Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Policji w Brzegu
49-300 Brzeg ul. Robotnicza 10
print as PDF
Ogłoszenie nr 125364 / 10.08.2023
Dołącz do nas jako:

starszy referent

Zespołu Ochrony Informacji Niejawnych i do spraw Prezydialnych
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • pobiera korespondencję skierowaną do Wydziału Ruchu Drogowego,
  • prowadzi ewidencje korespondencji wchodzącej i wychodzącej w obowiązujących rejestrach oraz systemach /m.in. E-Komenda, E-Nadawca/ oraz ewidencje pomocnicze dla Wydziału Ruchu Drogowego, zgodnie z obowiązującymi zasadami pracy kancelaryjnej w tym prowadzi ewidencje nałożonych mandatów karnych i ich rozliczanie oraz wprowadza oraz modyfikuje karty MRD-2,
  • prowadzi spisy spraw dla Naczelnika Wydziału Ruchu Drogowego,
  • prowadzi rejestry absencji chorobowych funkcjonariuszy Wydziału Ruchu Drogowego,
  • przygotowuje korespondencję do wysłania wytworzoną w Wydziale Ruchu Drogowego,
  • udziela informacje interesantom oraz kieruje ich do właściwych merytorycznie policjantów Wydziału Ruchu Drogowego
  • wykonuje czynności w systemie SEWIK, SWD,
  • rejestruje korespondencję wchodzącą oraz wychodzącą z Komendy w obowiązujących rejestrach oraz systemach oraz wykonuje inne czynności w ramach biura podawczego.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w pracy biurowej
  • Znajomość przepisów w zakresie pracy kancelaryjno-biurowej, archiwizacji, służby cywilnej
  • Umiejętność komunikowania się
  • Odporność na stres
  • Umiejętność współpracy
  • Umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office oraz urządzeń biurowych
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w administracji państwowej
  • organizacja pracy własnej
  • wysoka kultura osobista
Co oferujemy
  • Wsparcie na etapie wdrażania do pracy
  • Stabilną i ciekawą pracę
  • Możliwość współpracy z doświadczonymi pracownikami
  • Możliwość rozwoju kompetencji i kwalifikacji poprzez szkolenia
  • Regularnie wypłacane wynagrodzenie
  • Dodatek za wysługę lat
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka)
  • Nagrody jubileuszowe
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • Zniżki na wypoczynek w wybranych ośrodkach wypoczynkowych
  • Możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Możliwość korzystania z siłowni w budynku KPP Brzeg
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
  • Do składania dokumentów zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.
  • Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.
Warunki pracy
  • praca biurowa w systemie jednozmianowym w budynku KPP Brzeg na I oraz II piętrze /brak windy dla osób niepełnosprawnych/
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę
  • przy wejściu do budynku znajduje się winda dla osób niepełnosprawnych (winda prowadzi jedynie na parter budynku do dyżurnego KPP Brzeg)
  • praca przy sztucznym i naturalnym oświetleniu
  • obsługa urządzeń biurowych: komputer, drukarka, fax, kserokopiarka, telefon, niszczarka,
  • narażenie na stres
  • zagrożenie korupcją
  • brak podjazdów dla osób z niepełnosprawnościami
  • budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
Dodatkowe informacje
  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • Ofertę wraz z wymaganymi w ogłoszeniu załącznikami prześlij/przekaż w zaklejonej kopercie z podaniem swojego imienia i nazwiska oraz numeru ogłoszenia.
  • Prześlij kopie świadectw pracy lub zaświadczeń lub referencji lub zakresów obowiązków lub opisów stanowiska pracy lub innych dokumentów, które potwierdzą wymagane niezbędne doświadczenie zawodowe (rodzaj i długość).
  • Nie zwracamy kandydatom złożonych dokumentów, załącz tylko te dokumenty, które są niezbędne, a w przypadku zaświadczeń - ich kopie.
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym telefonicznie lub mailowo.
  • Planowane rozpoczęcie pracy – 01.09.2023 r. lub do momenru uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych (zatrudnienie nowego pracownika w Komendzie Powiatowej Policji w Brzegu może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika Komendanta Powiatowego Policji ds. Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot).
  • Proponujemy następujące warunki wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik 1,6435 kwoty bazowej (wynagrodzenie zasadnicze członka korpusu służby cywilnej jest ustalane z zastosowaniem podanego mnożnika kwoty bazowej. Kwotę bazową określa ustawa budżetowa na dany rok) oraz dodatek za wysługę lat od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymagań formalnych,
  • analiza ofert spełniających wymagania formalne,
  • rozmowa kwalifikacyjna lub test w zależności od ilości ofert /zakres tematyczny: przepisy z zakresu pracy kancelaryjnej, archiwizacji, służby cywilnej/.
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2023 r. poz. 756 z późn. zm.)
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 16 sierpnia 2023

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 125364"
na adres:
Komenda Powiatowa Policji w Brzegu
ul. Robotnicza 10
49-300 Brzeg
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 8633438, 47 8633468
  • Dokumenty należy złożyć do: 16.08.2023
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Przetwarzanie danych osobowych

    Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE RODO (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, że:

    Administratorem danych osobowych jest Komendant Powiatowy Policji w Brzegu
    z siedzibą przy ul. Robotniczej 10, 49-300 Brzeg, e-mail: komendant.br@op.policja.gov.pl
    Zgodnie z art. 37 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych Komendant Powiatowy Policji w Brzegu wyznaczył w podległej jednostce inspektora ochrony danych, kontakt: ul. Robotnicza 10, 49-300 Brzeg, e-mail: iod.br@op.policja.gov.pl.
    Dane inspektora ochrony danych na stronie BIP KPP w Brzegu.

    Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na wybrane stanowisko – na podstawie kodeksu pracy i/lub ustawy o służbie cywilnej, natomiast udzielona zgoda będzie podstawą przetwarzania dodatkowych danych osobowych (nie wynikających z powyższych przepisów) zawartych w złożonych dokumentach (np. adres e-mail, nr telefonu, wizerunek).
    Dane osobowe przechowywane będą przez okres wskazany w przepisach ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz Zarządzenia w sprawie jednolitego rzeczowego wykazu akt Policji.
    Tryb usuwania dokumentacji zawierającej dane osobowe określa Zarządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie trybu brakowania dokumentacji niearchiwalnej oraz sposobu postępowania z materiałami archiwalnymi i dokumentacją niearchiwalną w przypadku trwałego zaprzestania działalności przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych oraz organy i jednostki organizacyjne podległe temu ministrowi lub przez niego nadzorowane oraz akty niższego rzędu wydane na jego podstawie.
    Dane udostępnione nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji oraz profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
    Kandydat ma prawo do dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, przenoszenia, ograniczenia przetwarzania lub usunięcia, prawo do wniesienia sprzeciwu, a także prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych
    w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
    Kandydat ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli w jego ocenie przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenie o ochronie danych.
    Dane osobowe przekazane w celu rekrutacji nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
    Dane nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4.
    Podanie danych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem koniecznym do wzięcia udziału w wybranym procesie rekrutacji.

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada:

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Brzegu

Udostępnił: Urszula Piechota

Komórka organizacyjna:

Wprowadzono: 10.08.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×