Biuro - zdjęcie 2
Kuratorium Oświaty w Opolu
45-081 Opole Piastowska 14
print as PDF
Ogłoszenie nr 87874 / 19.11.2021
Dołącz do nas jako:

główny informatyk

w Zespole Obsługi Informatycznej
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Koordynuje realizację zadań w zakresie obsługi informatycznej mających na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania kuratorium.
  • Administruje siecią teleinformatyczną, Biuletynem Informacji Publicznej oraz serwerem kuratorium.
  • Realizuje zadania związane z zapewnieniem bezpieczeństwa przetwarzania danych oraz ochroną systemów teleinformatycznych kuratorium.
  • Administruje elektronicznym zarządzaniem dokumentami (EZD).
  • Realizuje zadania związane z zapewnieniem właściwej eksploatacji remontów oraz bieżących napraw sprzętu teleinformatycznego.
  • Nadzoruje ilościowy i jakościowy stan oprogramowania oraz sprzętu teleinformatycznego oraz wspomaga pracowników kuratorium w zakresie obsługi oprogramowania i sprzętu teleinformatycznego.
  • Obsługuje konferencje i narady organizowane przez kuratorium.
  • Przygotowuje na potrzeby kuratorium w wersji elektronicznej niezbędne formularze ankiet.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata na stanowisku związanym z administrowaniem siecią komputerową
  • Przeszkolenie w zakresie: administrowania siecią, administrowania stacjami roboczymi z systemami Windows
  • Znajomość tworzenia i administrowania bazami danych
  • Umiejętność administrowania siecią komputerową
  • Znajomość elektronicznego zarządzania dokumentami (EZD)
  • Znajomość ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne
  • Znajomość prawodawstwa w zakresie ochrony wartości intelektualnej, w tym legalności oprogramowania
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • Znajomość ustawy kodeks postępowania administracyjnego
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe informatyczne
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok na stanowisku związanym z administrowaniem siecią komputerową w obszarze administracji publicznej
  • Przeszkolenie w zakresie: ochrony danych osobowych
  • Znajomość funkcjonowania środowiska Active Directory
  • Znajomość stosowania zagadnień związanych z adresowaniem IP
  • Podstawowe umiejętności programowania w PHP
  • Samodzielność
Co oferujemy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne
  • Dodatek za wysługę lat
  • Nagrody jubileuszowe
  • Nagrody za szczególne osiągnięcia w pracy zawodowej
  • Niskooprocentowane pożyczki mieszkaniowe z ZFŚS
  • Integracyjne spotkania pracowników urzędu
  • Przedświąteczna pomoc finansowa
  • Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie

 

 

Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.
  • Dostosowujemy materiały używane podczas naboru do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami (np.większa czcionka w materiałach drukowanych).
  • Zwiększamy czas poszczególnych metod i technik naboru dla osób ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
  • Kontakty zewnętrzne z kontrahentami i dostawcami towarów i usług w zakresie funkcjonowania kuratorium. Zagrożenie korupcją.
  • Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
  • Warunki architektoniczne budynku Urzędu: stanowisko pracy usytuowane jest na VI piętrze budynku biurowego. Wejście do budynku jest wolne od barier architektonicznych i odbywa  się przy wykorzystaniu wind dla osób z niepełnosprawnością oraz drzwi automatycznych. Istnieje swobodny dostęp do toalet dla osób z niepełnosprawnością. Na parkingu znajdują się oznakowane miejsca dla osób z niepełnosprawnością.
Dodatkowe informacje
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym telefonicznie lub drogą elektroniczną, lub pocztową.
  • Dodatkowe informacje możesz uzyskać pod nr telefonu 77/4524-264
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • weryfikacja ofert pod względem formalnym
  • test wiedzy
  • rozmowa kwalifikacyjna
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie przeszkolenia w zakresie: administrowania siecią, administrowania stacjami roboczymi z systemami Windows
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie przeszkolenia w zakresie ochrony danych osobowych
calendar icon

Aplikuj

do 29 listopada 2021

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Kuratorium Oświaty w Opolu
ul. Piastowska 14
45-081 Opole
z dopiskiem: Oferta pracy - główny informatyk
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
77/ 4524-264
  • Dokumenty należy złożyć do: 29.11.2021
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    z dniem 25  maja 2018 r. zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) - RODO.

    1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych (dalej: ,,Administrator'' jest Kuratorium Oświaty w Opolu z siedzibą w Opolu, ul. Piastowska 14, 45-081, NIP:754-11-56-220,REGON 006473277, nr telefonu 77 452 41 76. Z Administratorem można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres ul. Piastowska 14, 45-081 Opole lub pocztą elektroniczną na adres kontakt@kuratorium.opole.pl.

    2. W Kuratorium Oświaty w Opolu wyznaczono Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres ul. Piastowska 14, 45-081 Opole lub pocztą elektroniczną na adres iod@kuratorium.opole.pl.

    3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art.6 ust.1 lit.c RODO) w związku  z przeprowadzeniem naboru na stanowisko pracy w Kuratorium Oświaty w Opolu. Stanowisko pracy w służbie cywilnej (art.221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej).

    4. W związku z przetwarzaniem danych w celach wskazanych powyżej Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych. Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty upoważnione do odbioru Pani/Pana danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa.

    5. Przekazywanie danych osobowych do państw trzecich (spoza obszaru UE) nie będzie się odbywać.

    6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji wskazanych powyżej celów przetwarzania, w tym również obowiązku archiwizacyjnego wynikającego z przepisów prawa (ustawa z dnia 14  lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach).

    7. Każdemu kogo dane są przetwarzane przysługują następujące prawa:

    a) prawo dostępu przysługujące osobie, której dane dotyczą (na podstawie art.15 RODO),

    b) prawo do sprostowania danych (na podstawie art.16 RODO),

    c) prawo do usunięcia danych (,,prawo do bycia zapominianym") (na podstawie art.17 RODO),

    d) prawo do ograniczenia przetwarznia (na podstawie art.18 RODO),

    e) prawo do przenoszenia danych (na podstawie art. 20 RODO),

    f) prawo do sprzeciwu (na podstawie art.21 RODO)   

    8. W przypadku, w którym przetwarzanie Pani/Pana danych odbywa się na podstawie zgody (art.6 ust.1 lit a RODO), a podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami  prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych, wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne. Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia wcześniej wyrażonej zgody w dowolnym momencie, przy czym wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed cofnięciem zgody.

    9. Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art.9 ust.1 RODO konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

    10. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Pani/Pan uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.

    11. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeks pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko w służbie cywilnej.

    12. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

    13. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane elektronicznie i ręcznie, zgodnie z metodami i procedurami związanymi z celami przetwarzania, o których mowa w pkt 3 i 8 powyżej.               

Wytworzył/odpowiada: Opolski Kurator Oświaty

Jednostka organizacyjna: Kuratorium Oświaty w Opolu

Udostępnił: Mirosława Redas

Komórka organizacyjna: Wydział Organizacji i Pragmatyki Zawodowej Nauczycieli

Wprowadzono: 19.11.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×