Biuro - zdjęcie 2
Ministerstwo Finansów w Warszawie
00-916 Warszawa ul. Świętokrzyska 12
print as PDF
Ogłoszenie nr 95366 / 22.03.2022
Dołącz do nas jako:

starszy specjalista

Do spraw: kontroli celno-skarbowej gier hazardowych oraz urzędowego sprawdzenia w Wydziale Kontroli Podatku Akcyzowego i Gier Hazardowych, Departament Nadzoru nad Kontrolami (jednostka organizacyjna Krajowej Administracji Skarbowej)
#administracja publiczna #finanse publiczne
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Nabór zdalny
remote recruitment

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Analizuje i ocenia jakość oraz efektywność kontroli celno-skarbowych w zakresie zgodności prowadzonej działalności z przepisami ustawy o grach hazardowych, udzieloną koncesją lub udzielonym zezwoleniem, kontroli celno-skarbowej zakazu posiadania automatów do gier, kontroli celno-skarbowej produkcji i obrotu automatami do gier oraz kontroli podatku od gier i dopłat, celem zagwarantowania propozycji rozwiązań usprawniających działanie organów zwiększających ich skuteczność oraz opracowywania sprawozdań i informacji dla kierownictwa departamentu i Krajowej Administracji Skarbowej (KAS).
  • Typuje podmioty do kontroli celno-skarbowych w zakresie zgodności prowadzonej działalności z przepisami ustawy o grach hazardowych, udzieloną koncesją lub udzielonym zezwoleniem, kontroli celno-skarbowej zakazu posiadania automatów do gier, kontroli celno-skarbowej, produkcji i obrotu automatami do gier oraz kontroli podatku od gier i dopłat. Zleca i koordynuje te kontrole oraz je monitoruje.
  • Analizuje przepisy prawa, tendencje rynkowe oraz źródła nieprawidłowości stwierdzonych w trakcie sprawowanego nadzoru, w celu zapewnienia należnych wpływów do budżetu państwa.
  • Przygotowuje zmiany przepisów w rozporządzeniach w sprawie kontroli celno-skarbowej wykonywanej w zakresie produkcji automatów do gier hazardowych i obrotu tymi automatami, w sprawie kontroli celno-skarbowej wykonywanej w zakresie urządzania i prowadzenia gier hazardowych oraz w sprawie urzędowego sprawdzenia.
  • Opracowuje projekty interpretacji przepisów prawa w zakresie trybu i zasad przeprowadzania urzędowego sprawdzenia i kontroli celno-skarbowych w zakresie zgodności prowadzonej działalności z przepisami ustawy o grach hazardowych, udzieloną koncesją lub udzielonym zezwoleniem, kontroli celno-skarbowej zakazu posiadania automatów do gier, kontroli celno-skarbowej produkcji i obrotu automatami do gier oraz kontroli podatku od gier i dopłat.
  • Sprawuje merytoryczny nadzór nad funkcjonowaniem i rozwojem aplikacji systemu informatycznego Komputerowego Rejestru Automatów do Gier (KRAG). Monitoruje zmiany prawne mające wpływ na działanie systemu informatycznego oraz inicjuje działania usprawniające w tym zakresie. Opracowuje i wdraża procedury wprowadzania zmian związanych z funkcjonowaniem systemu informatycznego KRAG
  • Opracowuje projekty odpowiedzi na interpelacje oraz zapytania poselskie, wnioski i oświadczenia posłów i senatorów, na wnioski i skargi w obszarze kontroli celno-skarbowych w zakresie zgodności prowadzonej działalności z przepisami ustawy o grach hazardowych, udzieloną koncesją lub udzielonym zezwoleniem, kontroli celno-skarbowej zakazu posiadania automatów do gier, kontroli celno-skarbowej produkcji i obrotu automatami do gier oraz kontroli podatku od gier i dopłat.
  • Opracowuje projekty standardów i procedur przeprowadzania przez organy KAS urzędowego sprawdzenia oraz kontroli celno-skarbowych w zakresie zgodności prowadzonej działalności z przepisami ustawy o grach hazardowych, udzieloną koncesją lub udzielonym zezwoleniem, kontroli celno-skarbowej zakazu posiadania automatów do gier, kontroli celno-skarbowej produkcji i obrotu automatami do gier oraz kontroli podatku od gier i dopłat.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe magisterskie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w obszarze związanym z interpretacją przepisów prawa lub w obszarze kontroli celno-skarbowej lub kontroli podatkowej
  • Znajomość przepisów z zakresu gier hazardowych
  • Znajomość rynku gier hazardowych
  • Znajomość ustawy o Krajowej Administracji Skarbowej
  • Znajomość przepisów prawa finansowego i gospodarczego
  • Umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawa
  • Umiejętność analizowania informacji
  • Umiejętność wyciągania wniosków i proponowania rozwiązań
  • Umiejętność argumentowania
  • Umiejętność współpracy w zespole
  • Niepełnienie służby zawodowej ani niepracowanie w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 306, 284 i 322)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku prawo lub administracja lub ekonomia
Co oferujemy
  • Stabilne zatrudnienie - umowa o pracę
  • Elastyczny czas pracy
  • Możliwość świadczenia pracy w modelu hybrydowym (połączenie pracy zdalnej z pracą w gmachu Ministerstwa Finansów)
  • Benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie (tzw. 13tka), nagrody uznaniowe za wyniki i osiągnięciadodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia), nagrody jubileuszowe
  • Możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych
  • Możliwość rozwoju poprzez pracę w zespole profesjonalistów i ekspertów z różnych dziedzin oraz udział w strategicznych projektach
  • Możliwość godzenia pracy zawodowej z pracą naukową
  • Kursy, szkolenia, dofinansowanie do wybranych form edukacji własnej
  • Możliwość zakupu: grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie, pakietów opieki medycznej, uprawnień do zniżek PKP
  • Pakiet socjalny: dofinansowanie do sportu i kultury, wypoczynku, karty fitness
  • Przyjazne środowisko pracy: kiosk pracowniczy, pokój dla rodzica z dzieckiem, biblioteka, bufet, poczta, bankomat, klimatyzowane pomieszczenia
  • Doskonałą lokalizację urzędu w historycznym budynku w centrum Warszawy – szybki i łatwy dojazd
  • Dostosowanie urzędu do zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, możliwość dopasowania stanowiska pracy do potrzeb indywidualnej niepełnosprawności
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV (Kandydat, który na podstawie analizy CV i złożonych oświadczeń będzie spełniał wszystkie wymagania formalne zostanie zaproszony do kolejnego etapu naboru)
  • Oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami, którego wzór stanowi załącznik do rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 24 lutego 2017 r. (Dz. U. poz. 423) – dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 5 kwietnia 2022

w formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Ministerstwo Finansów
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Świętokrzyska 12
00-916 Warszawa
z dopiskiem: Oferta pracy - 2022/063/DNK
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: (22) 694 55 57
  • Dokumenty należy złożyć do: 05.04.2022
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Finansów w Warszawie

Udostępnił: Eliza Przewalska

Komórka organizacyjna: Wydział Rekrutacji i Rozwoju Zawodowego Biura Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 22.03.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×