komputera – pakiet biurowy.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe
  • umiejętność analizowania i rozwiązywania problemów,
  • radzenie sobie ze stresem i praca pod presją czasu.
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 2 września 2024

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 141647"
na adres:
Komenda Wojewódzka Policji
Korfantego 2
45-077 Opole
z dopiskiem na kopercie "Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 41/24 BIP KPRM" i z adresem nadawcy na kopercie
  • Dokumenty należy złożyć do: 02.09.2024
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Wojewódzki Policji w Opolu

Jednostka organizacyjna: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu

Udostępnił: Anna Gręndziak

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 21.08.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×