Biuro - zdjęcie 2
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Wołominie
05-200 Wołomin Legionów 78
print as PDF
Ogłoszenie nr 106096 / 13.09.2022
Dołącz do nas jako:

archiwista

Do spraw: przygotowywania, ewidencjonowania, udostępniania i digitalizacji dokumentacji w dziale archiwum
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Digitalizuje - skanuje i wprowadza do pamięci komputera materiały archiwalne do właściwego folderu
  • Bieżąco archiwizuje dokumenty w dziale użytkowania, orzecznictwa tut. Inspektoratu oraz dokumentacji przekazywanych przez Starostwo Powiatowe w Wołominie
  • Sporządza spisy zdawczo-odbiorcze materiałów archiwalnych
  • Wykonuje prace wspomagające działanie archiwum
  • Wprowadza dane do baz danych archiwum
  • Udostępnia pracownikom materiały archiwalne z zasobu PINB (prowadzi ewidencję) oraz przyjmuje zwrot dokumentów wypożyczonych
  • Przygotowuje dokumentację do przekazania do Archiwum Państwowego
  • Wykonuje inne prace biurowe
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w obszarze administracji publicznej
  • Biegła znajomość obsługi urządzeń biurowych w tym komputera, skanera, drukarki
  • Znajomość programów office (word, excel)
  • Znajomość podstaw prawnych postępowania z dokumentacją
  • Znajomość zasad funkcjonowania archiwów państwowych
  • Znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
  • Dokładność, terminowość, systematyczność, umiejętność pracy w zespole
  • Znajomość przepisów o archiwizacji dokumentacji oraz działania PINB w zakresie Prawa Budowlanego
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe Archiwistyka lub w trakcie studiów
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w obszarze archiwistyka na stanowisku o podobnym zakresie obowiązków
  • Ukończony kurs archiwisty
  • Doświadczenie zawodowe w administracji publicznej
Co oferujemy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

- Stanowisko pracy zlokalizowane w pokoju biurowym na piętrze w budynku bez windy (praca w budynku PINB w Wołominie przy ul. Legionów 78 oraz na II piętrze w budynku Przemysłowego Instytutu Maszyn Budowlanych przy ul. Napoleona 2 w Kobyłce, bez windy). 

- Stres związany z wykonywanym zakresem obowiązków

- Czas pracy zgodny z przepisami Kodeksu pracy i Ustawy o służbie cywilnej

- Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie

- Wysiłek fizyczny (noszenie dokumentacji)

- Kontakt z kurzem archiwalnym 

- Zaleca się noszenie rękawiczek oraz masek ochronnych podczas wykonywania pracy 

Dodatkowe informacje
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Wszystkie załączone do oferty kopie dokumentów winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem.

Kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie o jego terminie, pozostałe osoby nie będą informowane.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu:(22)776-44-94 lub mail na adres: pinb@powiat-wolominski.pl

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 26 września 2022

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 106096"
na adres:
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Wołominie ul. Legionów 78, 05-200 Wołomin

  • Dokumenty należy złożyć do: 26.09.2022
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
    2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych.

    1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego
    w Wołominie jest: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego, ul. Legionów 78, 05-200 Wołomin.

    2. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: e-mail: pinb@powiat-wolominski.pl lub ePUAP: /PINBWOLOMIN/skrytka oraz /PINBWOLOMIN/SkrytkaESP

    3. Administrator danych osobowych – Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w Wołominie - przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie obowiązujących przepisów prawa, oraz na podstawie udzielonej zgody w celu/celach określonych
    w art. 6 ust. 1 lit. c, art. 10  RODO,

    4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:

    a) strony i uczestnicy postępowania, ich pełnomocnicy i przedstawiciele ustawowi, organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, sądy i prokuratury;

    b) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z PINB w Wołominie przetwarzają dane osobowe dla których Administratorem jest PINB w Wołominie.

    5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt 3, a po tym czasie przez okres w zakresie wymaganym przez przepisy obowiązującego prawa oraz okres archiwizacji materiałów określony przepisami ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (do 50 lat).

    6. Posiadają Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych.

    7. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Wołominie Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych oraz prawo wniesienia pozwu do sądu cywilnego.

     

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Wołominie

Udostępnił: Maria Chmielewska

Komórka organizacyjna: PINB Wołomin

Wprowadzono: 13.09.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×