Biuro - zdjęcie 2
Ministerstwo Klimatu i Środowiska w Warszawie
00-922 Warszawa ul. Wawelska 52/54
print as PDF
Ogłoszenie nr 71068 / 11.11.2020
Dołącz do nas jako:

starszy specjalista

Do spraw: substancji kształtujących jakość powietrza i zapachowo czynnych w Wydziale do spraw Jakości Powietrza w Departamencie Ochrony Powietrza i Polityki Miejskiej
#administracja publiczna #klimat #środowisko
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Nabór zdalny
remote recruitment

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
quote-up ŚRODOWISKO W DOBRYM KLIMACIE quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • bierze udział w przygotowywaniu projektów ustaw i aktów normatywnych dotyczących przeciwdziałania uciążliwości zapachowej, w celu poprawy jakości powietrza, zmniejszenia wpływu substancji zapachowo czynnych na jakość powietrza
  • prowadzi na poziomie krajowym zadania wynikające z umów międzynarodowych, w tym uczestniczy w prowadzeniu procesu ratyfikacji protokołów do Konwencji, w sprawie transgranicznego zanieczyszczenia powietrza na dalekie odległości (LRTAP), w celu zabezpieczenia interesów - Polski oraz prawidłowego wdrażania przepisów Konwencji
  • współpracuje z Ministerstwem Spraw Zagranicznych w zakresie udziału Ministerstwa Klimatu i Środowiska w Radzie Arktycznej oraz udziału w pracach Grupy Roboczej do spraw metanu i sadzy, w celu zapewnienia prawidłowej realizacji przez Polskę zobowiązań z niej wynikającej
  • uczestniczy w prowadzeniu szkoleń, we współpracy z terenowymi służbami ochrony środowiska, interpretacji przepisów, upowszechniania wiedzy z zakresu przeciwdziałania uciążliwości zapachowej powodowanej przez substancje zapachowo czynne, w celu podnoszenia kwalifikacji tych osób
  • zleca ekspertyzy oraz prace badawcze z zakresu przeciwdziałania uciążliwości zapachowej, na podstawie których pozyskuje informacje na temat nowych rozwiązań, które później wdraża przepisami prawa, w celu pozyskania i wdrażania nowych rozwiązań dotyczących przeciwdziałania tym zanieczyszczeniom
  • opiniuje i uzgadnia materiały planistyczne, programy, opracowania studialne, projekty aktów prawnych i innych dokumentów opracowanych w i poza Ministerstwem Klimatu i Środowiska związanych z przeciwdziałaniem uciążliwości zapachowej, w celu zapewnienia spójnych działań różnych szczebli administracji rządowej i samorządowej w tym zakresie
  • uczestniczy w opracowywaniu przepisów transponujących zapisy z nowych aktów prawnych Unii Europejskiej w zakresie ochrony atmosfery, jak i innych organizacji międzynarodowych, w celu zapewnienia prawidłowej realizacji przez Polskę zobowiązań z nich wynikających
  • współpracuje z Głównym Inspektoratem Ochrony Środowiska w pracach na rzecz Konwencji o ochronie Morza Bałtyckiego w kwestiach związanych z ochroną atmosfery, w celu prawidłowej realizacji przez Polskę zobowiązań z niej wynikających
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe z dziedziny nauk technicznych lub ochrony środowiska
  • doświadczenie zawodowe: powyżej 2 lat w jednostkach sektora finansów publicznych albo 1 rok w obszarze ochrony powietrza
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • znajomość ustawy Prawo ochrony środowiska i aktów wykonawczych dotyczących jakości powietrza, w tym substancji zapachowo czynnych, Konwencji LRTAP
  • znajomość ustawy o umowach międzynarodowych oraz prawa UE w zakresie ochrony atmosfery
  • znajomość procesu legislacyjnego związanego z tworzeniem aktów prawnych oraz transpozycją i implementacją prawa UE do polskiego porządku prawnego
  • wiedza z zakresu ochrony środowiska w szczególności jakości powietrza, rozwiązań technicznych i technologicznych służących zmniejszaniu emisji zanieczyszczeń do powietrza, w tym substancji zapachowo czynnych
  • komunikacja
  • organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
  • myślenie analityczne
  • współpraca
  • wystąpienia publiczne
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Stołówka pracownicza
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników

·         umowa o pracę

·         dodatek stażowy od 5% do 20%

·         dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka)

·         indywidualny program rozwoju zawodowego (m.in. szkolenia, dofinansowanie do nauki języka obcego  i studiów podyplomowych) 

·         możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach ubezpieczenia na życie oraz pakietu medycznego

·         zniżki na bilety do wybranych warszawskich teatrów

·         praca zgodnie z systemem ekozarządzania i audytu (EMAS)

dogodna lokalizacja

Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.
  • Umożliwiamy osobom ze szczególnymi potrzebami korzystanie z własnych urządzeń i rozwiązań wspomagających pracę (np. pomoc asystenta lub trenera pracy).
  • Dostosowujemy materiały używane podczas naboru do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami (np.większa czcionka w materiałach drukowanych).
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:

częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz

krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe

 

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

praca na I piętrze budynku, budynek i pomieszczenia urzędu dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich (podjazd do budynku, toalety, windy oraz drzwi o odpowiedniej szerokości)

 

praca przy komputerze – możliwość zapewnienia specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym oraz osobom z uszkodzonym słuchem

 

w trakcie reprezentowania urzędu w innych instytucjach oraz podczas wyjazdów służbowych warunki świadczenia pracy mogą nie być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
  • Jeśli dokumenty składasz elektronicznie, przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie ich oryginałów (do wglądu).
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Prosimy o podanie w aplikacji adresu e-mail oraz numeru telefonu w celu zapewnienia sprawnej komunikacji w procesie naboru.

 

Jako członek Koalicji na Rzecz Przyjaznej Rekrutacji promujemy dobre praktyki w rekrutacji oraz tworzymy standardy w tym zakresie. Ważna jest dla nas dbałość o relacje z kandydatami i ich doświadczenia w procesie rekrutacji (Candidate Experience).

 

Osoby zainteresowane otrzymywaniem informacji na e-maila o aktualnie prowadzonych naborach do Ministerstwa Klimatu zapraszamy do zapisania się do newslettera: https://ankiety.mos.gov.pl/762824/lang-pl

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

weryfikacja dokumentów pod względem formalnym

rozmowa kwalifikacyjna

 

Możemy przeprowadzić dodatkowe etapy naboru z użyciem następujących metod i technik:

analiza dokumentów

sprawdzian wiedzy

sprawdzian znajomości języka obcego

sprawdzian umiejętności

wywiad behawioralny

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 23 listopada 2020

na adres:
Ministerstwo Klimatu i Środowiska
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Wawelska 52/54
00-922 Warszawa
w zamkniętej kopercie oznaczonej numerem referencyjnym: DPMstsp56/2020

Aplikacje złożone po terminie nie są rozpatrywane.

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: (0-22) 369 28 47, (0-22) 369 28 11, (0-22) 369 24 26.
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 23.11.2020
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

     

    Administrator

     

    Administratorem Twoich danych osobowych jest Minister Klimatu, ul. Wawelska 52/54, 00-922 Warszawa, jako pracodawca, za którego czynności z zakresu prawa pracy dokonuje Dyrektor Generalny Ministerstwa Klimatu i Środowiska.

    Inspektor ochrony danych

     

    Możesz się kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych pod adresem e-mail: inspektor.ochrony.danych@mos.gov.pl

     

    Wymóg podania danych

    Podanie danych osobowych w zakresie określonym przepisami prawa [[1]] (m.in. imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, dane kontaktowe wskazane przez osobę ubiegającą się zatrudnienie, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania dla członków korpusu służby cywilnej [[2]]) jest dobrowolne, jednak konieczne do wzięcia udziału w naborze. Podanie danych osobowych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa jest dobrowolne, jednak nieobowiązkowe. Przesłanie takich danych będziemy traktować jako wyrażenie zgody na ich przetwarzanie.

     

    Cel i podstawy przetwarzania

     

    Dane osobowe w zakresie określonym przepisami prawa będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru [[3]], natomiast inne dane osobowe na podstawie zgody [[4]], która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

     

    Okres przechowywania danych

     

    Twoje dane osobowe będziemy przechowywać:

    a) przez okres realizacji naboru,

    b) przez 3 miesiące od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru lub od dnia publikacji wyniku w przypadku, gdy nie został nawiązany stosunek pracy (dotyczy dokumentów aplikacyjnych),

    c) przez 5 lat od zatwierdzenia protokołu z naboru (dotyczy dokumentacji z naboru).

     

    Odbiorcy danych

     

    Odbiorcami Twoich danych osobowych będą firmy świadczące usługi informatyczne oraz podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa.

     

    Prawa osób, których dane dotyczą

     

    Masz prawo do:

    a) dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii,

    b) sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,

    c) ograniczenia przetwarzania danych osobowych,

    d) usunięcia swoich danych osobowych,

    e) wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa).

     

    [1] Art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz §1 Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej [2] Art. 4 i art. 5 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej [3] Art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) [4] Art. 6 ust. 1 lit a RODO i art. 9 ust. 2 lit. a RODO

     

     

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Klimatu i Środowiska w Warszawie

Udostępnił: Anna Wojciechowska-Bińkowska

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 11.11.2020

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×