Biuro - zdjęcie 2
Izba Administracji Skarbowej w Opolu
45-331 Opole ul. płk. Witolda Pileckiego 2
print as PDF
Ogłoszenie nr 127857 / 29.09.2023
Dołącz do nas jako:

referent

w Wydziale Personalnym
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Nabór zdalny
remote recruitment

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
quote-up W służbie ojczyźnie i obywatelom. quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Analizuje wewnętrzny rynek płac tj. aktualne poziomy wynagrodzeń / uposażeń, identyfikuje obszary problemowe; Analizuje i rekomenduje zakres dostosowania polityki wynagrodzeń stałych/uposażeń do potrzeb lokalnych, a następnie wdraża zmiany w polityce wynagrodzeń stałych/ uposażeń; Komunikuje politykę wynagrodzeń stałych/uposażeń pracownikom/ funkcjonariuszom i prowadzi działania edukacyjne; Uczestniczy w procesie negocjacji lokalnej polityki wynagrodzeń stałych/uposażeń z Partnerem Społecznym od strony merytorycznej; Przygotowuje wyliczenia należnych podwyżek na podstawie polityki wynagrodzeń stałych/uposażeń oraz wniosków bezpośrednich przełożonych, w przypadkach niezgodności z polityką rekomenduje należny poziom podwyżki; Uczestniczy w procesie negocjacji wysokości podwyżek z Partnerem Społecznym od strony merytorycznej
  • Tworzy propozycję budżetu wynagrodzeń/funduszu płac jednostki na dany rok; Monitoruje wykorzystanie budżetu oraz wnioskuje o zwiększenie/zmniejszenie środków
  • Analizuje i rekomenduje zakres dostosowania polityki wynagrodzeń zmiennych do potrzeb lokalnych, a następnie wdraża zmiany w polityce wynagrodzeń zmiennych; Komunikuje politykę wynagrodzeń zmiennych pracownikom/ funkcjonariuszom i prowadzi działania edukacyjne; Uczestniczy w procesie negocjacji lokalnej polityki wynagrodzeń zmiennych z Partnerem Społecznym od strony merytorycznej; Przygotowuje wyliczenia należnych wynagrodzeń zmiennych na podstawie polityki wynagrodzeń zmiennych oraz wniosków bezpośrednich przełożonych, w przypadkach niezgodności z polityką rekomenduje należny poziom premii/nagrody; Uczestniczy w procesie negocjacji wysokości wynagrodzenia zmiennego z Partnerem Społecznym od strony merytorycznej
  • Analizuje i rekomenduje zakres dostosowania polityki świadczeń dodatkowych do potrzeb lokalnych; Komunikuje politykę świadczeń dodatkowych pracownikom/ funkcjonariuszom i prowadzi działania edukacyjne; Wdraża zmiany w polityce świadczeń dodatkowych i narzędzi motywowania pozafinansowego; Uczestniczy w procesie negocjacji lokalnej polityki świadczeń dodatkowych z Partnerem Społecznym od strony merytorycznej; Opracowuje Regulamin ZFŚS w porozumieniu z Partnerem Społecznym
  • Komunikuje i edukuje osoby zaangażowane w proces stawiania celów ustalone wytyczne, zasady oraz narzędzia zarządzania wynikami; Informuje pracowników/funkcjonariuszy oraz kadrę kierowniczą wszystkich szczebli o rozpoczęciu kolejnych etapów procesu tj. stawiania celów, oceny śródrocznej i oceny rocznej; Operacyjnie nadzoruje procesy stawiania celów, śródrocznego przeglądu realizacji celów/zadań i oceny rocznej oraz podejmuje działania zmierzające do dotrzymania wyznaczonych terminów; Wspiera merytorycznie pracowników/ funkcjonariuszy w procesie oceny rocznej - odpowiada na pytania i wątpliwości; Dokonuje analizy wyników oceny rocznej w jednostce w kontekście realizacji celów strategicznych
  • Dokonuje analizy efektywności realizowanych na poszczególnych stanowiskach czynności i zadań, rozpoznaje przyczyny niskiej efektywności; Określa i przedstawia Dyrektorowi jednostki możliwości zwiększenia efektywności pracy; Komunikuje politykę awansu (w tym zasady mianowania funkcjonariuszy na wyższy stopień służbowy) i zasady zarządzania ścieżkami rozwoju pracownikom/ funkcjonariuszom i prowadzi działania edukacyjne; Monitoruje poziom spełnienia przez pracowników/ funkcjonariuszy kryteriów awansowych/mianowania na wyższy stopień służbowy, w tym wyniki oceny rocznej
  • Dokonuje analizy obciążenia pracą (czynnościami i zadaniami) na poszczególnych stanowiskach oraz rekomenduje możliwości bardziej efektywnego podziału zadań; Dokonuje regularnej analizy struktury zatrudnienia w jednostce (pod kątem wieku, kompetencji, kwalifikacji, stażu, uprawnień, płci itd.) oraz przygotowuje prognozy podaży pracowników/ funkcjonariuszy o określonym profilu; Określa i przedstawia Dyrektorowi jednostki wnioski wynikające z analiz oraz proponowane działania zmierzające do efektywnego kształtowania struktury zatrudnienia; W oparciu o wyniki analiz stanu zatrudnienia, badań kompetencji oraz wpływu zmian merytorycznych na liczbę i rodzaj stanowisk, sporządza, monitoruje i aktualizuje plan etatyzacyjny (z wykorzystaniem obowiązującego modelu); Weryfikuje plan etatyzacji w oparciu o przewidywania długoterminowe (3-5 lat) i przygotowuje plan w tym horyzoncie czasu
  • Koordynuje proces powstawania opisów stanowisk w jednostce; Prowadzi i aktualizuje rejestr wyników wartościowania w jednostce; Ewidencjonuje opisy stanowisk; Monitoruje aktualność, poprawność (zgodność ze standardem), kompletność i jakość opisów stanowisk pracy; Inicjuje okresową aktualizację opisów; Koordynuje proces wartościowania stanowisk w jednostce ; Inicjuje okresową aktualizację wartościowania stanowisk w jednostce w sytuacji zmian organizacyjnych, zmian w zakresach odpowiedzialności stanowisk
  • Zbiera potrzeby rekrutacyjne z jednostki i rekomenduje Dyrektorowi jednostki rozpoczęcie procesu rekrutacji
  • Dokonuje pomiaru oraz oceny efektywności lokalnych działań ZZL z zakresu zarządzania wynikami oraz oceny efektywności polityki wynagradzania i nagradzania
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • znajomość metod i narzędzi wartościowania i opisu stanowisk, znajomość metod analizy i planowania etatów, znajomość zasad tworzenie system wynagrodzeń/uposażeń, znajomość prawa pracy, znajomość aktów normatywnych obowiązujących w KAS
  • znajomość stosownych do stanowiska pracy przepisów prawa materialnego i proceduralnego, w tym prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, ustawy o ochronie danych osobowych oraz ustawy o służbie cywilnej, ustawy o KAS
  • umiejętność obsługi pakietu Microsoft Office lub Open Office
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: średnie branżowe lub wyższe administracyjne, prawnicze, ekonomiczne lub inne uzupełnione studiami podyplomowymi w tym zakresie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy pracy biurowej
  • umiejętność komunikacji z osobami na różnych szczeblach organizacji
  • umiejętność planowania i organizowania zadań swoich i innych
  • umiejętność pracy nad wieloma zadaniami równocześnie
  • umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków
  • umiejętność interpretacji aktów prawnych
  • umiejętność pracy na stosowanych w jednostce narzędziach informatycznych wspierających obszar pracy
  • zdolności analityczne
  • kreatywność
  • asertywność oraz umiejętność przekonywania
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • znajomość języka obcego (udokumentowana certyfikatem)
Co oferujemy
  • ruchomy czas pracy (możliwość rozpoczęcia pracy między godz. 6:00-8:00),
  • dodatek za udokumentowany staż pracy powyżej 5 lat (od 5 do 20% wynagrodzenia),
  • zatrudnienie na umowę o pracę na czas zastępstwa,
  • „trzynaste" wynagrodzenie,
  • nagrody jubileuszowe,
  • pakiet socjalny (dofinansowanie do wypoczynku pracownika i jego dzieci, karty sportowe),
  • możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych do pracy przy komputerze,
  • możliwość wykupienia ubezpieczenia grupowego
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • praca o charakterze administracyjno-biurowym,
  • zagrożenie korupcją,
  • permanentna obsługa klientów zewnętrznych.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

  • praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
  • warunki organizacyjno-techniczne stanowiska pracy i pomieszczeń właściwe dla osób niepełnosprawnych: drzwi wejściowe uchylne nie posiadają progów i otwierają się automatycznie, winda znajdującą się na parterze za recepcją po prawej stronie od wejścia do budynku, toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych znajdują się na każdym piętrze budynku,
  • brak oznaczeń dla niewidomych, brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym i głuchoniemym,
  • oświetlenie naturalne i sztuczne,
  • brak szkodliwych, niebezpiecznych warunków pracy.
Dodatkowe informacje
  • W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu;
  • Oferty składane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane;
  • Kandydatów spełniających niezbędne wymagania formalne i zakwalifikowanych do II etapu postępowania selekcyjnego będziemy informować telefonicznie bądź za pośrednictwem poczty e-mail;
  • Wymagane wzory oświadczeń dostępne na stronie Izby Administracji Skarbowej w Opolu www.opolskie.kas.gov.pl w zakładce „Ogłoszenia” ” → Nabór → Wzory oświadczeń;
  • Koniecznie podpisz własnoręcznym podpisem swój życiorys/CV oraz list motywacyjny,
    w liście motywacyjnym wskaż na jakie stanowisko aplikujesz (stanowisko, dział, urząd) oraz podaj numer BIP KPRM naboru, którego dotyczy twoja aplikacja;
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz za pomocne. Prześlij tylko te, których wymagamy w ogłoszeniu;
  • W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym, koniecznie dołącz ich tłumaczenie na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego;
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazujemy w ogłoszeniu i oceń, czy na pewno odpowiada Ci taki rodzaj pracy;
  • Nabór odbywa się zgodnie z Instrukcją w sprawie  określenia zasad i trybu naboru kandydatów do pracy w służbie cywilnej oraz postępowania kwalifikacyjnego do służby celno-skarbowej w Izbie Administracji Skarbowej w Opolu, wprowadzonej zarządzeniem nr 21/2022 Dyrektora Izby Administracji Skarbowej w Opolu z dnia 7 lutego 2022 r., dostępnej na stronie Izby Administracji Skarbowej w Opolu www.opolskie.kas.gov.pl w zakładce „Ogłoszenia” → Nabór → Wewnętrzne procedury naboru
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu;
  • W ciągu 30 dni od dnia publikacji wyniku naboru w Biuletynie można odebrać złożone dokumenty. Po tym terminie oferty zostaną zniszczone.
  • Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 77 4403233
  • Kandydat wskazany do zatrudnienia podlega ograniczeniom w prowadzeniu działalności gospodarczej zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne.
  • UWAGA! Składanie dokumentów odbywa się za pośrednictwem systemu e-recruiter!
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenia kandydata urodzonego przed 1 sierpnia 1972 r. dotyczącego pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami, którego wzór stanowi załącznik nr 13 do Instrukcji w sprawie określenia zasad i trybu naboru kandydatów do pracy w służbie cywilnej oraz postępowania kwalifikacyjnego do służby celno-skarbowej zamieszczonej na stronie www.opolskie.kas.gov.pl w zakładce „Ogłoszenia” → Nabór → Wewnętrzne procedury naboru
  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych do celów rekrutacji
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 4 października 2023

w formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 127857"
na adres:
Izba Administracji Skarbowej w Opolu
ul. płk. Witolda Pileckiego 2
45-331 Opole

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
77 4403233
  • Dokumenty należy złożyć do: 04.10.2023
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    KLAUZULA INFORMACYJNA  IZBY ADMINISTRACJI SKARBOWEJ W OPOLU

    DLA KANDYDATÓW  DO PRACY

    W związku z wejściem w życie z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: RODO) informujemy, iż na podstawie art. 13 RODO od dnia 25 maja 2018 r. będą Pani/Panu przysługiwały określone poniżej prawa związane z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przez Izbę Administracji Skarbowej w Opolu (dalej: IAS w Opolu).

    1.    Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor IAS w Opolu z siedzibą przy ul. płk. Witolda Pileckiego 2, 45-331 Opole, tel. (77) 454 00 67, e-mail: sekretariat.ias.opole@mf.gov.pl.

    2.     W IAS w Opolu wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, z którym można skontaktować się drogą elektroniczną pod adresem e-mail iod.opole@mf.gov.pl lub telefonicznie pod numerem (77) 440 32 77.

    3.    Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji procesu rekrutacji.

    4.    Pani/Pana dane osobowe, będą przetwarzane na podstawie przepisów Kodeksu pracy, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o Krajowej Administracji Skarbowej oraz rozporządzeń wykonawczych. Udzielona zgoda będzie podstawą przetwarzania dodatkowych danych (np. adres e-mail, nr telefonu) zawartych w złożonych przez Panią/Pana dokumentach, związanych z procesem rekrutacji.

    5.    Podanie danych dodatkowych jest dobrowolne, jednak konieczne w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, w której Pani/Pan bierze udział.

    6.    Dane osobowe, o których mowa w niniejszej zgodzie, nie będą podlegały udostępnieniu. Odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa.

    7.    Przekazane na potrzeby niniejszej rekrutacji Pani/Pana dane osobowe będą usuwane po upływie 3 miesięcy od daty zatrudnienia wybranego kandydata w naborze do korpusu służby cywilnej. W przypadku wycofania przez Panią/Pana zgody na ich przetwarzanie, IAS w Opolu zaprzestaje ich przetwarzania odpowiednio wcześniej. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane na podstawie odrębnej zgody do celów przyszłych rekrutacji na to samo stanowisko lub inne stanowiska w IAS w Opolu.

    8.    Przysługuje Pani/Panu prawo żądania od administratora: dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, przenoszenia danych a także cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

    9.   W przypadku uznania, iż przetwarzanie przez IAS w Opolu Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

    10.         Dane pozyskane w procesie rekrutacji nie będą podlegały profilowaniu przez IAS w Opolu.

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Izba Administracji Skarbowej w Opolu

Udostępnił: Anna Olszewska

Komórka organizacyjna: IPP

Wprowadzono: 29.09.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×