Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Krapkowicach
47-303 Krapkowice Ul. 3 Maja 19
print as PDF
Ogłoszenie nr 105272 / 01.09.2022
Dołącz do nas jako:

specjalista

w samodzielnym stanowisku pracy ds. finansów
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzenie księgowości zgodnie z ustawą o rachunkowości i przepisami wewnętrznymi a w szczególności: księgowości syntetycznej i analitycznej (budżetowej i dochodów własnych), kartotek; kosztów i wydatków; kont rozrachunkowych, chorobowych i wynagrodzeń, prowadzenie rejestru faktur i rachunków,
  • Terminowe wykonywanie czynności księgowych, sporządzanie deklaracji ubezpieczeniowych, sprawozdań, aktualizacja danych płacowych, sporządzanie list płac, delegacji, uzgadnianie stanów magazynowych, dokonywanie płatności,
  • Zamykanie okresów rachunkowych, uzgodnienie obrotów i sald kont księgi głównej oraz obrotów ksiąg pomocniczych, sporządzanie zestawień obrotów i sald,
  • Sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, a w czasie nieobecności głównego księgowego, dokonywanie wstępnej kontroli dokumentów,
  • Dekretowanie i księgowanie zgodnie z obowiązującą klasyfikacją budżetową dokumentów budżetowych, dochodowych, Funduszu Wsparcia PSP, depozytowych oraz Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
  • Sporządzanie raportów kasowych,
  • Dekretowanie i księgowanie dokumentów,
  • Prowadzenie spraw z zakresu ubezpieczeń z ZUS funkcjonariuszy i pracowników cywilnych,
  • Odprowadzanie podatków oraz sporządzanie rozliczeń rocznych z dochodów pracowników.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie ekonomiczne
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w administracji biurowej
  • Obsługa podstawowych programów komputerowych (Word, Excel),
  • Znajomość ustawy o PSP, aktów wykonawczych w zakresie realizowanych zadań, ustawy o ochronie przeciwpożarowej,
  • Znajomość przepisów ustawy o rachunkowości oraz ustawy o finansach publicznych, a także przepisów wykonawczych do tych ustaw,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Komunikatywność i dokładność,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Dyspozycyjność i rzetelność,
  • Wysoka kultura osobista,
  • Umiejętność analitycznego myślenia,
  • Umiejętność planowania i organizacji pracy własnej,
  • Umiejętność działania pod presją czasu,
  • Prawo jazdy kat. B,
  • Nieposzlakowana opinia.
Co oferujemy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie (tzw. 13tka), dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia), nagrody jubileuszowe
  • Możliwość zakupu: grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie, pakietów opieki medycznej
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
  • stanowisko pracy umieszczone na I piętrze budynku,
  • praca administracyjno-biurowa w systemie codziennym,
  • stanowisko pracy wyposażone w zestaw komputerowy, monitor ekranowy i inne urządzenia biurowe,
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę,
  • oświetlenie sztuczne i naturalne,
  • nie występują szkodliwe oraz niebezpieczne warunki pracy,
  • brak windy, podjazdów, toalety nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych,
  • stanowisko pracy nie jest dostosowane dla potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niedosłyszących i głuchoniemych,
  • czas pracy zgodnie z ustawą o służbie cywilnej i wymiarem etatu,
  • wyjazdy na zewnętrzne i wewnętrzne szkolenia w zakresie wykonywania obowiązków służbowych.
Dodatkowe informacje

Oferty niepodpisane, niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu oferty do urzędu).

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

Postępowanie kwalifikacyjne będzie składało się z następujących etapów:

  • weryfikacja wymaganych dokumentów (sprawdzenie kompletności złożonych ofert oraz spełnienia wszystkich wymogów zamieszczonych w ogłoszeniu),
  • test wiedzy jednokrotnego wyboru składający się z 20 pytań. Warunkiem zaliczenia testu wiedzy jest osiągnięcie co najmniej 70% punktów maksymalnych do uzyskania, tj. 14 punktów,
  • rozmowa kwalifikacyjna wraz z częścią praktyczną przeprowadzona indywidualnie. Maksymalna liczna punktów możliwych do uzyskania przez kandydata wynosi 15.

Informacja o kandydatkach/kandydatach (identyfikatorem będzie 5 ostatnich cyfr numeru PESEL kandydata), którzy spełnią wymogi niezbędne oraz terminie i formie przeprowadzenia kolejnego etapu zostanie opublikowana w BIP Komendy Powiatowej PSP w Krapkowicach.

Komisja rekrutacyjna nie dokona wyłonienia kandydata, jeżeli żaden z kandydatów nie spełni warunków zawartych w ogłoszeniu o naborze lub nie wykaże się dostateczną wiedzą wymaganą na stanowisku pracy.

Wzory oświadczeń zostały określone w załącznikach nr 1 i 2 do niniejszego ogłoszenia. Załącznik nr 1 oraz załącznik nr 2 obowiązuje wyłącznie w takiej formie. Inna forma dokumentu będzie skutkowała odrzuceniem całości dokumentacji kandydata.

UWAGA! Weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia niezbędne". W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty, własnoręcznie podpisane oświadczenia, stanowiące załącznik nr 1 i 2 do ogłoszenia.

Dokumenty kandydatki/kandydata, który zostanie wyłoniony w postępowaniu kwalifikacyjnym zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów, można odebrać w samodzielnym stanowisku pracy ds. kadrowych w Komendzie Powiatowej PSP w Krapkowicach do 3 miesięcy od daty zakończenia naboru. Dokumenty nieodebrane zostaną komisyjnie zniszczone.

Pracę możesz rozpocząć od: 2022-10-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Własnoręcznie podpisane oświadczenia stanowiące załącznik nr 1 i 2 do ogłoszenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań dodatkowych
calendar icon

Aplikuj

do 14 września 2022

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
W formie papierowej w zamkniętej kopercie na adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Krapkowicach, ul. 3 Maja 19, 47-303 Krapkowice - sekretariat (I piętro). Dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie z adnotacją „Oferta pracy na stanowisko specjalista ds. finansów”, od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30.
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 861 67 02
  • Dokumenty należy złożyć do: 14.09.2022
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    KLAUZULA INFORMACYJNA


    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) informuję, że:

    · Administratorem przetwarzającym Pana/i dane osobowe jest: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Krapkowicach,  ul. 3 Maja 19, 47-303 Krapkowice, tel. 478616702 

    · Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: p. Krzysztof Musialski, tel. 478617017 e-mail: iod@psp.opole.pl
    · Pana/i dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej na podstawie wymagań określonych w art. 4 ustawy o służbie cywilnej z dnia 21 listopada 2008.

    · Odbiorcą Pana/i danych osobowych są komórki realizujące proces naboru w Komendzie Powiatowej PSP w Krapkowicach.

    · Pana/i dane osobowe nie będą przekazywane do innych odbiorców, do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

    · Pana/i dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których Komendant Powiatowy PSP w Krapkowicach ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska). Dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w postepowaniu kwalifikacyjnym zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów, można odebrać w samodzielnym stanowisku pracy ds. kadrowych w Komendzie Powiatowej PSP w Krapkowicach do 3 miesięcy od daty zakończenia naboru. Dokumenty nieodebrane zostaną zniszczone komisyjnie.

    · Posiada Pan/i prawo żądania dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Posiada Pan/i prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uzna Pan/i, że przetwarzanie narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

    · Podanie przez Pana/ią danych osobowych jest wymogiem ustawowym do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Jest Pan/i zobowiązany/a do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie wyłączenie z procesu naboru.

    · Przetwarzanie podanych przez Pana/ią danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Krapkowicach

Udostępnił: Sandra Baniak

Komórka organizacyjna: Samodzielne stanowisko pracy ds. kadrowych

Wprowadzono: 01.09.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×