Biuro - zdjęcie 2
Komenda Wojewódzka Policji w Opolu
45-077 Opole UL. KORFANTEGO 2
print as PDF
Ogłoszenie nr 146397 / 27.12.2024
Dołącz do nas jako:

starszy referent

Do spraw: obsługi kancelaryjno-biurowej w Wydziale Finansów KWP w Opolu
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Przyjmuje, rejestruje, przekazuje i wysyła korespondencję jawną oraz prowadzi dokumentację z tym związaną (dzienniki korespondencyjne, rejestry) oraz prowadzi spisy spraw zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt Policji.
  • Prowadzi dokumentację dotyczącą spraw personalnych, ewidencję pieczęci, stempli służbowych oraz zapotrzebowanie materiałowo-biurowe w wydziale.
  • Prowadzi ewidencję, kompletuje, aktualizuje i dokonuje okresowej okresowej inwentaryzacji przepisów resortowych znajdujących się na stanie wydziału.
  • Realizuje zadania wynikające z "Polityki bezpieczeństwa" podsystemu Kadra "SWOP" oraz "Instrukcji zarządzania podsystemu KADRA" przetwarzającym dane osobowe oraz prowadzi ewidencję czasu pracy.
  • Ewidencjonuje wszelkie rejestry prowadzone w wydziale.
  • Przygotowuje korespondencję w formie elektronicznej zgodnie z potrzebami wydziału.
  • Przygotowuje dokumentację przeznaczoną do złożenia w archiwum lub brakowania zgodnie z przepisami o archiwizacji w Policji.
  • Rozlicza się sukcesywnie i terminowo z posiadanych dokumentów służbowych, w okresach półrocznych sporządza wykazy spraw niezałatwionych.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy
  • Biegła obsługa komputera.
  • Znajomość programów komputerowych Office (Word, Excel, Access) oraz obsługi urządzeń biurowych.
  • Kandydat nie posiada służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Dobra znajomość obsługi kancelaryjnej dla zespolonej administracji rządowej oraz znajomość przepisów o archiwizacji.
  • Systematyczność, samodzielność, terminoswość, rzetelność, kreatywność, odpowiedzialność, praca w zespole.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Umiejętność jasnego, precyzyjnego i zwięzłego przekazu informacji.
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres.
  • Planowanie i organizacja pracy na własnym stanowisku.
  • Umiejętność redagowania pism i wysoka kultura osobista.
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 8 stycznia 2025

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 146397"
na adres:
Komenda Wojewódzka Policji
Korfantego 2
45-077 Opole
z dopiskiem na kopercie "Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 55/24 BIP KPRM" i z adresem nadawcy na kopercie
  • Dokumenty należy złożyć do: 08.01.2025
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Wojewódzki Policji w Opolu

Jednostka organizacyjna: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu

Udostępnił: Anna Gręndziak

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 27.12.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×