Biuro - zdjęcie 2
Ministerstwo Infrastruktury w Warszawie
00-928 Warszawa Chałubińskiego 4/6
print as PDF
Ogłoszenie nr 75821 / 23.03.2021
Dołącz do nas jako:

starszy specjalista

Departamencie Dróg Publicznych
#administracja publiczna #transport #transport drogowy
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Nabór zdalny
remote recruitment

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Współpracuje z jednostkami samorządu terytorialnego, ubiegającymi się o dofinansowanie inwestycji drogowych z budżetu państwa oraz z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg, oraz opiniuje pod kątem techniczno-budowlanym inwestycje na tych drogach, w celu zapewnienia dofinansowania inwestycji prawidłowych pod względem technicznym, a w szczególności: udziela wyjaśnień i interpretacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania inwestycji, opiniuje przyjęte założenia i rozwiązania projektowe pod kątem zgodności z przepisami techniczno-budowlanymi, weryfikuje prawidłowość postępowania przygotowawczego oraz dokumentacji będącej przedmiotem wniosku.
  • Sprawuje w imieniu ministra właściwego ds. transportu kontrolę, w zakresie techniczno-budowlanym, realizacji inwestycji, na które minister przyznał dofinansowanie z budżetu państwa oraz w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg, w celu uniknięcia nieprawidłowości w wykorzystaniu dofinansowania, a w szczególności: monitoruje postęp realizacji robót budowlanych, w tym bierze udział w kontrolach w terenie, mając na uwadze termin oddania do użytkowania zadania, bada prawidłowość wykorzystania przyznanego dofinansowania z przeznaczeniem i stopniem realizacji zadania.
  • Prowadzi, w imieniu ministra, sprawy nadzoru nad Generalnym Dyrektorem Dróg Krajowych i Autostrad, w celu zapewnienia realizacji inwestycji drogowych, zgodnie z przepisami techniczno-budowlanymi, w tym: bierze udział w posiedzeniach Komisji Oceny Przedsięwzięć Inwestycyjnych, analizuje i opiniuje projekty i programy drogowe z zakresu dróg krajowych.
  • Prowadzi czynności w celu tworzenia przepisów techniczno-budowlanych oraz wzorców i standardów dotyczących dróg publicznych, a w szczególności: inicjuje i prowadzi współpracę m.in. z jednostkami naukowymi, organami administracji architektoniczno-budowlanej, nadzoru budowlanego, zarządcami, projektantami i wykonawcami dróg publicznych, opracowuje propozycje projektów aktów normatywnych oraz innych dokumentów oraz prowadzi proces legislacyjny w tym zakresie, przygotowuje i bierze udział w przeprowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych/zakupów na wzorce i standardy, prowadzi sprawy związane z konsultacjami i rekomendacją wzorców i standardów przez Ministra, weryfikuje przepisy techniczno-budowlane oraz wzorce i standardy w celu zapewnienia ich aktualności.
  • Wykonuje zadania dotyczące dróg publicznych, a w szczególności: dokonuje wyjaśnień o charakterze interpretacyjnym w zakresie przepisów techniczno-budowlanych oraz wzorców i standardów, rozpatruje wnioski, skargi, petycje i pozostałe sygnały obywatelskie, udziela odpowiedzi na interpelacje, interwencje i zapytania poselskie lub senatorskie, rozpatruje wnioski o udostępnienie informacji publicznej.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe techniczne
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej lub jednostkach projektowych lub wykonawczych lub konsultingowych
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie A2
  • znajomość procesu przygotowania i realizacji inwestycji drogowych oraz eksploatacji i utrzymania dróg publicznych, a w szczególności: ustawy Prawo budowlane, w tym wydanych na jej podstawie przepisów techniczno-budowlanych w obszarze drogownictwa, ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, ustawy o drogach publicznych
  • znajomość ustawy o Rządowym Funduszu Rozwoju Dróg
  • znajomość funkcjonowania administracji publicznej, w tym w szczególności administracji architektoniczno-budowlanej
  • skuteczna komunikacja
  • umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Co oferujemy

•     dogodną lokalizację

•     elastyczny czas pracy - rozpoczynanie pracy w godz. 7.00 - 10.00

•     pracę zdalną

•      dodatkowe wynagrodzenie tzw. „trzynastka”, dodatek za wysługę lat, bogaty pakiet szkoleń, refundację nauki języka i studiów podyplomowych

•     pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku i kart sportowych, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach

•     możliwość wykupienia w preferencyjnej cenie pakietu medycznego, polisy na życie i zniżkowej legitymacji PKP

•     wsparcie dla rodziców: pokój rodzica z dzieckiem

•     udogodnienia dla rowerzystów - stojaki na rowery na terenie ministerstwa, prysznic

•     preferencyjne ceny posiłków w kantynie znajdującej się na terenie ministerstwa

Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Ministerstwo zajmuje trzy budynki „A”, „B” i „C” o następujących uwarunkowaniach technicznych:

• węzeł sanitarny przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością w budynku ”B” (parter) oraz w budynku „A” (dostęp przy pomocy osób trzecich)

• wejście do budynków przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością

• szerokość drzwi i ciągi komunikacyjne w budynkach przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością

• windy dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością

• brak podjazdu dla osób z niepełnosprawnością na wysoki parter w budynku A, na którym usytuowana jest jedna z sal konferencyjnych

 

Inne warunki, dotyczące charakteru stanowiska pracy:

•     praca w terenie

•     krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe

•     zagrożenie korupcją

•     częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz

Dodatkowe informacje

Informacja o metodach naboru:
• weryfikacja formalna nadesłanych ofert
• możliwość przeprowadzenia testu wiedzy merytorycznej
• rozmowa kwalifikacyjna (możliwość przeprowadzenia rozmowy przez Skype lub inny darmowy komunikator możliwy do zainstalowania na telefonie)

Po zakończeniu naboru oferty złożone przez kandydatów/kandydatki, którzy nie zostali zatrudnieni oraz sprawdziany wiedzy i umiejętności przeprowadzone w ramach naboru, zostaną komisyjnie zniszczone.

Wzór wymaganych oświadczeń jest dostępny na stronie internetowej:

• https://www.gov.pl/web/infrastruktura/nabor-w-sluzbie-cywilnej-z-wylaczeniem-stanowisk-wyzszych

Osoby zakwalifikowane będą informowane telefonicznie lub e-mailem o terminie kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego.

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego - np. kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk, zakresów czynności lub kopie innych zaświadczeń (należy potwierdzić zamknięty okres i obszar tematyczny doświadczenia zawodowego)
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (nadmiarowych, nie związanych z wymaganiami i dokumentami określonymi w ogłoszeniu) przekazanych do celów naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 3 kwietnia 2021

w formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Ministerstwo Infrastruktury ul. Chałubińskiego 4/6; 00-928 Warszawa
Dokumenty, z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym „Oferta pracy DDP-50/21”, należy przesłać lub złożyć w siedzibie MI w Kancelarii Głównej w godzinach 9:30 – 16:00
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
22 522 59 01 lub 22 630 18 24
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 03.04.2021
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Minister Infrastruktury z siedzibą w Warszawie, przy ul.Chałubińskiego 4/6, zwany dalej „Administratorem danych”; 2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji naboru kandydatów do korpusu służby cywilnej, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej; 3) podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, Kodeks pracy oraz udzielona przez Panią/Pana zgoda w zakresie w jakim zostały przez Panią/Pana podane dane dodatkowe (nadmiarowe) niewymagane przez wskazane akty prawne; 4) administrator danych przewiduje możliwość powierzenia przetwarzania danych innym podmiotom świadczącym na rzecz Administratora danych usługi z zakresu IT; 5) zgodnie z art. 29 ww. ustawy o służbie cywilnej imiona i nazwiska kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne, oraz wynik naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami określonymi w ogłoszeniu o naborze; 6) podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niepodanie danych, które są wymagane przepisami ww. ustaw, lub brak zgody na przetwarzanie danych podanych dodatkowo, będzie skutkowało odrzuceniem oferty kandydata; 7) posiada Pani/Pan prawo do: • żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, • wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, • cofnięcia zgody i usunięcia danych w zakresie danych, które zostały podane dodatkowo (nadmiarowo) i nie są wymagane przez wskazane akty prawne; 8) Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu; 9) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat, zgodnie z regulacjami wewnętrznymi wydanymi na podstawie art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z2018 r. poz. 217, z późn. zm.) w zakresie: imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania (miasto). Pozostałe dane będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska) 10) dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Infrastruktury: Inspektor ochrony danych, Ministerstwo Infrastruktury, ul. Chałubińskiego 4/6, 00-928 Warszawa, adres e­mail: inspektor.RODO@mi.gov.pl

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Infrastruktury w Warszawie

Udostępnił: Małgorzata Biernat

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 23.03.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×