Biuro - zdjęcie 2
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Opolu
45-005 Opole ul. płk. poż. Zdzisława Filingiera 1
print as PDF
Ogłoszenie nr 150641 / 11.04.2025
Dołącz do nas jako:

starszy inspektor

Do spraw: logistyki w Wydziale Logistyki
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Opracowuje zadania z zakresu planowania zadań inwestycji i remontów w KW PSP w Opolu.
  • Monitoruje zadania inwestycyjne i remontowe jednostek PSP woj. opolskiego.
  • Koordynuje i sprawdza realizację zleceń i umów na roboty budowlane i usługi w zakresie: zgodności zawieranych umów i sporządzanych kalkulacji kosztów z aktualnie obowiązującymi przepisami, zgodności wycen robót budowlanych i usług z obowiązującymi normami, zgodności obmiaru wykonanych robót ze stanem rzeczywistym oraz prawidłowości rozliczeń materiałowych oraz rzeczywistego zużycia materiałów zgodnie z obowiązującymi normami.
  • Prowadzi książki obiektów budowlanych dla obiektów KW PSP w Opolu.
  • Realizuje i koordynuje zadania dotyczące gospodarki nieruchomościami jednostek PSP woj. opolskiego zgodnie z Ustawą o gospodarce nieruchomościami.
  • Sprawuje nadzór budowlany i niezbędną kontrolę, a także wypełnia dokumentację.
  • Uczestniczy w pracach komisji przetargowych na roboty budowlane oraz w komisyjnych odbiorach robót budowlanych i usług realizowanych w jednostkach PSP woj. opolskiego.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie o kierunku technicznym – technik budownictwa w zakresie zarządzania, nadzorowania oraz realizacji inwestycji i remontów budowlanych.
  • Znajomość obowiązujących przepisów niezbędnych do wypełniania obowiązków na stanowisku, w szczególności ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych w zakresie podstawowych definicji, trybów zamówień, szacowania wartości zamówienia oraz wyboru wykonawcy, ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. w zakresie przedmiotu i terminów udostępniania danych, prawa budowlanego z dnia 7 lipca 1994 r. w zakresie kierowania pracami na bazie kontraktu lub zgodnie z wytycznymi zawartymi w umowie, rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 15 grudnia 2022 r. w sprawie książki obiektu budowlanego oraz systemu Cyfrowa Książka Obiektu Budowlanego w zakresie prowadzenia książek obiektu budowlanego, rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym w zakresie organizacji i kontroli robót budowlanych oraz sporządzania kosztorysów.
  • Znajomość przepisów prawnych, dotyczących procesu inwestycyjnego, umiejętność ich interpretacji oraz wykorzystanie do wykonywania zadań.
  • Ogólna znajomość przepisów dot. ochrony danych osobowych w zakresie dopuszczalności przetwarzania danych, zasad powierzania innemu podmiotowi oraz obowiązkach zabezpieczania danych.
  • Znajomość obsługi komputera i oprogramowania MS Office.
  • Inne umiejętności: sumienność, bezstronność, umiejętność stosowania odpowiednich przepisów, a także planowania i organizowania pracy, postawa etyczna, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole oraz zarządzania informacją.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Prawo jazdy kat. B
Co oferujemy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie (tzw. 13-tka), dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia), nagrody jubileuszowe.
  • Możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych.
  • Możliwość zgłoszeń wewnętrznych – procedura zgłoszeń wewnętrznych obowiązuje od 25 września 2024 r. i jest do wglądu w Komendzie Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Opolu.
  • Możliwość zakupu: grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie, pakietów opieki medycznej.
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych.
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo – Pożyczkowej.
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
  • Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym – praca z dokumentami.
  • Większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej.
  • Podstawowe wyposażenie stanowiska pracy to: zestaw komputerowy, elektryczne urządzenia biurowe, telefon oraz meble biurowe.
  • Czas pracy zgodnie z ustawą o służbie cywilnej i wymiarem etatu.
  • Siedziba Komendy Wojewódzkiej PSP znajduje się w Opolu, przy ulicy płk. poż. Zdzisława Filingiera 1 i jest budynkiem wielokondygnacyjnym. Praca wykonywana jest w pokoju biurowym znajdującym się na I piętrze budynku C. Budynki nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych ruchowo (brak wind i podjazdów).
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • Identyfikatorem kandydatów będą 4 ostatnie cyfry numeru PESEL.
  • Informacja o terminie i formie przeprowadzenia kolejnego etapu zostanie opublikowana w BIP Komendy Wojewódzkiej PSP w Opolu pod adresem https://www.gov.pl/web/kwpsp-opole/sluzba-i-praca-nabory.
  • Komisja kwalifikacyjna nie dokona wyłonienia kandydata, jeżeli żaden kandydat nie spełni warunków zawartych w ogłoszeniu o naborze lub nie wykaże się dostateczną wiedzą wymaganą na stanowisku pracy.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zostaną komisyjnie zniszczone.
  • Jeśli chcesz zgłosić specjalne potrzeby to informację znajdziesz tutaj: https://www.gov.pl/web/kwpsp-opole/informacja-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami oraz https://www.gov.pl/web/kwpsp-opole/deklaracja-dostepnosci.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • ocena złożonych dokumentów związanych z postępowaniem kwalifikacyjnym,
  • test wiedzy jednokrotnego wyboru w przypadku podjęcia takiej decyzji przez komisję kwalifikacyjną; 20 zadań testowych ze znajomości ustawy o Państwowej Straży Pożarnej i ustawy o służbie cywilnej oraz z zakresu wiedzy niezbędnej do prawidłowego wykonywania zadań na stanowisku wskazanym w ogłoszeniu o naborze; warunkiem zaliczenia testu wiedzy jest osiągnięcie co najmniej 60% punktów maksymalnych do uzyskania, tj. 12 punktów,
  • rozmowa kwalifikacyjna przeprowadzana indywidualnie; maksymalna liczba punktów za rozmowę kwalifikacyjną możliwa do przyznania kandydatowi przez każdego członka komisji wynosi 10 punktów; liczbę punktów uzyskanych w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej ustala się na podstawie średniej arytmetycznej liczby punktów przyznanych przez członków komisji z dokładnością do jednego miejsca po przecinku.
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 – 1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie posiadania prawa jazdy kat. „B”.
calendar icon

Aplikuj

do 23 kwietnia 2025

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Opolu
ul. płk. poż. Zdzisława Filingiera 1
45 – 005 Opole
Dokumenty można składać w sekretariacie Opolskiego Komendanta Wojewódzkiego PSP w Opolu, ul. płk. poż. Zdzisława Filingiera 1
pn. – pt. od 7.30 do 15.30 – II p. w budynku A
Dokumenty w formie papierowej należy składać w zamkniętej kopercie, która powinna być opisana w następujący sposób: „Imię i nazwisko kandydata – nabór do pracy w KW PSP w Opolu na stanowisko starszy inspektor ds. logistyki”.
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 861 70 46
  • Dokumenty należy złożyć do: 23.04.2025
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) informuję, że:

    • Administratorem przetwarzającym Pani(a) dane osobowe jest Opolski Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej, z siedzibą w Opolu, ul. płk. poż. Zdzisława Filingiera 1, 45 – 005 Opole. Kontakt z Administratorem - tel. 47 861 70 01, fax. 48 47 861 70 80, adres poczty elektronicznej: sekretariat@psp.opole.pl; skrzynka doręczeń elektronicznych: AE:PL-95021-68250-RURFC-30.
    • W Komendzie Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Opolu wyznaczony został inspektor ochrony danych: Szczegółowe dane inspektora znajdują się na stronie internetowej KW PSP w Opolu w zakładce Co robimy. Kontakt z inspektorem ochrony danych możliwy drogą elektroniczną na adres skrzynki poczty elektronicznej iod@psp.opole.pl.
    • Pani(a) dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej na podstawie wymagań określonych w art. 4 ustawy o służbie cywilnej z dnia 21 listopada 2008 r.
    • Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
    • Podstawą prawną przetwarzania Pana/Pani danych osobowych jest art. 221 § 1 Kodeksu pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. b RODO oraz art. 6 ust. 1 lit a RODO, w przypadku danych osobowych szczególnych kategorii art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Odbiorcami danych będą komisja rekrutacyjna do przeprowadzenia procedury naboru oraz instytucje upoważnione z mocy prawa (np. BIP KPRM).
    • Pani(a) dane osobowe nie będą przekazywane do innych odbiorców, do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
    • Pani(a) dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których Opolski Komendant Wojewódzki PSP w Opolu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska). Dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w postępowaniu kwalifikacyjnym zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów zostaną zniszczone komisyjnie.
    • Przysługuje Pani/Panu, zgodnie z zapisami RODO, prawo do: żądania od Administratora dostępu do treści swoich danych, ich  sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a także do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Urząd Ochrony Danych Osobowych; adres (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, e-mail – kancelaria@uodo.gov.pl).
    • Przetwarzanie podanych przez Pana(ią) danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

     

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Opolu

Udostępnił: Anna Kohs

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr

Wprowadzono: 11.04.2025

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×