Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Policji w Głubczycach
48-100 Głubczyce ul. Chrobrego 6
print as PDF
Ogłoszenie nr 85489 / 06.10.2021
Dołącz do nas jako:

specjalista

Do spraw: Kadr i Szkolenia w Zespole ds. Kadr i Szkolenia
#administracja publiczna

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Opracowuje i przygotowuje rozkazy personalne dla potrzeb Komendanta Powiatowego Policji w Głubczycach.
  • Prowadzi niezbędną dokumentację w zakresie medycyny pracy oraz orzecznictwa lekarskiego, zgodnie z obowiązującymi przepisami w stosunku do funkcjonariuszy i pracowników cywilnych Komendy Powiatowej Policji w Głubczycach oraz Komisariatu Policji w Kietrzu. Wystawia oraz rozlicza skierowania na badania oraz szczepienia w systemie SWOP-Medycyna Pracy. Nadzoruje terminowość wykonania oraz upływu ważności badań okresowych oraz kontrolnych policjantów i pracowników cywilnych Komendy Powiatowej Policji w Głubczycach oraz Komisariatu Policji w Kietrzu.
  • Prowadzi listy obecności, ewidencję urlopów oraz zwolnień lekarskich funkcjonariuszy i pracowników cywilnych Komendy Powiatowej Policji w Głubczycach.
  • Przyjmuje osoby zainteresowane służbą w Policji, udzielania im informacji o zasadach przyjęć oraz trybie składania dokumentów oraz prowadzi działalności informacyjnej w zakresie doboru do służby w Policji.
  • Przygotowuje dokumentację w związku z mianowaniem policjantów na kolejne stopnie służbowe oraz nadaniem orderów, odznaczeń państwowych, odznak i medali resortowych.
  • Kompletuje, prowadzi i przechowuje akta osobowe funkcjonariuszy i pracowników cywilnych Komendy Powiatowej Policji w Głubczycach i Komisariatu Policji w Kietrzu.
  • Opiniuje podania, raporty i wnioski oraz pisma kierowane do Komendanta oraz przygotowuje projekty odpowiedzi w tych sprawach.
  • Prowadzi postępowania administracyjne.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok i 6 miesięcy w obszarze pracy biurowej w jednostce administracji publicznej,
  • Obsługa komputera oraz urządzeń biurowych.
  • Znajomość przepisów w sprawach osobowych funkcjonariuszy i pracowników cywilnych tj. Ustawa z dnia 6 kwietnia 1990 r. o Policji ( Dz. U. z 2020 r., poz. 360 z późn. zm. ), Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego ( Dz. U. z 2021 r. , poz. 735 z późn. zm. ), Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej ( Dz. U. z 2021 r., poz. 1233 ) , Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy ( Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 z pózn. zm. ).
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata w obszarze pracy biurowej w jednostce publicznej na stanowiskach o podobnym charakterze
Co oferujemy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy
  • Wynagrodzenie zasadnicze 3178,39 zł brutto + dodatek z tytułu wysługi lat pracy (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego)
  • Praca biurowa, w systemie jednozmianowym, w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym. Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy normy pracy (tj. powyżej 4 godzin dziennie ). Wymuszona pozycja ciała – siedząca. Stanowisko pracy wyposażone jest w telefon, drukarkę, kserokopiarkę, komputer oraz monitor ekranowy.
  • Stanowisko pracy nie jest przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Pomieszczenie biurowe znajduje się na I piętrze budynku. Wejście do budynku nie jest przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Pomieszczenia sanitarne na parterze budynku nie są dostosowane dla osób niepełnosprawnych. Pozostałe kondygnacje budynku i pomieszczenia sanitarne nie są dostosowane dla osób niepełnosprawnych.
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:

Weryfikacja formalna nadesłanych ofert,  test wiedzy oraz rozmowa kwalifikacyjna.

Zakresu testu wiedzy będzie obejmował następujące akty prawne:

1)     Ustawa z dnia 6 kwietnia 1990 r. o Policji ( Dz. U. z 2020 r., poz. 360 z późn. zm. ).

2)     Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego ( Dz. U. z 2021 r. , poz. 735 z późn. zm. ).

3)     Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej ( Dz. U. z 2021 r., poz. 1233 ).

4)     Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy ( Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 z pózn. zm. ).

5)     Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 14 maja 2013 r. w sprawie szczegółowych praw i obowiązków oraz przebiegu służby policjantów ( Dz. U. z 2020 r., poz. 1113 ).

6)     Zarządzenie nr 678 Komendanta Głównego Policji z dnia 17 czerwca 2005 r. w sprawie zasad prowadzenia przez przełożonych dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem służbowym policjantów oraz sposoby prowadzenia akt osobowych.

Pracę możesz rozpocząć od: 2021-12-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 16 października 2021

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 85489"
na adres:
Komenda Powiatowa Policji
48-100 Głubczyce
ul. B. Chrobrego 6

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 8622-234
  • Dokumenty należy złożyć do: 16.10.2021
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Powiatowy Policji w Głubczycach z siedzibą przy ul. Chrobrego 6, 48-100 Głubczyce , e-mail: komendant.gl@op.policja.gov.pl
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: Kontakt do inspektora ochrony danych: ul. Chrobrego 6, 48-100 Głubczyce, e-mail: iod.gl@op.policja.gov.pl
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: brak
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Głubczycach

Udostępnił: Marek Giec

Komórka organizacyjna: Informatyka

Wprowadzono: 06.10.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×