KPRM - budynek
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
00-583 Warszawa Al. Ujazdowskie 1/3
print as PDF
Ogłoszenie nr 76603 / 02.04.2021
Dołącz do nas jako:

starszy specjalista

Do spraw: obsługi Komitetu Rady Ministrów do spraw Cyfryzacji w Wydziale Obsługi Komitetu Rady Ministrów ds. Cyfryzacji oraz Wsparcia Jednostek Samorządu Terytorialnego w Obszarze Cyfryzacji Departamentu Architektury Informacyjnej Państwa
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Nabór zdalny
remote recruitment

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Realizuje merytoryczną obsługę prac Komitetu Rady Ministrów do spraw Cyfryzacji (KRMC) w zakresie: a) wyznaczonych projektów opiniuje projekty informatyczne rozpatrywane w ramach KRMC pod kątem ich zgodności ze strategicznymi kierunkami rozwoju w obszarze informatyzacji oraz raporty z postępu rzeczowo-finansowego i raporty końcowe; b) wspiera przygotowywanie projektów uchwał KRMC, projektów decyzji Przewodniczącego KRMC oraz projektów pism Sekretarza KRMC; c) wspiera sporządzanie analiz i przygotowanie materiałów dotyczących portfela projektów legislacyjnych i informatycznych KRMC, w szczególności sprawozdań z działalności KRMC.
  • Realizuje organizacyjno-techniczną obsługę prac KRMC, w szczególności: a) w zakresie wyznaczonych projektów analizuje zasadność skierowania materiałów do rozpatrzenia przez KRMC, w tym związane z informatyzacją dokumenty rządowe (projektów legislacyjnych), opisy projektów oraz raporty z postępu rzeczowo-finansowego i końcowe; b) w zakresie wyznaczonych projektów prowadzi proces uzgadniania projektów skierowanych do rozpatrzenia przez KRMC w trybie obiegowym, w tym dba o kompletność przekazywanych materiałów, uwag lub stanowisk oraz przygotowuje ustalenia z uzgodnień stanowisk członków Komitetu; c) wspiera przygotowanie materiałów na posiedzenia KRMC w zakresie sporządzania opisów projektów oraz zestawienia uwag lub stanowisk; d) wspiera organizowanie posiedzeń KRMC, w tym w opracowaniu projektów porządków obrad, przygotowaniu list uczestników i zaproszeń, wysyłaniu zaproszeń i rezerwacji sali wraz z obsługą organizacyjno-techniczną oraz zapewnieniu kompletności materiałów na posiedzenia KRMC.
  • Prowadzi organizacyjno-techniczną obsługę prac wskazanych zespołów zadaniowych KRMC.
  • Realizuje, w zakresie wyznaczonych regionów, współpracę w obszarze informatyzacji z podmiotami, którym powierzono realizację zadań w ramach Regionalnych Programów Operacyjnych (RPO) oraz ich organami doradczo-opiniodawczymi, w szczególności w zakresie: a) systematycznego przeglądu wdrażania i oceny postępów w realizacji RPO i jego poddziałań, w tym w zakresie produktów projektów informatycznych; b) konsultowania i akceptowania zmian RPO oraz ich dokumentów wdrożeniowych, w tym dotyczących metodyki i kryteriów wyboru projektów; c) analizowania procesu wdrażania i ewaluacji RPO oraz przedstawiania uwag, w tym dotyczących wyników ewaluacji oraz ich wykorzystania; d) udział w posiedzeniach Komitetów Monitorujących RPO.
  • Bierze udział w realizowaniu działań w obszarze informatyzacji służących współpracy jednostek administracji centralnej z jednostkami samorządu terytorialnego w celu poprawy sprawności funkcjonowania państwa, w tym: a) organizowania konsultacji, warsztatów, seminariów, konferencji mających na celu wymianę doświadczeń, informacji o realizowanych i planowanych projektach informatycznych, zidentyfikowanie potrzeb w odniesieniu do zakresu współpracy oraz podsumowanie działań podejmowanych w tym zakresie; b) monitorowania działań innych komórek organizacyjnych realizujących zadania w obszarze informatyzacji jednostki, innych jednostek administracji centralnej oraz jednostek samorządu terytorialnego.
  • Udostępnia w imieniu Sekretarza Komitetu Rady Ministrów do spraw Cyfryzacji na portalu KRMC, materiały związane z funkcjonowaniem i zadaniami realizowanymi przez KRMC.
  • Wspiera realizację współpracy KRMC z Komitetem do Spraw Europejskich (KSE) oraz Stałym Komitetem Rady Ministrów (SKRM) w ramach rządowego procesu legislacyjnego, w tym udostępnianiu w imieniu Sekretarza KRMC odpowiednich dokumentów na stronie Rządowego Centrum Legislacji.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w jednostkach administracji publicznej
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
  • Znajomość zasad funkcjonowania funduszy unijnych
  • Znajomość Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa
  • Znajomość zagadnień z obszaru informatyzacji związanych z ustawą o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne
  • Znajomość rządowego procesu legislacyjnego
  • Znajomość zagadnień dotyczących funkcjonowania rządowej administracji publicznej, w tym procedur administracyjnych
  • Umiejętność obsługi programów MS Word, MS Excel i MS PowerPoint
  • Umiejętność sporządzania analiz
  • Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
  • Współpraca
  • Myślenie analityczne
  • Komunikacja
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe magisterskie socjologiczne, ekonomiczne, matematyczne
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w jednostkach samorządu terytorialnego
  • Znajomość zagadnień związanych wdrażaniem i realizacją Regionalnych Programów Operacyjnych
  • Znajomość zagadnień z obszaru informatyzacji, w tym związanych z: rozporządzeniem w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych; z działaniami strategicznymi Państwa w obszarze informatyzacji; z rozwojem społeczeństwa informacyjnego
  • Znajomość metodyk zarządzania projektami
  • Znajomość zagadnień dotyczących funkcjonowania samorządowej administracji publicznej
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy pomiędzy 7.00 a 9.30
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • „Trzynaste” wynagrodzenie
  • Możliwość rozwoju i współpracy z ekspertami
  • Bogaty pakiet szkoleń, możliwość refundacji kosztów nauki języka, studiów podyplomowych
  • Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu medycznego dla pracownika i członków rodziny, oraz ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Możliwość skorzystania z niskooprocentowanej pożyczki
  • Wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej
  • Dofinansowanie do żłobka/przedszkola/klubiku dziecięcego
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • Stołówkę pracowniczą
  • Możliwość udziału w wycieczkach krajoznawczych
  • Możliwość angażowania się w organizowane akcje wolontariackie
  • Dobrą lokalizację
  • Miłą atmosferę pracy
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Pracownik wykonuje czynności o charakterze:

- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,

- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.

Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.

Praca na stanowiksku związana jest z nietypowymi godzinami pracy (w tym dyżurami), krajowymi lub zagranicznymi wyjazdami służbowymi, częstym reprezentowaniu urzędu na zewnątrz.

 

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

Pracownik będzie wykonywał pracę w budynku mieszczącym się przy ul. Królewskiej 27. Budynek czterokondygnacyjny, częściowo dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich: wejście główne do budynku jest dostosowane dla osób z niepełnosprawnością ruchową i osób niewidzących lub słabowidzących, węzły sanitarne w przestrzeni ogólnodostępnej przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami ruchowymi, usytuowane na każdej kondygnacji budynku. W budynku brak windy.

Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.

Dodatkowe informacje

Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane.

W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie i przesłane w formie skanów. Kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń przed rozpoczęciem rozmowy kwalifikacyjnej.

W przypadku składania ofert w formie papierowej weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „TWOJA APLIKACJA MUSI ZAWIERAĆ (DOKUMENTY NIEZBĘDNE”.

Wzory oświadczeń obowiązujących przy naborach do pracy w KPRM dostępne są tutaj:

https://www.gov.pl/attachment/e9916e12-79c1-4d59-91b8-2ea8fdce7425

Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru, które są dostępne tutaj:

https://www.gov.pl/web/premier/oferty-pracy-w-kprm 

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby z niepełnosprawnościami.

Osoby zakwalifikowane do dalszych etapów naboru zostaną powiadomione e-mailem o ich terminie (w przypadku nieposiadania e-maila telefonicznie).

Przewidujemy możliwość przeprowadzenia naboru częściowo zdalnie.

Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • weryfikacja formalna dokumentów
  • test wiedzy
  • rozmowa kwalifikacyjna.
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających rodzaj i długość wymaganego niezbędnego doświadczenia zawodowego (np. w celu potwierdzenia długości doświadczenia: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje wskazujące okres współpracy; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających rodzaj i długość wymaganego dodatkowego doświadczenia zawodowego (np. w celu potwierdzenia długości doświadczenia: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje wskazujące okres współpracy; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.)
calendar icon

Aplikuj

do 18 kwietnia 2021

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Biuro Kadr i Rozwoju Zawodowego
Ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa
z dopiskiem: „BIP: 76603/starszy specjalista/DAIP/42”,

Dokumenty można składać osobiście – Dziennik Podawczy, ul. Królewska 27, Warszawa (pn.-pt., 8.15-16.15).
Polecamy aplikowanie przez ePUAP lub na adres rekrutacja@kprm.gov.pl.

Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych chmurach) nie będą pobierane.

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
22 245 57 63 (komórka ds. kadr), nr tel. (22) 245 57 33 (WOKRMCWJSTwOC DAIP).
  • Dokumenty należy złożyć do: 18.04.2021
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego:
    • Kontakt do inspektora ochrony danych:
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych:
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie

Udostępnił: Marta Szynalska

Komórka organizacyjna: Biuro Kadr i Rozwoju Zawodowego

Wprowadzono: 02.04.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×