Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Policji w Brzegu
49-300 Brzeg ul. Robotnicza 10
print as PDF
Ogłoszenie nr 121001 / 19.05.2023
Dołącz do nas jako:

starszy referent

Zespołu Ochrony Informacji Niejawnych i do spraw Prezydialnych
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Przyjmuje pocztę wpływającą do KPP Brzeg oraz prowadzi jej ewidencje
  • Przyjmuje i wydaje Pocztę Specjalną wpływającą do KPP Brzeg oraz wychodzącą z KPP Brzeg
  • Przyjmuje i przygotowuje do wysłania przesyłki zwykłe, polecone i za zwrotnym potwierdzeniem odbioru, przekazywane przez komórki organizacyjne komendy
  • Rejestruje przesyłki przeznaczone do nadawania za pośrednictwem Poczty Polskiej, modyfikuje wprowadzone dane lub je usuwa przed wysłaniem do Poczty Polskiej, odczytuje sporządzane wykazy oraz drukuje w formie papierowej Elektronicznych Potwierdzeń Odbioru (Elektroniczny Nadawca)
  • Obsługuje kompleksowo funkcyjną skrzynkę mailową Komendanta Powiatowego Policji w Brzegu
  • Prowadzi dzienne i miesięczne rozliczenia przesyłek zwykłych, poleconych i za zwrotnym potwierdzeniem odbioru nadanych przez KPP w Brzegu
  • Przyjmuje i wydaje dowody osobiste oraz PUKLetter do gmin i urzędów powiatu brzeskiego
  • Udziela informacji interesantom oraz kieruje ich do właściwych merytorycznie komórek organizacyjnych jednostki
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w pracy biurowej
  • Znajomość przepisów w zakresie pracy kancelaryjno-biurowej, archiwizacji, służby cywilnej
  • Umiejętność komunikowania się
  • Odporność na stres
  • Umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office oraz urządzeń biurowych
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ściśle tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w administracji państwowej
  • Umiejętność współpracy
  • Organizacja pracy własnej
  • Wysoka kultura osobista
Co oferujemy
  • Wsparcie na etapie wdrażania do pracy
  • Stabilną i ciekawą pracę
  • Możliwość współpracy z doświadczonymi pracownikami
  • Regularnie wypłacane wynagrodzenie
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne
  • Nagrody jubileuszowe
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • Zniżki na wypoczynek w wybranych ośrodkach wypoczynkowych
  • Możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Możliwość korzystania z siłowni w budynku KPP Brzeg
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
  • Do składania dokumentów zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami
Warunki pracy
  • Praca biurowa w systemie jednozmianowym w budynku KPP Brzeg na I piętrze (brak windy dla osób niepełnosprawnych)
  • Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę
  • Praca przy sztucznym i naturalnym oświetleniu
  • Obsługa urządzeń biurowych m.in.: komputer, drukarka, faks, kserokopiarka, telefon, niszczarka
  • Narażenie na stres
  • Zagrożenie korupcją
  • Przy wejściu do budynku znajduje się winda dla osób niepełnosprawnych (winda prowadzi jedynie na parter budynku do dyżurnego KPP Brzeg)
  • Brak podjazdów dla osób z niepełnosprawnościami
  • Budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych
Dodatkowe informacje
  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
  • Jeśli dokumenty składasz elektronicznie, przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie ich oryginałów (do wglądu).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • Ofertę wraz z wymaganymi w ogłoszeniu załącznikami prześlij/przekaż w zaklejonej kopercie z podaniem swojego imienia i nazwiska oraz numeru ogłoszenia.
  • Prześlij kopie świadectw pracy lub zaświadczeń lub referencji lub zakresów obowiązków lub opisów stanowiska pracy lub innych dokumentów, które potwierdzą wymagane niezbędne doświadczenie zawodowe (rodzaj i długość).
  • Nie zwracamy kandydatom złożonych dokumentów, załącz tylko te dokumenty, które są niezbędne, a w przypadku zaświadczeń - ich kopie.
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym telefonicznie lub mailowo.
  • Planowane rozpoczęcie pracy – 01.07.2023 r. (w przypadku posiadania poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ściśle tajne") lub po uzyskaniu poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ściśle tajne" (zatrudnienie nowego pracownika w Komendzie Powiatowej Policji w Brzegu może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych Komendanta Powiatowego Policji w Brzegu postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa, lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot).
  • Proponujemy następujące warunki wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik 1,6708 kwoty bazowej (wynagrodzenie zasadnicze członka korpusu służby cywilnej jest ustalane z zastosowaniem podanego mnożnika kwoty bazowej. Kwotę bazową określa ustawa budżetowa na dany rok).
  • Dodatek za wysługę lat od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • Weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymagań formalnych
  • Analiza ofert spełniających wymagania formalne
  • Rozmowa kwalifikacyjna lub test w zależności od ilości ofert (zakres tematyczny: przepisy z zakresu pracy kancelaryjnej, archiwizacji, służby cywilnej)
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ściśle tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 756 z późn. zm.).
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 30 maja 2023

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 121001"
na adres:
Komenda Powiatowa Policji w Brzegu
ul. Robotnicza 10
49-300 Brzeg
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 8633438, 47 8633468
  • Dokumenty należy złożyć do: 30.05.2023
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE RODO (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, że:

    • Administratorem danych osobowych jest Komendant Powiatowy Policji w Brzegu z siedzibą przy ul. Robotniczej 10, 49-300 Brzeg, e-mail: komendant.br@op.policja.gov.pl
    • Zgodnie z art. 37 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych Komendant Powiatowy Policji w Brzegu wyznaczył w podległej jednostce inspektora ochrony danych, kontakt: ul. Robotnicza 10, 49-300 Brzeg, e-mail: iod.br@op.policja.gov.pl.
      Dane inspektora ochrony danych dostępne są na stronie BIP KPP w Brzegu
    • Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na wybrane stanowisko – na podstawie kodeksu pracy i/lub ustawy o służbie cywilnej, natomiast udzielona zgoda będzie podstawą przetwarzania dodatkowych danych osobowych (nie wynikających z powyższych przepisów) zawartych w złożonych dokumentach (np. adres e-mail, nr telefonu, wizerunek).
    • Dane osobowe przechowywane będą przez okres wskazany w przepisach ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz Zarządzenia w sprawie jednolitego rzeczowego wykazu akt Policji.
    • Tryb usuwania dokumentacji zawierającej dane osobowe określa Zarządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie trybu brakowania dokumentacji niearchiwalnej oraz sposobu postępowania z materiałami archiwalnymi i dokumentacją niearchiwalną w przypadku trwałego zaprzestania działalności przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych oraz organy i jednostki organizacyjne podległe temu ministrowi lub przez niego nadzorowane oraz akty niższego rzędu wydane na jego podstawie.
    • Dane udostępnione nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji oraz profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
    • Kandydat ma prawo do dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, przenoszenia, ograniczenia przetwarzania lub usunięcia, prawo do wniesienia sprzeciwu, a także prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
    • Kandydat ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli w jego ocenie przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenie o ochronie danych.
    • Dane osobowe przekazane w celu rekrutacji nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
    • Dane nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4.
    • Podanie danych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem koniecznym do wzięcia udziału w wybranym procesie rekrutacji.
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada:

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Brzegu

Udostępnił: Urszula Piechota

Komórka organizacyjna:

Wprowadzono: 19.05.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×