Biuro - zdjęcie 5 - długopis
Ministerstwo Infrastruktury w Warszawie
00-928 Warszawa Chałubińskiego 4/6
print as PDF
Ogłoszenie nr 97284 / 22.04.2022
Dołącz do nas jako:

starszy specjalista

w Sekretariacie Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego
#administracja publiczna #budżet #finanse
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Nabór zdalny
remote recruitment

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzi sprawy związane z finansami publicznymi, w szczególności: planuje budżet przeznaczony na realizację zadań Sekretariatu Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego (KRBRD) oraz prowadzi sprawy związane z jego realizacją i sprawozdawczością poprzez: przygotowywanie propozycji materiałów do projektu ustawy budżetowej, w tym w układzie zadaniowym; przygotowywanie propozycji materiałów do opracowywania Wieloletniego Planu Finansowego Państwa, wraz z celami i miernikami na cztery lata budżetowe, oraz jego aktualizacji w oparciu o obowiązującą ustawę budżetową, z uwzględnieniem prognozy na trzy kolejne lata; monitorowanie wydatkowania środków finansowych będących w dyspozycji Sekretariatu KRBRD ujętych w planie finansowym oraz przygotowywanie propozycji jego zmian i aktualizacji; przygotowywanie okresowych analiz, informacji i sprawozdań z wykonania budżetu państwa, w tym budżetu w układzie zadaniowym oraz materiałów związanych z rezerwami celowymi przeznaczonymi na finansowanie wydatków w ramach realizowanych projektów. Prowadzi obsługę finansowo-księgową Sekretariatu KRBRD, w tym prowadzi kontrole pod względem zgodności formalnej i finansowej w ramach projektów oraz zgodności budżetowej faktur, rachunków, umów, porozumień, aneksów, zamówień, zakupów itd., które wynikają z zadań Sekretariatu KRBRD; opracowuje i aktualizuje plany zamówień publicznych i zakupów na dany rok budżetowy w zakresie Sekretariatu KRBRD oraz nadzoruje terminowe przygotowanie i przeprowadzanie postępowań o udzielanie zamówień publicznych/zakupów Sekretariatu KRBRD, a także sporządza sprawozdania z realizacji ww. planów;
  • Opracowuje lub bierze udział w opracowywaniu projektów odpowiedzi w zakresie spraw finansowych na: interpelacje, zapytania i wystąpienia poselskie, oświadczenia i wystąpienia senatorskie, dezyderaty, opinie i wystąpienia komisji parlamentarnych oraz wystąpienia posłów Parlamentu Europejskiego; wystąpienia Kancelarii Prezydenta, Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, Prezesa Najwyższej Izby Kontroli, ministrów i kierowników urzędów centralnych; wniosków, skarg i pytań obywateli oraz instytucji - we współpracy z właściwymi stanowiskami Sekretariatu KRBRD;
  • Współpracuje z Departamentem Kontroli w szczególności w zakresie zadań dotyczących: kontroli zewnętrznych prowadzonych w Ministerstwie przez organy kontrolne dotyczących spraw wydatkowania środków finansowych przeznaczonych na realizację zadań w zakresie działania Sekretariatu KRBRD; audytu wewnętrznego, określonych ustawą o finansach publicznych;
  • Opiniuje projekty aktów prawnych lub innych dokumentów rządowych w szczególności w obszarze spraw finansowych we współpracy z właściwymi stanowiskami komórki organizacyjnej;
  • Przygotowuje i przeprowadza lub bierze udział w przygotowywaniu i przeprowadzaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych/zakupów Sekretariatu KRBRD, w tym przeprowadza rozeznania rynku, szacuje wartość zamówienia/zakupu, sporządza opisy przedmiotu zamówienia/zakupu, opracowuje projekty umów oraz uczestniczy w postępowaniach jako członek komisji przetargowej oraz kontroluje lub bierze udział w kontroli realizacji udzielonych zamówień publicznych/zakupów.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata pracy w obszarze finansowo-księgowym
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
  • Znajomość przepisów z obszaru finansów publicznych
  • Wiedza z zakresu planowania budżetu, w tym w układzie zadaniowym jednostek administracji publicznej
  • Umiejętności analityczne
  • Umiejętność organizacji pracy i zorientowanie na osiąganie celów
  • Skuteczna komunikacja
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Co oferujemy
  • dogodną lokalizację
  • klimatyzowane pokoje
  • elastyczny czas pracy - rozpoczynanie pracy w godz. 7.00 - 10.00
  • dodatkowe wynagrodzenie tzw. „trzynastka”, dodatek za wysługę lat, bogaty pakiet szkoleń, refundację nauki języka i studiów podyplomowych
  • pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku i kart sportowych, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach
  • możliwość wykupienia w preferencyjnej cenie pakietu medycznego, polisy na życie i zniżkowej legitymacji PKP
  • wsparcie dla rodziców: pokój rodzica z dzieckiem
  • udogodnienia dla rowerzystów - stojaki na rowery na terenie ministerstwa, prysznic
  • preferencyjne ceny posiłków w kantynie znajdującej się na terenie ministerstwa
  • owocowe wtorki
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego – np. kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk, zakresów czynności lub kopie innych zaświadczeń (należy potwierdzić zamknięty okres i obszar tematyczny doświadczenia zawodowego)
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (nadmiarowych, nie związanych z wymaganiami i dokumentami określonymi w ogłoszeniu) przekazanych do celów naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 2 maja 2022

w formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 97284"
na adres:
Ministerstwo Infrastruktury
ul. Chałubińskiego 4/6; 00-928 Warszawa

Dokumenty, z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym „Oferta pracy SKR-95/22”, należy przesłać lub złożyć w siedzibie MI w Kancelarii Głównej w godzinach 9:30 – 16:00
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
22 630 18 24 lub 22 630 17 19
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 02.05.2022
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Infrastruktury w Warszawie

Udostępnił: Iwona Behrendt

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 22.04.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×