Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Żurominie
09-300 Żuromin Warszawska 25
print as PDF
Ogłoszenie nr 152311 / 27.05.2025
Dołącz do nas jako:

starszy inspektor

Do spraw: technicznych sekcja kwatermistrzowsko-techniczna
#IT
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • analizowanie i planowanie potrzeb sprzętowych oraz wdrażanie i nadzorowanie sieci informatycznej funkcjonującej w komórkach organizacyjnych komendy powiatowej
  • zapewnienie niezawodnego działania sieci informatycznej funkcjonującej w komórkach organizacyjnych komendy powiatowej
  • współdziałanie z właściwymi organami, instytucjami i innymi jednostkami w zakresie rozwoju technik informatycznych
  • planowanie i wdrażanie w jednostkach ksrg nowoczesnych technik informatycznych
  • sporządzanie informacji i analiz z zakresu informatyki
  • wdrażanie zunifikowanych systemów teleinformatycznych
  • systematyczne archiwizowanie danych elektronicznych przechowywanych w urządzeniach otoczenia sieciowego sieci informatycznej komendy powiatowej
  • realizacja zadań administratora sieci i środowisk programowych
  • utrzymanie w sprawności istniejących w komendzie powiatowej systemów teleinformatycznych
  • nadzór nad stroną internetową komendy powiatowej, kontami pocztowymi i pocztą elektroniczną
  • inicjowanie i podejmowanie działań na rzecz utrzymania gotowości operacyjno-technicznej samochodów i sprzętu silnikowego
  • prowadzenie spraw dotyczących ewidencji, rejestracji i przeglądów technicznych pojazdów, przyczep i sprzętu silnikowego, w tym agregatów prądotwórczych
  • obsługa transportowa komórek organizacyjnych komendy powiatowej
  • prowadzenie gospodarki częściami zamiennymi, olejami, smarami i innymi materiałami eksploatacyjnymi
  • nadzorowanie i analizowanie prawidłowości prowadzenia przez komórki organizacyjne komendy powiatowej dokumentacji związanej z samochodami i sprzętem silnikowym, a w szczególności rozliczania zużycia paliw, olejów, smarów i innych materiałów eksploatacyjnych;
  • organizowanie przeglądów, napraw oraz konserwacji samochodów, sprzętu silnikowego, ratowniczego i innych urządzeń i instalacji technicznych
  • wypracowywanie wymogów parametrów technicznych dla nowo zakupywanych samochodów i sprzętu silnikowego
  • prowadzenie kasy dla środków budżetowych i pozabudżetowych
  • dokonywanie zakupów i dostaw sprzętu, paliwa, materiałów, urządzeń i usług niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania komendy powiatowe ze szczególnym uwzględnieniem procedur wynikających z ustawy prawo zamówień publicznych;
  • prowadzenie spraw z zakresu gospodarki magazynowej i magazynu głównego komendy powiatowej;
  • systematyczne analizowanie potrzeb w zakresie sprzętu pożarniczego i ratowniczego, środków gaśniczych i neutralizatorów i ustalenie z komórką właściwą ds. operacyjnych priorytetów w tym zakresie;
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie informatyka, telekomunikacja, elektronika, elektrotechnika, mechanika i budowa maszyn, mechatronika
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 5 lat w zakresie obsługi sieci i systemów komputerowych
  • posiadać wiedzę zapewniającą obsługę informatyczną i utrzymanie ciągłości pracy przy stanowiskach pracy wyposażonych w komputery
  • umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, samodzielność, kreatywność, komunikatywność,
  • • prawo jazdy kat. B
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 5 lat w administracji publicznej
  • znajomość ustaw: Prawo Zamówień Publicznych, o finansach publicznych w zakresie zasad gospodarowania środkami publicznymi, ogólna znajomość ustawy o rachunkowości,
  • znajomość i umiejętność stosowania przepisów dotyczących funkcjonowania Krajowego Systemu Ratowniczo-Gaśniczego, Państwowej Straży Pożarnej, ochrony przeciwpożarowej,
  • znajomość prawa i procedury administracyjnej, znajomość instrukcji kancelaryjnej
  • umiejętność organizacji pracy, umiejętność analitycznego myślenia
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania pracy. • Praca administracyjno-biurowa w systemie codziennym w godzinach 7:30-15:30. • Praca przy monitorze ekranowym wykonywana w pozycji siedzącej/wymuszonej powyżej 4 godzin dziennie, przy sztucznym / naturalnym oświetleniu. • Z pracą na ww. stanowisku związane są wyjazdy służbowe, załatwianie spraw poza jednostką • Częste kontakty z podmiotami zewnętrznymi oraz pracownikami Komendy, Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy. Stanowisko zlokalizowane w na terenie Komendy Powiatowej PSP w Żurominie (ul. Warszawska 25) • Występuje utrudniony (skomplikowany) dostęp do części budynku dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach.. • Narzędzia i materiały pracy - komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka, skaner i telefon. • Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. • Praca na pierwszym piętrze, konieczność poruszania się po budynku - brak windy oraz brak dostosowania toalet do potrzeb osób niepełnosprawnych, • Stanowisko pracy nie jest dostosowane dla potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niedosłyszących i głuchoniemych

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:

weryfikacja dokumentów (ocena złożonych dokumentów uwzgledniająca ich kompletność i stawiane wymagania)

test wiedzy

rozmowa kwalifikacyjna

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Zgoda na przetwarzanie danych osobowych
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie dokumentów potwierdzających przebyte kursy i szkolenia (jeśli takowe zostały wykazane w CV kandydata/-ki)
calendar icon

Aplikuj

do 3 czerwca 2025

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 152311"
na adres:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Żurominie
ul. Warszawska 25, 09-300 Żuromin

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
236572398
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 03.06.2025
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    KLAUZULA INFORMACYJNA DLA OSÓB BIORACYCH U DZIAŁ W POSTĘPOWANIU
    KWALIFIKACYJNYM DOTYCZĄCYM ZATRUDNIENIA W SŁUŻBIE CYWILNEJ W
    KOMENDZIE POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W ŻUROMINIE
    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
    dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
    osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
    (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO, informujemy, że:
    1. Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest Komendant Powiatowy
    Państwowej Straży Pożarnej, w Żurominie ul. Warszawska 25 tel. 23 6572398 fax 23 6572160, mail:
    zuromin@mazowsze.straz.pl
    2. Dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Żurominie został wyznaczony
    Inspektor Ochrony Danych Pan Mariusz Mucha: 02-672 Warszawa, ul. Domaniewska 40, mail:
    ochrona.danych@mazowsze.straz.pl
    3. Pani/Pana dane osobowe, są przetwarzane w celach związanych z prowadzeniem
    postępowania kwalifikacyjnego do pracy w służbie cywilnej w Komendzie, na podstawie:
    ⎯ art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, to jest w związku z wypełnianiem obowiązków prawnych ciążących na
    Administratorze, w zakresie danych osobowych określonych w przepisach prawa,
    ⎯ art. 6 ust. 1 lit. a) RODO na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą w zakresie danych osobowych
    przekazanych przez kandydata dodatkowo, w szczególności w ramach CV lub listu motywacyjnego;
    przekazanie tych danych traktowane będzie jako jednoznaczne działanie wyrażające zgodę na ich
    przetwarzanie,
    ⎯ art. 10 RODO w zakresie danych osobowych dotyczących wyroków skazujących oraz naruszeń prawa,
    a także w oparciu o inne przepisy prawa, w szczególności o ustawę o służbie cywilnej i Kodeks Pracy.
    4. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych są:
    ⎯ podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa, w
    szczególności w związku z ewentualną realizacją prawa dostępu do informacji publicznej lub
    konieczności publikacji danych wybranego kandydata w Biuletynach Informacji Publicznej Komendy
    oraz Kancelarii Prezesa Rady Ministrów,
    ⎯ podmioty przetwarzające, realizujące usługi na rzecz Administratora np. w zakresie fizycznego
    wybrakowania i zniszczenia dokumentacji, serwisu systemu informatycznego Administratora.
    5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres tego postępowania
    kwalifikacyjnego, a następnie maksymalnie przez 3 miesiące od daty jego zakończenia. Dane osobowe
    wybranego kandydata przeniesione będą do akt osobowych pracownika i przechowywane będą
    zgodnie z przepisami właściwymi w sprawach związanych z zatrudnieniem.
    6. Posiada Pani/(-) prawo żądania dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania,
    usunięcia i ograniczenia przetwarzania. Dla danych przetwarzanych na podstawie zgody posiada Pani(-
    ) prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania,
    którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Posiada Pani/(-) również prawo wniesienia
    skargi do organu nadzorczego, jakim jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, 00-193
    Warszawa, Stawki 2, tel. 22 531 03 00, fax. 22 531 03 01, email: kancelaria@uodo.gov.pl) jeżeli uzna
    Pani/(-), że przetwarzanie narusza przepisy RODO.
    7. Podanie danych osobowych przez osobę, która chce przystąpić do naboru jest wymagane
    przepisami prawa. Nie podanie przez Panią/a danych osobowych będzie skutkować nie
    zakwalifikowaniem do prowadzonego postępowania kwalifikacyjnego do pracy w służbie cywilnej w
    Komendzie lub brakiem możliwości dalszego udziału Pani/a w tym postepowaniu, jeżeli konieczność
    przedstawienia następnych danych osobowych określona była w trakcie tego postepowania. W zakresie
    nie określonym w przepisach podanie danych jest dobrowolne i ich nie podanie nie będzie skutkować
    w żaden sposób.
    8. Przetwarzanie podanych przez Panią/Pana danych osobowych nie będzie podlegało
    zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Żurominie

Udostępnił: Jolanta Rama

Komórka organizacyjna: Stanowisko ds. organizacyjno-kadrowych

Wprowadzono: 27.05.2025

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×