Opole - panorama
Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu
45-082 Opole ul. Piastowska 14
print as PDF
Ogłoszenie nr 132443 / 15.01.2024
Dołącz do nas jako:

starszy inspektor

Do spraw: planowania i realizacji budżetu Wydział Finansów i Budżetu
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Opracowuje i sporządza projekt dochodów i wydatków budżetu oraz wydatków budżet środków europejskich i środków współfinansowanych z udziałem środków Unii Europejskiej
  • Wprowadza w Informatycznym Systemie Obsługi Budżetu Państwa (TREZOR): •projekt planu finansowego budżetu Wojewody Opolskiego • plan finansowy budżetu Wojewody Opolskiego • rozdysponowanie środków dla beneficjentów niższego stopnia • wnioski o przyznanie środków z rezerw celowych i rezerwy ogólnej budżetu państwa, na zadania objęte budżetem Wojewody • wnioski o blokadę planu wydatków, • decyzje zmieniające lub blokujące plan wydatków.
  • Sporządza plan finansowy budżetu Wojewody na dany rok budżetowy w układzie obowiązującej klasyfikacji budżetowej w powiązaniu z budżetem zadaniowym
  • Sporządza decyzje wprowadzające zmiany w planie dotacji budżetu Wojewody
  • Wykonuje prace nad okresowymi analizami i ocenami wykonania budżetu Wojewody
  • Podejmuje inicjatywy własne oraz na wniosek jednostek podległych wojewodzie na rzecz zwiększenia budżetu Wojewody
  • Sporządza Wieloletni Plan Finansowy budżetu Wojewody na trzy kolejne lata w układzie zadaniowym wraz z określeniem celów i mierników w aplikacji Trezor Buza
  • Sporządza bazę działań, celów i mierników wraz ze sposobem ich wyliczania oraz sporządza i analizuje zmiany w wielkościach mierników w trakcie roku budżetowego
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie ekonomiczne
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok i 6 miesięcy w obszarze finansów publicznych
  • znajomość prawa administracyjnego, przepisów ustawowych i wykonawczych w zakresie finansów publicznych, zasad rachunkowości budżetowej, ustawy o jednostkach samorządu terytorialnego, kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
  • dobra znajomość przepisów (ustaw) szczegółowych, regulujących finansowanie zadań z budżetu Wojewody, w ramach nadzorowanych działów gospodarki narodowej
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność pracy w sytuacjach stresowych
  • umiejętność komunikacji pisemnej
  • umiejętność argumentacji
  • umiejętność obsługi komputera, środowiska MS Office
Co oferujemy
  • Praca w dogodnej i dobrze skomunikowanej lokalizacji w centrum miasta;
  • Stabilne zatrudnienie, rozwój kompetencji i kwalifikacji poprzez pracę w różnorodnych obszarach, współpracę z ekspertami;
  • Łatwiejsze godzenie życia zawodowego i prywatnego poprzez możliwość indywidualnie określonego czasu pracy (ruchomy czas pracy, indywidualny rozkład czasu pracy, wyjścia prywatne – za odpracowaniem);
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu;
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników;
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników;
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”);
  • Dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy;
  • Nagrody jubileuszowe;
  • Nagrody za szczególne osiągnięcia w pracy zawodowej;
  • Niskooprocentowane pożyczki mieszkaniowe z ZFŚS;
  • Przedświąteczna pomoc finansowa;
  • Możliwość przystąpienia do Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej i korzystania z nieoprocentowanych pożyczek;
  • Możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty grupowego ubezpieczenia na życie;
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego (szkolenia w oparciu o indywidualny program rozwoju zawodowego, dofinansowanie do studiów podyplomowych i kursów językowych)

 

Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 25 stycznia 2024

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 132443"
na adres:
Opolski Urząd Wojewódzki Sekretariat Dyrektora Generalnego pok. 251
ul. Piastowska 14, 45-082 Opole z dopiskiem "oferta pracy - nr ogłoszenia "


Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
774524370
  • Dokumenty należy złożyć do: 25.01.2024
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu

Udostępnił: Edyta Bach-Starzecka

Komórka organizacyjna: Biuro Obsługi Urzędu

Wprowadzono: 15.01.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×