Opole - panorama
Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu
45-082 Opole ul. Piastowska 14
print as PDF
Ogłoszenie nr 130093 / 16.11.2023
Dołącz do nas jako:

inspektor wojewódzki

Do spraw: kontroli i nadzoru nad bazami danych w Wojewódzkiej Inspekcji Geodezyjnej i Kartograficznej w Opolu
#administracja publiczna
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Przeprowadza kontrole w celu dokonania oceny działania Starostów i Marszałka Województwa.
  • Rozpatruje skargi na działanie Starostów, inicjuje działania nadzorcze.
  • Rozpatruje skargi w celu dokonania oceny działania wykonawców prac geodezyjnych i kartograficznych oraz osób wykonujących samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii, kieruje wnioski do Rzecznika dyscyplinarnego.
  • Nadzoruje jakość danych gromadzonych w prowadzonych przez Starostów bazach danych.
  • Prowadzi kontrole w celu dokonania oceny przedsiębiorców wykonujących prace geodezyjne, a także państwowych i samorządowych jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej.
  • Prowadzi sprawy związane z przechowywaniem kopii zabezpieczających baz danych państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego z obszaru województwa opolskiego.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe geodezyjne
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata w obszarze geodezji i kartografii
  • Znajomość przepisów: Ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy, Ustawy z dnia 15 lipca 2011 r. o kontroli w administracji rządowej, Ustawy z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej , Ustawy z 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców, Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, Ustawy z dnia 23 stycznia 2009 r. o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej
  • Umiejętność korzystania z serwisu Geoportal.gov.pl
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Umiejętność pracy w zespole, umiejętność przekazywania wiedzy i informacji, samodzielnego rozstrzygania problemów
  • Łatwość komunikacji, otwarty stosunek do klienta oraz umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe lub studia podyplomowe w obszarze GIS
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok i 6 miesięcy w obszarach wykorzystujących dane przestrzenne
  • Uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresach o których mowa w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne
  • Język angielski na poziomie średniozaawansowanym
  • Znajomość systemów informacji przestrzennej wykorzystywanych w komórkach organizacyjnych jednostek samorządu terytorialnego na terenie województwa opolskiego realizujących zadania z zakresu geodezji i kartografii
  • Znajomość programów wykorzystywanych przez wykonawców prac geodezyjnych (np. C-GEO), programów środowiska GIS (np. QGIS)
  • Umiejętność pozyskiwania, przetwarzania, analizowania, wizualizacji danych przestrzennych
Co oferujemy

·         Praca w dogodnej i dobrze skomunikowanej lokalizacji w centrum miasta;

·         Stabilne zatrudnienie, rozwój kompetencji i kwalifikacji poprzez pracę w różnorodnych obszarach, współpracę z ekspertami;

·         Łatwiejsze godzenie życia zawodowego i prywatnego poprzez możliwość indywidualnie określonego czasu pracy (ruchomy czas pracy, indywidualny rozkład czasu pracy, wyjścia prywatne – za odpracowaniem);

·         Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu;

·         Dofinansowanie do wypoczynku pracowników;

·         Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników;

·         Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”);

·         Dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy;

·         Nagrody jubileuszowe;

·         Nagrody za szczególne osiągnięcia w pracy zawodowej;

·         Niskooprocentowane pożyczki mieszkaniowe z ZFŚS;

·         Przedświąteczna pomoc finansowa;

·         Możliwość przystąpienia do Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej i korzystania z nieoprocentowanych pożyczek;

·         Możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty grupowego ubezpieczenia na życie;

·         Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego (szkolenia w oparciu o indywidualny program rozwoju zawodowego, dofinansowanie do studiów podyplomowych i kursów językowych)

Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 29 listopada 2023

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 130093"
na adres:
Opolski Urząd Wojewódzki Sekretariat Dyrektora Generalnego pok. 251
ul. Piastowska 14, 45-082 Opole
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
774524456
  • Dokumenty należy złożyć do: 29.11.2023
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu

Udostępnił: Agnieszka Micherda

Komórka organizacyjna: Biuro Obsługi Urzędu

Wprowadzono: 16.11.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×