Warszawa - panorama
Główny Urząd Statystyczny w Warszawie
00-925 Warszawa al. Niepodległości 208
print as PDF
Ogłoszenie nr 93365 / 22.02.2022
Dołącz do nas jako:

starszy specjalista

w Wydziale Legislacji w Gabinecie Prezesa
#administracja publiczna #legislacja #statystyka publiczna
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Nabór zdalny
remote recruitment

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Współpracuje przy przygotowywaniu projektów aktów prawnych wydawanych z inicjatywy Prezesa GUS oraz dokumentów im towarzyszących w celu wsparcia terminowości realizacji procesu legislacyjnego.
  • Współpracuje przy zbieraniu stanowisk właściwych komórek merytorycznych i przygotowywaniu na ich podstawie projektów pism w celu opracowania stanowiska Prezesa GUS do opiniowanych dokumentów.
  • Prowadzi obsługę organizacyjną Kierownictwa GUS w zakresie współpracy ze Stałym Komitetem Rady Ministrów (SKRM) w celu przygotowania i zapewnienia sprawnej realizacji uczestnictwa członka Kierownictwa GUS lub przedstawiciela GUS w pracach ww. Komitetu.
  • Udostępnia na Portalu korporacyjnym informacje o opiniowanych w GUS projektach aktów prawnych w celu zapoznania pracowników statystyki publicznej z projektami aktów prawnych i opracowanych do nich stanowisk Prezesa GUS.
  • Monitoruje zamieszczanie na stronie Rządowego Centrum Legislacji lub na stronach BIP ministerstw i urzędów centralnych projektów aktów prawnych w celu przygotowania informacji o projektach, które nie zostały nadesłane do zaopiniowania, a mogą być istotne dla statystyki publicznej i przygotowania do nich stanowiska GUS.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne
  • Doświadczenie zawodowe: 1 rok
  • Znajomość ustawy o statystyce publicznej
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • Znajomość zasad techniki prawodawczej i przepisów dotyczących stanowienia i ogłaszania prawa
  • Umiejętność obsługi komputera (MS Office)
  • Wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe
  • Rzetelność
  • Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
  • Komunikacja pisemna
  • Komunikacja interpersonalna
  • Współpraca
  • Poszukiwanie informacji
  • Kreatywność
  • Orientacja na klienta/interesanta
  • Myślenie analityczne
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: studia podyplomowe z zakresu prawa Unii Europejskiej
  • Przeszkolenie z zakresu legislacji
  • Doświadczenie zawodowe: praca w komórce prawnej w administracji publicznej
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym – B1
  • Znajomość regulacji prawnych Unii Europejskiej w zakresie statystyki
  • Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej i służb statystyki publicznej
Co oferujemy
  • Stabilne zatrudnienie – umowa o pracę
  • Elastyczny czas pracy – możliwość rozpoczęcia pracy w godz. 7.00 - 9.00
  • Możliwość godzenia pracy zawodowej z pracą naukową (dostosowanie wymiaru etatu/indywidualny rozkład czasu pracy)
  • Dogodna lokalizacja – centrum Warszawy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna) – na czas trwania epidemii
  • Benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka), dodatek za wysługę lat (dodatek stażowy), nagrody jubileuszowe
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników oraz dzieci pracowników (tzw. wczasy pod gruszą)
  • Pakiet socjalny (np. niskooprocentowane pożyczki, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach, bezzwrotne zapomogi finansowe, możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej)
  • Dofinansowanie do zajęć sportowo-rekreacyjnych lub do biletów na imprezy kulturalne
  • Możliwość wykupienia pakietu medycznego dla pracownika i jego bliskich oraz przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
  • Bogata oferta szkoleń, w tym m.in. możliwość uczestniczenia w zajęciach z języka angielskiego w godzinach pracy
  • Dofinansowanie do podnoszenia kwalifikacji zawodowych (studia I i II stopnia, studia podyplomowe i studia doktoranckie)
  • Stołówka pracownicza
  • Kort tenisowy i boisko do siatkówki na terenie urzędu
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia wyższego prawniczego lub administracyjnego
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie 1 roku doświadczenia zawodowego/stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie ukończenia studiów podyplomowych z zakresu prawa Unii Europejskiej
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie posiadanego przeszkolenia z zakresu legislacji
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy w pracy w komórce prawnej w administracji publicznej
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie znajomości języka angielskiego na poziomie dobrym – B1 lub oświadczenie o znajomości języka angielskiego na poziomie dobrym – B1
calendar icon

Aplikuj

do 8 marca 2022

na adres:
W związku z trudną sytuacją związaną z epidemią, dokumenty można składać wyłącznie w formie elektronicznej za pośrednictwem: Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) albo poczty elektronicznej na adres rekrutacja@stat.gov.pl
z dopiskiem: oferta nr 24/GP/2022

  • Dokumenty należy złożyć do: 08.03.2022
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Główny Urząd Statystyczny w Warszawie

Udostępnił: Dagmara Kruszewska

Komórka organizacyjna: Biuro Organizacji i Kadr

Wprowadzono: 22.02.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×