Biuro - zdjęcie 2
Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Opolu
45-057 Opole ul. Ozimska 19
print as PDF
Ogłoszenie nr 134207 / 23.02.2024
Dołącz do nas jako:

starszy specjalista

Do spraw: kadrowych w zakresie wynikającym z realizacji projektu PT FEnIKS Biuro Organizacyjno-Finansowe
#administracja publiczna
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time
Nabór zdalny
remote recruitment

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzi sprawy kadrowe i socjalne pracowników zaangażowanych w realizację zadania PT FEnIKS
  • Kompletuje miesięczne rozliczenia realizowanych zadań sporządzane przez pracowników zaangażowanych w realizację zadań PT FEnIKS
  • Weryfikuje pod względem poprawności przygotowane opisy stanowisk pracy pracowników zaangażowanych w realizację zadania PT FEnIKS – sporządzane przez ich bezpośrednich przełożonych
  • Koordynuje sprawy pracowników zaangażowanych w realizację zdań PT FEnIKS związane z przepisami medycyny pracy
  • Koordynuje realizację podnoszenia kwalifikacji zawodowych osób zaangażowanych w realizację zadań PT FEnIKS poprzez ich udział w szkoleniach
  • Koordynuje sprawy związane z przestrzeganiem zasad i przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy w Inspektoriacie w stosunku do pracowników zaangażowanych w realizację zdań PT FEnIKS
  • Realizuje zadania wynikające z przepisów o służbie cywilnej w zakresie pracowników zaangażowanych w realizację zadań PT FEnIKS
  • Występuje o nadanie odznaczeń Państwowych oraz honorowych, wszystkich pracowników zaangażowanych w realizację zadań PT FEnIKS
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe Ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata Doświadczenie zawodowe w zakresie kadr
  • Znajomość przepisów prawnych z zakresu kadr, w tym służby cywilnej. Umiejętność obsługi komputera, w tym dobra znajomość obsługi arkusza kalkulacyjnego MS Excel, w tym tworzenia zestawień i tabel rozliczeniowych. Umiejętność analitycznego myślenia, samodzielność, terminowość.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok Znajomość ustaw : o finansach publicznych
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Pisemne oświadczenie kandydata dotyczące posiadania nieposzlakowanej opinii
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 6 marca 2024

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 134207"
na adres:
Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Opolu
ul. Ozimska 19
45-057 Opole
Ponadto informujemy, że możliwe jest także przesyłanie ofert pracy:
- na adres mailowy: biuro@winb.opole.pl. (otrzymanie przez Urząd oferty należy potwierdzić telefonicznie)
- platformę e PUAP nasz adres na ePUAP tut. Inspektoratu: /WINBOPOLE/skrytkaESP
Przekazanie dokumentu następuje poprzez wypełnienie formularza udostępnionego na platformie ePUAP. Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym ePUAP
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
774531884
  • Dokumenty należy złożyć do: 06.03.2024
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Opolski Wojewódzki Inspektor Nadzoru Budowlanego

Jednostka organizacyjna: Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Opolu

Udostępnił: Danuta Nędzi

Komórka organizacyjna: Biuro Organizacyjno-Finansowe

Wprowadzono: 23.02.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×