Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Policji w Wołominie
05-200 Wołomin Wileńska 43A
print as PDF
Ogłoszenie nr 136995 / 29.04.2024
Dołącz do nas jako:

inspektor

Wydział Ogólny Komendy Powiatowej Policji w Wołominie
#administracja publiczna

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
quote-up Komenda Powiatowa Policji w Wołominie quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • przyjmowanie,ewidencjonowanie i rozdział korespondencji oraz przesyłek
  • wysyłanie korespondencji oraz przesyłek
  • prowadzenie dzienników podawczych komisariatów oraz wydziałów podległych KPP w Wołominie
  • prowadzenie dzienników korespondencyjnych
  • gromadzenie, przechowywanie i opracowywanie zasobu archiwalnego
  • współpraca z Urzędami Miasta, Sądami, Prokuraturami
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok na stanowisku o podobnym zakresie zadań
  • znajomość Ustawy z dnia 21 listopada 2008r.(Dz.U. z 2024r. poz.409)- dostępna w internecie
  • znajomość Zarządzenia nr 920 Komendanta Głównego Policji z dn. 11.09.2008r. w sprawie metod i form wykonywania zadań w zakresie działalności archiwalnej w Policji (Dz.U. KGP nr16 poz.95 z poź.zm.)-dostępne w internecie
  • znajomość załącznika nr 1 (Instrukcja kancelaryjna) do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 18.01.2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. z 2011r. nr 14 poz.67)-dostępne w internecie
  • Decyzja nr 160/2018 Komendanta Stołecznego Policji z dn. 27.03.2018r. w sprawie wprowadzenia do użytku służbowego "instrukcji w sprawie obiegu dokumentacji jawnej, jednolitych zasad terminowego załatwiania spraw, rozliczania pracowników w Komendzie Stołecznej Policji oraz jednostkach organizacyjnych Policji funkcjonujących na obszarze działania Komendy Stołecznej Policji"-dostępna na stronie internetowej KPP wołomin
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r."
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe administracja
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata administracja publiczna
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z Ustawą o ochronie informacji niejawnych z dnia 5 sierpnia 2010 roku Dz.U. z 2023r. poz.756
  • „oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.”
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą co najmniej 'POUFNE"
calendar icon

Aplikuj

do 10 maja 2024

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 136995"
na adres:
Komenda Powiatowa Policji w Wołominie Wydział Ogólny ul.Wileńska 43A 05-200 Wołomin z dopiskiem "oferta pracy WO"
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 72 47 254 Pani Weronika Szulc
  • Dokumenty należy złożyć do: 10.05.2024
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Wołominie

Udostępnił: Weronika Szulc

Komórka organizacyjna: Wydział Ogólny

Wprowadzono: 29.04.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×