radca prawny
Do spraw: do spraw obsługi prawnej Samodzielne stanowisko do spraw obsługi prawnejz niepełnosprawnościami
określony (np. projektu)
ul. Oławska 25
2021 r.
Twoja aplikacja musi zawierać
(dokumenty niezbędne)
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe (kserokopia aktualnego wpisu na listę radców prawnych)
- Kopie dokumentów potwierdzających roczny staż pracy na stanowisku radcy prawnego w administracji publicznej (świadectwo pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu)
- Kopie dokumentów potwierdzających dotychczasowe zatrudnienie (kserokopie świadectw i innych dokumentów uprawniających do otrzymania dodatku stażowego)
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru - druk w załączeniu do ogłoszenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz
(dokumenty dodatkowe)
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Aplikuj
do 6 lipca 2021
ul. Oławska 25
49-306 Brzeg
- Dokumenty należy złożyć do: 06.07.2021
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze