Warszawa - panorama
Ministerstwo Finansów w Warszawie
00-916 Warszawa ul. Świętokrzyska 12
print as PDF
Ogłoszenie nr 78970 / 28.05.2021
Dołącz do nas jako:

starszy specjalista

Do spraw: budżetu państwa w Wydziale Oświaty, Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Departament Finansowania Sfery Budżetowej
#administracja publiczna #finanse publiczne
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Nabór zdalny
remote recruitment

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Opiniuje projekty aktów prawnych, strategii, programów wieloletnich i innych dokumentów oraz przygotowuje, we współpracy z Departamentem Prawnym lub innymi departamentami, wyjaśnienia o charakterze interpretacyjnym obowiązujących przepisów prawnych związanych z zakresem prowadzonej problematyki.
  • Sporządza plany dochodów i wydatków oraz monitoruje realizację budżetu państwa w zakresie obszarów pozostających we właściwości wydziału.
  • Współpracuje przy przygotowaniu projektów stanowisk Ministra w sprawach zgłaszanych przez dysponentów części budżetowych i innych podmiotów dotyczących opinii i wyjaśnień związanych ze stosowaniem przepisów z zakresu ww. obszarów w kontekście regulacji wyznaczających system finansów publicznych, a także przygotowuje projekty odpowiedzi na interpelacje i zapytania parlamentarzystów w ww. zakresie.
  • Opracowuje okresowe i roczne analizy z wykonania budżetu państwa w zakresie obszarów pozostających we właściwości wydziału.
  • Prezentuje stanowisko Ministerstwa Finansów podczas uzgodnień międzyresortowych, posiedzeń Komisji Prawniczych, komisji parlamentarnych.
  • Analizuje wnioski i sporządza projekty decyzji Ministra wprowadzające zmiany w wydatkach budżetu państwa w częściach pozostających we właściwości wydziału.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe magisterskie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w obszarze finansów publicznych
  • Znajomość procedur administracyjnych związanych z przyjmowaniem dokumentów rządowych
  • Znajomość przepisów regulujących system finansów publicznych określonych w ustawie o finansach publicznych oraz przepisów ustawowych regulujących dziedziny oświaty, nauki i szkolnictwa wyższego
  • Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej
  • Umiejętność analizowania informacji
  • Umiejętność wyciągania wniosków i proponowania rozwiązań
  • Umiejętność współpracy w zespole
  • Umiejętność argumentowania
  • Umiejętność obsługi programów Word i Excel na poziomie średniozaawansowanym
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku prawo lub ekonomia, lub administracja lub zarządzanie
  • Znajomość jednego z języków urzędowych UE na poziomie umożliwiający formułowanie standardowych wypowiedzi dotyczących realizowanych zadań
Co oferujemy
  • Stabilne zatrudnienie - umowa o pracę
  • Elastyczny czas pracy
  • Możliwość świadczenia pracy w modelu hybrydowym ( połączenie pracy zdalnej z pracą stacjonarną w gmachu MF)
  • Benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie (tzw. 13tka), dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia), nagrody jubileuszowe
  • Możliwość rozwoju poprzez pracę w zespole profesjonalistów i ekspertów z różnych dziedzin oraz udział w strategicznych projektach
  • Możliwość godzenia pracy zawodowej z pracą naukową
  • Kursy, szkolenia, dofinansowanie do wybranych form edukacji własnej
  • Możliwość zakupu: grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie, pakietów opieki medycznej, uprawnień do zniżek PKP
  • Pakiet socjalny: dofinansowanie do sportu i kultury, wypoczynku, karty fitness
  • Przyjazne środowisko pracy: kiosk pracowniczy, pokój dla rodzica z dzieckiem, biblioteka, bufet, poczta, bankomat, klimatyzowane pomieszczenia
  • Doskonała lokalizacja urzędu w centrum Warszawy – szybki i łatwy dojazd
  • Dostosowanie urzędu do zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, możliwość dopasowania stanowiska pracy do potrzeb indywidualnej niepełnosprawności
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk pracy, zakresów czynności, referencji lub kopie innych zaświadczeń potwierdzających zamknięty okres i obszar doświadczenia zawodowego)
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
calendar icon

Aplikuj

do 10 czerwca 2021

w formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Ministerstwo Finansów
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Świętokrzyska 12
00-916 Warszawa
z dopiskiem: Oferta pracy – 2021/165/FS

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel.: (22) 694 56 33
  • Dokumenty należy złożyć do: 10.06.2021
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Finansów w Warszawie

Udostępnił: Teresa Kijo

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 28.05.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×