Biuro - zdjęcie 2
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Wołominie
05-200 Wołomin Legionów 78
print as PDF
Ogłoszenie nr 128811 / 17.10.2023
Dołącz do nas jako:

inspektor

Do spraw: orzecznictwa w Zespole do spraw Orzecznictwa Administracyjnego i/lub w Zespole Użytkowania
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • przygotowywanie postanowień, decyzji oraz innej korespondencji w zakresie właściwości Inspektoratu
  • prowadzenie postępowań wyjaśniających przyczyny i okoliczności powstania katastrof budowlanych
  • prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie właściwości Inspektoratu
  • udział w prowadzeniu działalności inspekcyjno-kontrolnej robót budowlanych i obiektów budowlanych
  • przyjmowanie interesantów oraz udzielanie wyjaśnień z zakresu stosowania prawa budowlanego
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2019r. poz. 1781 )
  • znajomość przepisów Prawa budowlanego
  • znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego
  • znajomość przepisów Ustawy o służbie cywilnej
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • umiejętność obsługi komputera i programów Microsoft Office oraz urządzeń biurowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Staż pracy co najmniej 1 rok w administracji publicznej w obszarze z zakresu budownictwa: nadzoru budowlanego, administracji architektoniczno-budowlanej
  • wykształcenie techniczne z zakresu budownictwa
Co oferujemy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

- narażenie na stres związany z obsługą interesantów i wykonywanym zakresem obowiązków -uczestnictwo w przeprowadzaniu kontroli robót budowlanych i obiektów budowlanych -czas pracy zgodny z przepisami Kodeksu pracy i Ustawy o służbie cywilnej - Inspektorat zajmuje część parteru i pierwszego piętra w budynku bez windy - praca przy komputerze powyżej 4 godzin

 

 

 

 

Dodatkowe informacje
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.

Życiorys i list motywacyjny oraz składane oświadczenia winny być opatrzone czytelnym podpisem. Wszystkie załączone do oferty kopie dokumentów winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem. Oferty otrzymane lub uzupełnione po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego na kopercie). Dokumenty złożone do celów rekrutacji nie podlegają zwrotowi. Kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie o jego terminie, pozostałe osoby nie będą informowane. Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (22) 776-44-94 

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 24 października 2023

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 128811"
na adres:
nadesłać pocztą na adres : Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Wołominie, ul. Legionów 78, 05-200 Wołomin
  • Dokumenty należy złożyć do: 24.10.2023
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
    W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych.

    1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Wołominie jest: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego, ul. Legionów 78, 05-200 Wołomin.

    2. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: e-mail: pinb@powiat-wolominski.pl lub ePUAP: /PINBWOLOMIN/skrytka oraz /PINBWOLOMIN/SkrytkaESP

    3. Administrator danych osobowych – Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w Wołominie - przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie obowiązujących przepisów prawa, oraz na podstawie udzielonej zgody w celu/celach określonych w art. 6 ust. 1 lit. c, art. 10  RODO,

    4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:

    a) strony i uczestnicy postępowania, ich pełnomocnicy i przedstawiciele ustawowi, organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, sądy i prokuratury;

    b) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z PINB w Wołominie przetwarzają dane osobowe dla których Administratorem jest PINB w Wołominie.

    5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt 3, a po tym czasie przez okres w zakresie wymaganym przez przepisy obowiązującego prawa oraz okres archiwizacji materiałów określony przepisami ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (do 50 lat).

    6. Posiadają Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych.

    7. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Wołominie Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych oraz prawo wniesienia pozwu do sądu cywilnego.

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Wołominie

Udostępnił: Maria Chmielewska

Komórka organizacyjna: PINB Wołomin

Wprowadzono: 17.10.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×