starszy specjalista
w Wydziale Legislacji w Gabinecie Prezesaz niepełnosprawnościami
al. Niepodległości 208
2022 r.
Twoja aplikacja musi zawierać
(dokumenty niezbędne)
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia wyższego prawniczego lub administracyjnego
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie 1 roku doświadczenia zawodowego/stażu pracy
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru (zgodne ze wzorem załączonym przez GUS)
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz
(dokumenty dodatkowe)
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie ukończenia studiów podyplomowych z zakresu prawa Unii Europejskiej
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie posiadanego przeszkolenia z zakresu legislacji
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy w pracy w komórce prawnej w administracji publicznej
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie znajomości języka angielskiego na poziomie dobrym – B1 lub oświadczenie o znajomości języka angielskiego na poziomie dobrym – B1
Aplikuj
do 12 kwietnia 2022
z dopiskiem: oferta nr 48/GP/2022
- Dokumenty należy złożyć do: 12.04.2022
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu