Biuro - zdjęcie 2
Ministerstwo Zdrowia w Warszawie
00-952 Warszawa ul. Miodowa 15
print as PDF
Ogłoszenie nr 141128 / 06.08.2024
Dołącz do nas jako:

zastępca dyrektora

Departament Oceny Inwestycji
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Nadzoruje i koordynuje prace podległych Wydziałów w zakresie koordynacji wsparcia UE na rzecz sektora ochrony zdrowia, w ramach pełnienia przez Ministra Zdrowia funkcji Instytucji Pośredniczącej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Instytucji Pośredniczącej dla Priorytetu VI „Zdrowie” oraz Priorytetu VIII „Pomoc techniczna” w ramach Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027, wdrażania wsparcia dotyczącego ochrony zdrowia współfinasowanego z Norweskiego Mechanizmu Finansowego (NMF)
  • Nadzoruje i koordynuje wdrażanie wsparcia i realizacji inwestycji budowlanych oraz zakupów inwestycyjnych finansowanych z budżetu Ministra Zdrowia.
  • Nadzoruje i koordynuje wdrażanie wsparcia i realizacji inwestycji budowlanych oraz zakupów inwestycyjnych finansowanych ze środków Funduszu Medycznego w ramach Subfunduszu Infrastruktury Strategicznej.
  • Monitoruje coroczną ocenę stopnia realizacji założonych celów realizowanych w programach inwestycyjnych w ramach Subfunduszu Infrastruktury Strategicznej
  • Nadzoruje planowanie, realizowanie oraz sprawozdawanie z wykonania budżetu w zakresie POIiŚ, FEnIKS oraz NMF i MF EOG.
  • Nadzoruje zawieranie umów o dofinansowanie projektów, umów/porozumień w sprawie realizacji projektów oraz aneksów do tych umów i umów/porozumień, a także ich wypowiadania, rozwiązywania i odstępowania od nich.
  • Nadzoruje opracowywanie danych z zakresu realizacji programów wieloletnich w ramach wydatków majątkowych z części - 46 zdrowie.
  • Nadzoruje prace dotyczące rozwoju i wdrażania partnerstwa publiczno-prywatnego w sektorze ochrony zdrowia.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe magisterskie
  • Staż pracy co najmniej 3 lata w tym co najmniej roczny na stanowisku kierowniczym lub 2 – letni na stanowisku samodzielnym, w jednostkach sektora finansów publicznych
  • wiedza z zakresu funduszy europejskich,
  • wiedza z zakresu zarządzania i realizacji inwestycji, w tym współfinansowanych ze źródeł zagranicznych,
  • wiedza z zakresu finansów publicznych,
  • znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • umiejętność zarządzania ludźmi,
  • umiejętność podejmowania decyzji i odpowiedzialność,
  • umiejętność organizacji pracy i orientacji na osiąganie celów,
  • współpraca,
  • komunikacja,
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • doświadczenie w zarządzaniu projektami,
  • potwierdzone certyfikatem szkolenia z zakresu metodyki zarządzania projektami
  • umiejętność radzenia radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych,
  • zarządzanie zmianą,
  • asertywność,
  • umiejętność pracy pod presją czasu.
Co oferujemy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Stołówka pracownicza
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Pokój dla rodzica z dzieckiem
  • Dopłaty do żłobka, przedszkola i klubu dziecięcego oraz opieki sprawowanej przez opiekuna dziennego
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • możliwość doskonalenia zawodowego
  • „trzynaste” wynagrodzenie
  • pakiet socjalny (niskooprocentowane pożyczki, pomoc finansowa w trudnych sytuacjach)
  • możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu ubezpieczeń
  • projekty: profilaktyka „Kierunek-ZDROWIE” oraz „ZDROWIE dla o(d)pornych”
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych.
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumantach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem orzekającym zakaz zajmowania stanowisk kierowniczych w urzędach organów władzy publicznej lub pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 20 sierpnia 2024

w formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 141128"
na adres:
Ministerstwo Zdrowia, Biuro Administracyjne, ul. Miodowa 15, 00 – 952 Warszawa
z dopiskiem - DOI poz. 2698
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
784 066 092 lub 889 050 460
  • Dokumenty należy złożyć do: 20.08.2024
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Zdrowia w Warszawie

Udostępnił: Iwona Okulicz-Kozaryn

Komórka organizacyjna: Biuro Administracyjne

Wprowadzono: 06.08.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×