Biuro - zdjęcie 2
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Opolu
45-005 Opole ul. płk. poż. Zdzisława Filingiera 1
print as PDF
Ogłoszenie nr 150641 / 11.04.2025
Dołącz do nas jako:

starszy inspektor

Do spraw: logistyki w Wydziale Logistyki
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Termin składania ofert minął. Informacja o wyniku naboru zostanie opublikowana po jego zakończeniu i link do wyniku zostanie umieszczony w tym miejscu.
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Opracowuje zadania z zakresu planowania zadań inwestycji i remontów w KW PSP w Opolu.
  • Monitoruje zadania inwestycyjne i remontowe jednostek PSP woj. opolskiego.
  • Koordynuje i sprawdza realizację zleceń i umów na roboty budowlane i usługi w zakresie: zgodności zawieranych umów i sporządzanych kalkulacji kosztów z aktualnie obowiązującymi przepisami, zgodności wycen robót budowlanych i usług z obowiązującymi normami, zgodności obmiaru wykonanych robót ze stanem rzeczywistym oraz prawidłowości rozliczeń materiałowych oraz rzeczywistego zużycia materiałów zgodnie z obowiązującymi normami.
  • Prowadzi książki obiektów budowlanych dla obiektów KW PSP w Opolu.
  • Realizuje i koordynuje zadania dotyczące gospodarki nieruchomościami jednostek PSP woj. opolskiego zgodnie z Ustawą o gospodarce nieruchomościami.
  • Sprawuje nadzór budowlany i niezbędną kontrolę, a także wypełnia dokumentację.
  • Uczestniczy w pracach komisji przetargowych na roboty budowlane oraz w komisyjnych odbiorach robót budowlanych i usług realizowanych w jednostkach PSP woj. opolskiego.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie o kierunku technicznym – technik budownictwa w zakresie zarządzania, nadzorowania oraz realizacji inwestycji i remontów budowlanych.
  • Znajomość obowiązujących przepisów niezbędnych do wypełniania obowiązków na stanowisku, w szczególności ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych w zakresie podstawowych definicji, trybów zamówień, szacowania wartości zamówienia oraz wyboru wykonawcy, ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. w zakresie przedmiotu i terminów udostępniania danych, prawa budowlanego z dnia 7 lipca 1994 r. w zakresie kierowania pracami na bazie kontraktu lub zgodnie z wytycznymi zawartymi w umowie, rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 15 grudnia 2022 r. w sprawie książki obiektu budowlanego oraz systemu Cyfrowa Książka Obiektu Budowlanego w zakresie prowadzenia książek obiektu budowlanego, rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym w zakresie organizacji i kontroli robót budowlanych oraz sporządzania kosztorysów.
  • Znajomość przepisów prawnych, dotyczących procesu inwestycyjnego, umiejętność ich interpretacji oraz wykorzystanie do wykonywania zadań.
  • Ogólna znajomość przepisów dot. ochrony danych osobowych w zakresie dopuszczalności przetwarzania danych, zasad powierzania innemu podmiotowi oraz obowiązkach zabezpieczania danych.
  • Znajomość obsługi komputera i oprogramowania MS Office.
  • Inne umiejętności: sumienność, bezstronność, umiejętność stosowania odpowiednich przepisów, a także planowania i organizowania pracy, postawa etyczna, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole oraz zarządzania informacją.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Prawo jazdy kat. B
Co oferujemy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie (tzw. 13-tka), dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia), nagrody jubileuszowe.
  • Możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych.
  • Możliwość zgłoszeń wewnętrznych – procedura zgłoszeń wewnętrznych obowiązuje od 25 września 2024 r. i jest do wglądu w Komendzie Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Opolu.
  • Możliwość zakupu: grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie, pakietów opieki medycznej.
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych.
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo – Pożyczkowej.
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 – 1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie posiadania prawa jazdy kat. „B”.
calendar icon

Aplikuj

do 23 kwietnia 2025

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Opolu
ul. płk. poż. Zdzisława Filingiera 1
45 – 005 Opole
Dokumenty można składać w sekretariacie Opolskiego Komendanta Wojewódzkiego PSP w Opolu, ul. płk. poż. Zdzisława Filingiera 1
pn. – pt. od 7.30 do 15.30 – II p. w budynku A
Dokumenty w formie papierowej należy składać w zamkniętej kopercie, która powinna być opisana w następujący sposób: „Imię i nazwisko kandydata – nabór do pracy w KW PSP w Opolu na stanowisko starszy inspektor ds. logistyki”.
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 861 70 46
  • Dokumenty należy złożyć do: 23.04.2025
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Opolu

Udostępnił: Anna Kohs

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr

Wprowadzono: 11.04.2025

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×