Biuro - zdjęcie 2
Ministerstwo Infrastruktury w Warszawie
00-928 Warszawa Chałubińskiego 4/6
print as PDF
Ogłoszenie nr 79632 / 22.06.2021
Dołącz do nas jako:

starszy specjalista

Do spraw: funduszy unijnych i instrumentów finansowych w Wydziale Wsparcia Inwestycji w Departamencie Gospodarki Morskiej
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Nabór zdalny
remote recruitment

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Organizuje i zarządza systemem wsparcia dla projektów (np. kluczowych/ indywidualnych/ pozakonkursowych) w zakresie projektów morskich dofinansowanych ze środków europejskich, w tym: - identyfikuje potrzeby beneficjentów na wsparcie zewnętrzne, - analizuje możliwości wsparcia w ramach dostępnych instrumentów pomocowych, - współpracuje na bieżąco z beneficjentami projektów, -monitoruje alokację przyznaną na działania, - analizuje możliwości pozyskania środków UE,- dokonuje przeglądu wdrażania programu operacyjnego, - analizuje/przygotowuje dokumentacje dla członka komitetu monitorującego program operacyjny;
  • Podejmuje działania na poziomie UE w ramach procesu decyzyjnego, wynikającego członkostwa Polski w UE w obszarze finansowania projektów morskich, w tym: analizuje akty legislacyjne UE i /lub dokumenty o charakterze nielegislacyjnym, będące przedmiotem obrad na posiedzeniach grup roboczych Rady UE, COREPER, Rady UE, - opracowuje, uzgadnia stanowiska Ministerstwa w sprawach związanych z członkostwem Polski w UE, - analizuje i pozyskuje informacje nt. koordynowanego zagadnienia i przygotowuje aktualne materiały informacyjne na potrzeby Kierownictwa, opiniuje dokumenty związane z członkostwem w Unii Europejskiej, - bierze udział w spotkaniach wynikających z członkostwa Polski w UE, przygotowanie wkładów do instrukcji na posiedzenia gremiów unijnych;
  • Podejmuje działania na poziomie krajowym w ramach procesu decyzyjnego, wynikające z członkostwa Polski w UE w zakresie wdrażania programów oraz projektów morskich, w tym: opracowuje materiały dla członków Kierownictwa Ml na posiedzenia organów krajowych, związane z członkostwem Polski w Unii Europejskiej, - bierze udział w krajowych spotkaniach i posiedzeniach, związanych z członkostwem w Unii Europejskiej, - monitoruje i analizuje zobowiązania wynikające z procesu decyzyjnego w Unii Europejskiej, - analizuje dokumenty krajowe, w tym akty normatywne, pod kątem ich wpływu na obszar działania Ministerstwa, - opiniuje, uzgadnia dokumenty, materiały i stanowiska, związane z procesem decyzyjnym UE i współpracą międzynarodową;
  • Monitoruje proces przygotowania i realizacji inwestycji w związku z przedsięwzięciami jednostek podległych finansowanych ze środków publicznych, w tym: - analizuje programy inwestycji, opracowuje dokumenty niezbędne do akceptacji programów inwestycji, - monitoruje postępy realizacji inwestycji, - identyfikuje ryzyka i problemy oraz przygotowuje rekomendacje działań zapobiegawczych i naprawczych, - bierze udział w wizytacjach terenowych, - przygotowuje opinie, stanowiska i informacje o realizowanych działaniach inwestycyjnych, - bierze udział w grupach, zespołach i spotkaniach dotyczących realizowanych inwestycji, - weryfikuje i uzgadnia rozliczenia;
  • Gospodaruje środkami finansowymi na poziomie komórki organizacyjnej, wykonuje zadania w zakresie planowania, wydatkowania środków budżetowych przewidzianych na realizację zadań Departamentu Gospodarki Morskiej, w tym: - zgłasza propozycje/ prognozy wydatków i dochodów na kolejne lata budżetowe, - wykonuje stały monitoring wydatków lub dochodów oraz dostępności środków budżetowych, - nadzoruje racjonalne gospodarowaniem środkami finansowymi, - weryfikuje merytorycznie dowody księgowe, - wnioskuje o zabezpieczenie środków finansowych;
  • Monitoruje proces przygotowania i realizacji inwestycji w związku z przedsięwzięciami jednostek podległych finansowanych ze środków publicznych, w tym: - analizuje programy inwestycji, - opracowuje dokumenty niezbędne do akceptacji programów inwestycji, - monitoruje postępy realizacji inwestycji, - identyfikuje ryzyka i problemy oraz przygotowuje rekomendacje działań zapobiegawczych i naprawczych, - bierze udział w wizytacjach terenowych, - przygotowuje opinie, stanowiska i informacje o realizowanych działaniach inwestycyjnych, - bierze udział w grupach, zespołach i spotkaniach dotyczących realizowanych inwestycji, - weryfikuje i uzgadnianie rozliczenia, - analizuje możliwości finansowania zgłaszanych przez jednostki przedsięwzięć, - weryfikuje, uzgadnianie wnioski o dokonanie zmian finansowych;
  • Opracowuje/ uzgadnia/ monitoruje plan finansowy i pozostałe plany w zakresie właściwości Departamentu Gospodarki Morskiej, analizy wydatków jednostek podległych, wykonania środków ujętych w ustawie budżetowej w ramach części 21 - Gospodarka morska, w tym: - przygotowuje upoważnienia oraz zgody dysponenta części budżetowej na dokonywanie płatności z budżetu środków europejskich, - opracowuje projekty planu finansowego i układu zadaniowego, - sporządza pierwszy plan finansowy i układ zadaniowego oraz aktualizuje go, - zgłasza wnioski o dokonanie zmian w planie finansowym i układzie zadaniowym, - weryfikuje/ analizuje wnioski o dokonanie zmian w planie finansowym i układzie zadaniowym, - opiniuje wnioski dysponentów w sprawie dokonania zmian w wydatkach na programy;
  • Bierze udział w procesie uzgodnień projektów dokumentów rządowych, w tym projektów aktów normatywnych, przekazywanych Ministrowi przez pozostałych członków Rady Ministrów oraz kierowników naczelnych i centralnych urzędów administracji rządowej w zakresie właściwości Departamentu Gospodarki Morskiej, w tym: analizuje wpływających z Biura Ministra dla konsultacji projekty dokumentów rządowych, w tym aktów normatywnych, pod kątem ich wpływu na obszar działania Ministerstwa: - zbiera i analizuje wkłady otrzymane od innych komórek Ministerstwa (gdy komórka jest komórką wiodącą w sprawie), - opracowuje stanowiska w oparciu o wniesione wkłady, - sporządza notatki informacyjne dla Ministerstwa dotyczące opiniowanych dokumentów przewidzianych do rozpatrzenia na posiedzeniach Rady Ministra;
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w obszarze finansów publicznych
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • Wiedza z zakresu prawa europejskiego
  • Znajomość zasad polityki regionalnej UE, polityki spójności UE oraz wdrażania Funduszy UE
  • Znajomość przepisów dotyczących finansowania inwestycji z budżetu państwa i budżetu UE
  • Znajomość przepisów dotyczących współfinansowania projektów z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko
  • Umiejętność obsługi komputera, w tym w zakresie MS Excel
  • Myślenie analityczne
  • Umiejętność organizacji pracy i zorientowanie na osiąganie celów
  • Skuteczna komunikacja
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w obszarze funduszy europejskich
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych
Co oferujemy

• dogodną lokalizację
• elastyczny czas pracy - rozpoczynanie pracy w godz. 7.00 - 10.00
• pracę zdalną
• dodatkowe wynagrodzenie tzw. „trzynastka”, dodatek za wysługę lat, bogaty pakiet szkoleń, refundację nauki języka i studiów podyplomowych
• pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku i kart sportowych, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach
• możliwość wykupienia w preferencyjnej cenie pakietu medycznego, polisy na życie i zniżkowej legitymacji PKP
• wsparcie dla rodziców: pokój rodzica z dzieckiem
• udogodnienia dla rowerzystów - stojaki na rowery na terenie ministerstwa, prysznic
• preferencyjne ceny posiłków w kantynie znajdującej się na terenie ministerstwa

Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

• wejście do budynku „A” i „D” przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością,

• węzeł sanitarny, szerokość drzwi i ciągi komunikacyjne, platformy podjazdowe na schodach oraz windy przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością,

• mogą pojawić się trudności lub możliwa pomoc osób trzecich dla osób z niepełnosprawnością narządu ruchu

 

Inne warunki, dotyczące charakteru stanowiska pracy:
• praca przy komputerze oraz/lub przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner

• krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe

• częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz

Dodatkowe informacje

Informacja o metodach naboru:
• weryfikacja formalna nadesłanych ofert
• możliwość przeprowadzenia testu wiedzy merytorycznej
• rozmowa kwalifikacyjna (możliwość przeprowadzenia rozmowy przez MS Teams lub inny darmowy komunikator możliwy do zainstalowania na telefonie)

Prosimy o przesłanie tylko tych dokumentów, których wymagamy lub zalecamy.

Ministerstwo zastrzega sobie prawo do kontaktu tylko z kandydatami, których oferty spełniają wymagania formalne.

Po zakończeniu naboru oferty złożone przez kandydatów/kandydatki, którzy nie zostali zatrudnieni oraz sprawdziany wiedzy i umiejętności przeprowadzone w ramach naboru, zostaną komisyjnie zniszczone.

Wzór wymaganych oświadczeń jest dostępny na stronie internetowej:

• https://www.gov.pl/web/infrastruktura/nabor-w-sluzbie-cywilnej-z-wylaczeniem-stanowisk-wyzszych

Osoby zakwalifikowane będą informowane telefonicznie lub e-mailem o terminie kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego.

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego – np. kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk, zakresów czynności lub kopie innych zaświadczeń (należy potwierdzić zamknięty okres i obszar tematyczny doświadczenia zawodowego)
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (nadmiarowych, nie związanych z wymaganiami i dokumentami określonymi w ogłoszeniu) przekazanych do celów naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego – np. kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk, zakresów czynności lub kopie innych zaświadczeń (należy potwierdzić zamknięty okres i obszar tematyczny doświadczenia zawodowego)
calendar icon

Aplikuj

do 2 lipca 2021

w formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 79632"
na adres:
Ministerstwo Infrastruktury
ul. Chałubińskiego 4/6; 00-928 Warszawa

Dokumenty, z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym „Oferta pracy DGM-114/21", należy przesłać lub złożyć w siedzibie MI w Kancelarii Głównej w godzinach 9:30 – 16:00
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
22 630 16 91 lub 22 22 630 18 24
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 02.07.2021
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Minister Infrastruktury z siedzibą w Warszawie, przy ul.Chałubińskiego 4/6, zwany dalej „Administratorem danych”; 2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji naboru kandydatów do korpusu służby cywilnej, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej; 3) podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, Kodeks pracy oraz udzielona przez Panią/Pana zgoda w zakresie w jakim zostały przez Panią/Pana podane dane dodatkowe (nadmiarowe) niewymagane przez wskazane akty prawne; 4) administrator danych przewiduje możliwość powierzenia przetwarzania danych innym podmiotom świadczącym na rzecz Administratora danych usługi z zakresu IT; 5) zgodnie z art. 29 ww. ustawy o służbie cywilnej imiona i nazwiska kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne, oraz wynik naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami określonymi w ogłoszeniu o naborze; 6) podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niepodanie danych, które są wymagane przepisami ww. ustaw, lub brak zgody na przetwarzanie danych podanych dodatkowo, będzie skutkowało odrzuceniem oferty kandydata; 7) posiada Pani/Pan prawo do: • żądania dostępudo treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, • wniesienia skargi doorganu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, • cofnięcia zgody i usunięcia danych wzakresie danych, które zostały podane dodatkowo (nadmiarowo) i nie są wymagane przez wskazane akty prawne;8) Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu; 9)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat, zgodnie z regulacjami wewnętrznymi wydanymina podstawie art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z2018 r. poz. 217, z późn. zm.) w zakresie: imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania (miasto). Pozostałe dane będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej(z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska) 10) dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Infrastruktury: Inspektor ochrony danych,Ministerstwo Infrastruktury, ul. Chałubińskiego 4/6, 00-928 Warszawa, adres e-mail: inspektor.RODO@mi.gov.pl

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Infrastruktury w Warszawie

Udostępnił: Małgorzata Biernat

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 22.06.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×