Biuro - zdjęcie 3 - budynek i flaga UE
Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej w Warszawie
00-926 Warszawa ul. Wspólna 2/4
print as PDF
Ogłoszenie nr 78743 / 25.05.2021
Dołącz do nas jako:

starszy specjalista

w Wydziale Promocji i Mediów w Departamencie Promocji Funduszy Europejskich
#administracja publiczna #członkostwo w UE #promocja #zarządzanie projektami
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
quote-up MFIPR - Miejsce, w którym tworzymy jutro. To TU codziennie dbamy o to, by Polska rozwijała się w sposób zrównoważony i odpowiedzialny. quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzi profile w mediach społecznościowych, m.in. pełni funkcję redaktora/ wyszukuje i publikuje treści (posty, grafiki, wideo, stories, transmisje live na profilach prowadzonych przez Departament Promocji Funduszy Europejskich: – https://www.facebook.com/FunduszeUE; – https://www.facebook.com/FunduszenorweskieEOG; – https://www.facebook.com/dostepnoscplus; – https://www.instagram.com/funduszeeuropejskie/; – https://www.linkedin.com/company/fundusze-europejskie/
  • Prowadzi kampanie/ działania/ projekty informacyjne/ promocyjne/ edukacyjne (m.in. analizuje efektywność podejmowanych działań, określa cele i komunikaty, monitoruje przebieg kampanii, nadzoruje wykonawców, przygotowuje raporty i zestawienia)
  • Samodzielnie przygotowuje grafiki i proste materiały wideo
  • Samodzielnie wyszukuje content do zamieszczenia w SoMe, a także współpracuje z innymi departamentami i instytucjami
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w zakresie obsługi social mediów
  • Wiedza z zakresu marketingu w internecie, szczególnie mediach społecznościowych oraz komunikacji społecznej
  • Znajomość trendów oraz narzędzi z obszaru komunikacji cyfrowej
  • Znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie B2
  • Sprawna obsługa mediów społecznościowych
  • Umiejętność przygotowywania krótkich filmików do zamieszczania w social mediach
  • Umiejętność obsługi MS Office: Word, Excel
  • Umiejętność redagowania i korekty tekstów przeznaczonych do Internetu
  • Umiejętność obsługi programów graficznych typu Canva, Adobe Photoshop
  • Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, rzetelność, myślenie analityczne, kreatywność
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Co oferujemy

Finanse i rozwój zawodowy: dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy, trzynaste wynagrodzenie, bogaty pakiet szkoleń, refundacje nauki języka i studiów podyplomowych

Elastyczne formy zatrudnienia i świadczenia pracy: telepraca, praca zdalna, możliwość rozpoczynania pracy w przedziale czasowym między 7.00 a 9.00, możliwość obniżenia pracownikom wymiaru czasu pracy w trudnym dla nich okresie albo możliwość wcześniejszych wyjść z pracy w celu załatwienia sprawy osobistej połączone z późniejszym odpracowaniem, pokój do pracy dla rodzica z dzieckiem,  możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem

Sport i rekreacja i zdrowie: Platforma Benefit, możliwość dofinansowania kart sportowych lub zajęć sportowo-rekreacyjnych, miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy i sanitariaty, pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu, dofinansowanie do wypoczynku pracowników  i dzieci pracowników, możliwość zakupu dodatkowego ubezpieczenia medycznego

Dostępność
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.

Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.

Umożliwiamy osobom ze szczególnymi potrzebami korzystanie z własnych urządzeń i rozwiązań wspomagających pracę (np. pomoc asystenta lub trenera pracy).

Dostosowujemy materiały używane podczas naboru do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami (np. większa czcionka w materiałach drukowanych).

 

Warunki pracy

·     Obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe

·     Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie

·     Praca w terenie

·     Nietypowe godziny pracy - w tym dyżury

·     Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe

·     Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie ministerstwa https://www.gov.pl/web/fundusze-regiony/informacja-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami

Dodatkowe informacje

Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.

Jeśli dokumenty składasz elektronicznie, przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie ich oryginałów (do wglądu).

Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.

Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.

Dodatkowe informacje nt. zadań można uzyskać dzwoniąc pod nr tel. 538 817 835, zaś w zakresie przebiegu procesu rekrutacyjnego pod nr tel.: 22 273 73 19

Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i adresu poczty elektronicznej.

Przed wysłaniem aplikacji prosimy o upewnienie się, że spełnienie wymagań formalnych jednoznacznie wynika z przesłanych dokumentów.

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

Weryfikacja formalna ofert (czy dokumenty wpłynęły w terminie, czy załączono dyplom potwierdzający wymagane wykształcenie, czy wskazano wymagany poziom znajomości języka, czy z dokumentów wynika długość i rodzaj wymaganego doświadczenia)

Sprawdzian wiedzy/umiejętności/rozmowa kwalifikacyjna (jeśli jest wielu kandydatów np. 10 i/lub jest wiele wymagań wiedzowych etapem selekcyjnym jest test wiedzy/próbka pracy)

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Dokumenty należy przygotować w języku polskim. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski.
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 8 czerwca 2021

na adres:
Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej
Biuro Zarządzania Zasobami Ludzkimi
ul. Wspólna 2/4
00-926 Warszawa
z dopiskiem na aplikacji: 42 DIP bis
Kancelaria czynna w godz. 8.15-16.15

Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 08.06.2021
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Administratorem Państwa danych osobowych jest Minister Finansów, Funduszy i Polityki Regionalnej. Minister zbiera i przetwarza Państwa dane osobowe w celu przeprowadzenia postępowaniabrekrutacyjnego, w celu udziału w kolejnych naborach, w celach archiwizacyjnych oraz w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit a, c i f oraz art. 9 ust. 2 lit b RODO. Pełna informacja dotycząca zasad przetwarzania Państwa danych osobowych w tym przysługujących Państwu uprawnień dostępna jest na stronie internetowej Ministerstwa (a bezpośrednio pod adresem): https://www.gov.pl/web/fundusze-regiony/jak-do-nas-aplikowac

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej w Warszawie

Udostępnił: Grażyna Opara-Karasiewicz

Komórka organizacyjna: Wydział Rekrutacji/Biuro Zarządzania Zasobami Ludzkimi

Wprowadzono: 25.05.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×