Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Oleśnie
46-300 Olesno ul. Solny Rynek 1
print as PDF
Ogłoszenie nr 135299 / 19.03.2024
Dołącz do nas jako:

specjalista

Do spraw: finansów Sekcja finansów
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Sporządzanie list płac uposażeń i dodatkowych świadczeń pieniężnych przysługujących strażakom i pracownikom cywilnym
  • Dekretowanie i księgowanie zgodnie z obowiązującą klasyfikacją budżetową dokumentów budżetowych, depozytowych oraz ZFŚS
  • Terminowe wykonywanie czynności księgowych: regulowanie zobowiązań, sporządzanie deklaracji podatkowych oraz deklaracji ZUS, zamykanie okresów sprawozdawczych poprzez uzgadnianie obrotów i sald kont księgi głównej i ksiąg pomocniczych, sporządzanie zestawień obrotów i sald
  • Obsługa programu płacowego, księgowego, programu Płatnik oraz bankowości elektronicznej
  • Prowadzenie kart wynagrodzeń strażaków i pracowników cywilnych oraz wystawianie zaświadczeń i dokumentów związanych z wynagrodzeniami oraz innych dokumentów rozliczeniowych
  • Prowadzenie kasy Komendy zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz przestrzeganie zasad rozliczeń gotówkowych i ochrony wartości
  • Sprawdzanie dokumentów pod względem formalno – rachunkowym
  • Zastępowanie głównego księgowego w czasie jego nieobecności
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok na stanowisku o podobnym zakresie zadań
  • znajomość obowiązujących przepisów z zakresu: ustawy o Państwowej Straży Pożarnej, ustawy o Służbie Cywilnej, ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, przepisów wykonawczych do ww. ustaw, znajomość przepisów podatkowych oraz ZUS - naliczanie i potrącanie składek na ubezpieczenia społeczne
  • dobra znajomość programów Open Office oraz Microsoft Office oraz urządzeń biurowych
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe o kierunku ekonomia lub finanse i rachunkowość
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w administracji publicznej
  • umiejętność planowania i organizacji pracy własnej oraz pod presją czasu
  • dyspozycyjność, rzetelność i dokładność, wysoka etyka zawodowa i kultura osobista
  • umiejętność podejmowania decyzji z zachowaniem bezstronności, kreatywność
  • prawo jazdy kat. B
Co oferujemy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie (tzw. 13tka), dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia), nagrody jubileuszowe
  • Możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych
  • Możliwość zakupu: grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych do pracy przy komputerze
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
  • praca administracyjno – biurowa w systemie codziennym od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 – 15:30
  • praca wymagająca kontaktów bezpośrednich z klientami, telefonicznych i mailowych
  • wyjazdy służbowe i szkoleniowe
  • praca siedząca w pozycji wymuszonej przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. dziennie
  • naturalne i sztuczne oświetlenie
  • narzędzia i materiały pracy: komputer, kserokopiarka, fax, skaner
  • budynek komendy nie dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, które mają problem z samodzielnym poruszaniem się po schodach (brak wind i podjazdów)
  • praca biurowa w siedzibie urzędu na I piętrze
Dodatkowe informacje
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • Po złożeniu dokumentów komisja nadaje kandydatowi numer identyfikacyjny. Informacje o wynikach będą publikowane w oparciu o przyznane numery. Kandydatom przesyłającym dokumenty drogą pocztową informacja o nadanym numerze zostanie przekazana telefonicznie, dlatego dla ułatwienia kontaktu z kandydatem proszę o umieszczenie numeru telefonu kontaktowego
  • Komisja kwalifikacyjna nie dokona wyłonienia kandydata, jeżeli żaden kandydat nie spełni warunków zawartych w ogłoszeniu o naborze lub nie wykaże się dostateczną wiedzą wymaganą na stanowisku pracy
  • Dokumenty kandydatki/kandydata, który zostanie wyłoniony w postępowaniu kwalifikacyjnym zostaną dołączone do jego akt osobowych. Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • ocena złożonych dokumentów związanych z postępowaniem kwalifikacyjnym
  • rozmowa kwalifikacyjna przeprowadzona będzie indywidualnie z kandydatami (punktowana w skali 1-10 przez każdą z osób wchodzących w skład komisji rekrutacyjnej)
Pracę możesz rozpocząć od: 2024-04-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie prawo jazdy kat. B
calendar icon

Aplikuj

do 25 marca 2024

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Oleśnie
ul. Solny Rynek 1
46-300 Olesno

Dokumenty można składać:
osobiście - sekretariat Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Oleśnie, ul. Solny Rynek 1,
lub przesłać listownie na adres:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Oleśnie
ul. Solny Rynek 1, 46 – 300 Olesno

Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, która powinna być opisana w następujący sposób: „Imię i nazwisko kandydata z dopiskiem NABÓR NA ZASTĘPSTWO W KSC NA STANOWISKO – SPECJALISTA DS. FINANSÓW”
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 861 60 00
  • Dokumenty należy złożyć do: 25.03.2024
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    KLAUZULA INFORMACYJNA


    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE.L Nr 119) Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 zwanego dalej Rozporządzeniem) informujemy że:

    • Administratorem przetwarzającym Pani(a) dane osobowe jest: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Oleśnie ul. Solny Rynek 1, 46-300 Olesno, tel. +48478616000, fax. +48478616081, e-mail: sekretariat@psp.olesno.pl.
    • W Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych: Pani Joanna Dziedzic (45-005 Opole, ul. Budowlanych 1, tel. +48478617017,+48478617080, e-mail: iod@psp.opole.pl.
    • Pani(a) dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru w celu zastępstwa na stanowisko pracy w służbie cywilnej na podstawie wymagań określonych w art. 4 ustawy o służbie cywilnej z dnia 21 listopada 2008 r.
    • Odbiorcą Pani(a) danych osobowych są komórki realizujące proces naboru w Komendzie Powiatowej PSP w Oleśnie.
    • Pani(a) dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia naboru w celu zastępstwa na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których Komendant Powiatowy PSP w Oleśnie ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska). Dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w postępowaniu kwalifikacyjnym zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów zostaną zniszczone komisyjnie.
    • Posiada Pan(i) prawo żądania dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
    • Posiada Pan(i) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel. +48225310300, fax. +48225310301, adres poczty elektronicznej: kancelaria@uodo.gov.pl), gdy uzna Pan(i), iż przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani(a) narusza przepisy RODO;.
    • Podanie przez Panią(a) danych osobowych jest wymogiem ustawowym do przeprowadzenia naboru w celu zastępstwa na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Jest Pan(i) zobowiązany/na do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie wyłączenie z procesu naboru.
    • Pani(a) dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
    • Przetwarzanie podanych danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 Rozporządzenia.
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Oleśnie

Udostępnił: Amanda Rejak

Komórka organizacyjna: Samodzielne stanowisko pracy ds. organizacyjno-kadrowych

Wprowadzono: 19.03.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×