Biuro - zdjęcie 7 - wykres słupkowy
Główny Urząd Statystyczny w Warszawie
00-925 Warszawa al. Niepodległości 208
print as PDF
Ogłoszenie nr 70550 / 28.10.2020
Dołącz do nas jako:

starszy specjalista

w Wydziale Rejestru TERYT w Departamencie Standardów i Rejestrów
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Nabór zdalny
remote recruitment

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Współpracuje z Centrum Informatyki Statystycznej w zakresie realizacji zamówień na dane z rejestru TERYT oraz z departamentem odpowiedzialnym za koordynację udostępniania informacji publicznej w zakresie obsługi wniosków, przygotowuje projekty odpowiedzi na zapytania od użytkowników zewnętrznych lub wewnętrznych rejestru i udziela wyjaśnień dotyczących rejestru oraz sposobu udostępniania informacji w nim gromadzonych, w celu zaspokojenia potrzeb informacyjnych użytkowników
  • Opiniuje projekty aktów prawnych i innych dokumentów dotyczących rejestrów urzędowych i systemów informacyjnych administracji publicznej, w celu harmonizacji prac prowadzonych w ramach rejestru TERYT z działaniami innych instytucji publicznych
  • Współpracuje ze stanowiskami wiodącymi przy: kontroli systemów informatycznych NOBC i BREC, sporządzaniu rocznych opisów dotyczących rejestru TERYT i wydawanych przez Wydział publikacji dla potrzeb bazy informacyjnej polskiej statystyki publicznej, planów opracowań statystycznych, planów wydawniczych i innych oraz przy szacowaniu kosztów prac prowadzonych w Wydziale i kontroli raportów kompletności, zastępując w razie potrzeby osoby odpowiedzialne w tym zakresie, w celu zapewnienia ciągłości pracy Wydziału
  • Współpracuje przy przygotowaniu publikacji przygotowywanych w Wydziale w celu prezentacji opracowywanych w komórce informacji
  • Wykonuje czynności kancelaryjne i archiwalne w systemie informatycznym służącym do elektronicznego zarządzania dokumentacją (EZD) oraz w systemie tradycyjnym dla spraw wyłączonych z EZD wpływających do Wydziału w celu realizacji przepisów kancelaryjno-archiwalnych
  • Sporządza informacje dla Sejmowej Komisji Finansów Publicznych w zakresie zadań planowanych oraz wykonanych w danym roku w celu uwzględnienia rejestru TERYT w ogólnej działalności statystyki publicznej
  • Współpracuje przy przygotowywaniu materiałów stanowiących podstawę opracowania zmian do ustawy o statystyce publicznej i rozporządzenia wykonawczego w sprawie rejestru TERYT w celu zapewnienia aktualności przepisów regulujących funkcjonowanie tego rejestru, zabezpieczenia spójności przepisów i harmonizacji prac prowadzonych w ramach rejestru z działaniami innych instytucji publicznych
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe: 1 rok
  • Znajomość ustawy o statystyce publicznej
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • Znajomość podstaw prawnych rejestru podziału terytorialnego TERYT
  • Znajomość struktury terytorialnej państwa
  • Umiejętność obsługi komputera (MS Office)
  • Wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe
  • Rzetelność
  • Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
  • Komunikacja pisemna
  • Komunikacja interpersonalna
  • Współpraca
  • Myślenie analityczne
  • Kreatywność
  • Orientacja na klienta/interesanta
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe o kierunku geodezja i kartografia lub geografia lub gospodarka przestrzenna lub pokrewne
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym B2
  • Doświadczenia w pracy przy prowadzeniu rejestrów urzędowych lub w pracy w jednostkach administracji publicznej
Co oferujemy
  • Kort tenisowy i boisko do siatkówki na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do zajęć sportowo-rekreacyjnych
Dostępność
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
  • Praca administracyjno-biurowa.
  • Praca przy komputerze.
  • Budynek Głównego Urzędu Statystycznego jest w znacznym zakresie dostosowany dla potrzeb osób z niepełnosprawnością. Przy wejściu do budynku GUS brak progów utrudniających wjazd wózkiem, schody w holu głównym są wyposażone w ruchome platformy do transportu wózka, wewnątrz budynku zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych. Windy wyposażone są w informację głosową oraz oznakowanie dla osób niewidomych, natomiast nie są dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich w zakresie usytuowania poręczy i tablicy przyzywowej. W budynku znajduje się 5 toalet przystosowanych do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • Imiona i nazwiska kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne oraz wynik naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami określonymi w ogłoszeniu o naborze.
  • Oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie: http://bip.stat.gov.pl/ogloszenia/wolne-stanowiska-pracy/glowny-urzad-statystyczny/.
  • W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego, z wyjątkiem certyfikatów potwierdzających znajomość języka obcego wymienionych w załączniku nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej (Dz.U.Nr 218, poz. 1695).
  • Wszelkie pytania i wątpliwości prosimy kierować na adres rekrutacja@stat.gov.pl podając w temacie: Zapytanie dotyczące numeru oferty 138/SR/2020.

Wynagrodzenie brutto: : 3 657 zł + dodatek stażowy. 

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

Rozmowa kwalifikacyjna (z wymagań podanych w ogłoszeniu) dla zachowania bezpieczeństwa, w związku z wystąpieniem epidemii, przeprowadzana jest w formie wideokonferencji. Rozmowa kwalifikacyjna może być poprzedzona pisemnym testem wiedzy z zakresu wymagań niezbędnych zawartych w treści ogłoszenia.

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia wyższego
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie 1 roku doświadczenia zawodowego/stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia wyższego o kierunku geodezja i kartografia lub geografia lub gospodarka przestrzenna lub pokrewne
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie znajomości języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym B2 lub oświadczenie o znajomości języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym B2
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenie w pracy przy prowadzeniu rejestrów urzędowych lub w pracy w jednostkach administracji publicznej ze standardami klasyfikacyjnymi oraz bazami danych
calendar icon

Aplikuj

do 11 listopada 2020

na adres:
W związku z trudną sytuacją związaną z epidemią, dokumenty można składać wyłącznie w formie elektronicznej za pośrednictwem: Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) albo poczty elektronicznej na adres rekrutacja@stat.gov.pl

z dopiskiem: oferta nr 139/SR/2020
  • Dokumenty należy złożyć do: 11.11.2020
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) (RODO), administrator informuje o zasadach oraz o przysługujących Pani/Panu prawach związanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych.

    I. Administrator

    Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Generalny Głównego Urzędu Statystycznego z siedzibą al. Niepodległości 208, 00-925 Warszawa.

    II. Inspektor ochrony danych

    Z inspektorem ochrony danych (IOD) wyznaczonym przez administratora może się Pani/Pan kontaktować:
    a. pocztą tradycyjną na adres: IOD GUS, al. Niepodległości 208, 00-925 Warszawa,
    b. pocztą elektroniczną na adres e-mail: IODGUS@stat.gov.pl.
    Do IOD należy kierować wyłącznie sprawy dotyczące przetwarzania Pani/Pana danych osobowych przez administratora, w tym realizacji Pani/Pana praw wynikających z RODO.

    III. Cele oraz podstawa prawna przetwarzania Pani/Pana danych osobowych

    Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procedury rekrutacji w procesie naboru na wolne stanowisko pracy w GUS, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) (w związku z wyrażeniem zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów), art. 6 ust. 1 lit. c) RODO (w związku z realizacją obowiązku prawnego ciążącego na administratorze), art. 22 § 1 i 2 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.), w związku z art. 26 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. z 2020 r. poz. 265 z późn. zm).

    IV. Odbiorcy danych osobowych

    Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępnione wyłącznie organom upoważnionym na podstawie przepisów prawa powszechnie obowiązującego.

    V. Okres przechowywania danych osobowych

    Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez:
    a. okres 3 miesięcy od daty publikacji informacji o wyniku naboru.
    b. po okresie, o którym mowa w pkt a), dla celów ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami związanymi z procesem rekrutacji przez okres 3 lat liczonych od momentu zakończenia procesu rekrutacji.

    VI. Prawa osoby, której dane dotyczą

    Przysługuje Pani/Panu prawo:
    1.dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
    2. do sprostowania (poprawiania) danych osobowych; 
    3. do usunięcia danych osobowych;
    4. do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    5. do przenoszenia danych;
    6. do cofnięcia zgody do przetwarzania danych osobowych;
    7. do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, jeżeli Pani/Pana zdaniem przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO.

    VII. Dobrowolność/ Obowiązek podania danych osobowych

    Podanie przez Panią/Pana danych osobowych wynikających z przepisów prawa jest dobrowolne. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości wzięcia udziału w procedurze rekrutacji w procesie naboru na wolne stanowisko pracy w GUS.

    VIII. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, w tym profilowanie

    Pani/Pana dane osobowe nie będą profilowane ani też nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Główny Urząd Statystyczny w Warszawie

Udostępnił: Magdalena Urbanowicz

Komórka organizacyjna: Biuro Organizacji i Kadr

Wprowadzono: 28.10.2020

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×