Biuro - zdjęcie 2
Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych w Warszawie
02-517 Warszawa ul. Rakowiecka 2D
print as PDF
Ogłoszenie nr 158723 / 04.12.2025
Dołącz do nas jako:

starszy specjalista

Do spraw: Realizacji projektu Kompleksowa modernizacja energetyczna wybranych obiektów archiwów państwowych w Departamencie Rozwoju Archiwów
#administracja publiczna #archiwa/archiwistyka #budżet
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Termin składania ofert minął. Informacja o wyniku naboru zostanie opublikowana po jego zakończeniu i link do wyniku zostanie umieszczony w tym miejscu.
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Monitoruje bieżący postęp finansowy projektu, przygotowuje zestawienia planowanych i realizowanych wydatków oraz monitoruje realizację projektu zgodnie z HRP i planem finansowym NDAP w celu prawidłowego rozliczania środków w projekcie.
  • Monitoruje koszty projektu wraz z weryfikacją ich zgodności z planem finansowym, HRP oraz z zgodnością z zasadami rozliczenia projektów. Opisuje dowody księgowe pod względem zgodności z kosztami kwalifikowalnymi projektu w celu prawidłowej realizacji polityki finansowej w projekcie.
  • Bierze wiodący udział w aktualizacji HRP programu, przygotowuje niezbędne zestawienia pomocnicze, zbiera i przechowuje dane dot. postępu finansowego Projektu w celu prawidłowego prowadzenia dokumentacji projektowej.
  • Uczestniczy w opracowaniu planu finansowego i planu zamówień publicznych w zakresie dot. Projektu.
  • Przygotowuje wkład do wniosków o płatność w systemie dedykowanym dla projektu Kompleksowa modernizacja energetyczna wybranych obiektów archiwów państwowych w systemie dedykowanym dla projektu Kompleksowa modernizacja energetyczna wybranych obiektów archiwów państwowych. Współpracuje z komórkami organizacyjnymi i archiwami w zakresie niezbędnych dokumentów wprowadzanych do systemu dedykowanego dla projektu Kompleksowa modernizacja energetyczna wybranych obiektów archiwów państwowych.
  • Współpracuje z Departamentem Popularyzacji Działalności Archiwalnej i archiwami w zakresie niezbędnym do opracowania treści na strony internetowe i serwisy informacyjne w zakresie realizacji projektu Kompleksowa modernizacja energetyczna wybranych obiektów archiwów państwowych
  • Przygotowuje i przekazuje – z własnej inicjatywy lub na polecenie – bieżące informacje dot. postępu finansowego Projektu w szczególności w zakresie ryzyk przekroczenia Harmonogramu Rozliczenia Finansowego czy Umowy o Dofinansowanie.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w zakresie prowadzenia i/lub rozliczania projektów
  • Znajomość zasad rozliczania projektów finansowanych ze źródeł zagranicznych;
  • Znajomość podstawowych zasad finansów publicznych;
  • Znajomość pakietu MS Office, w szczególności Word i Excel;
  • Komunikatywność;
  • Umiejętność organizacji pracy;
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub pokrewne
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok i 6 miesięcy w zakresie opracowań harmonogramów projektów dla projektów finansowanych ze środków europejskich
  • Przeszkolenie w zakresie finansów publicznych;
  • Przeszkolenie w realizacji projektów finansowanych ze środków europejskich.
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B1
Co oferujemy
  • Pracę w urzędzie wyróżnionym nagrodą Friendly Workplace 2024,
  • Ruchomy czas pracy,
  • Indywidualny rozkład czasu pracy,
  • Możliwość pracy zdalnej,
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy,
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy,
  • Miejsce do odświeżenia się,
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu,
  • Możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem,
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną,
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne,
  • Możliwość korzystania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w tym m.in. dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie pakietu sportowego, oraz dofinansowanie do wyjść kulturalnych: biletów do kina, teatru, muzeum, pozyczki na cele mieszkaniowe itp.
  • Możliwość dodatkowego ubezpieczenia na życie  oraz pakietu medycznego na korzystnych warunkach,
  • Możliwość nauki języków obcych na platformie online eTutor,
  • Dodatkową wpłatę pracodawcy do PPK (wzastająca w zależności od stażu pracy w NDAP),
  • Kawa, herbata dla pracowników,
  • Psycholog dla pracowników,
  • Pokoje socjalne z pełnym wyposażeniem.
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Warunki pracy:

  • Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe,
  • Zagrożenie korupcją,
  • Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, skaner),
  • Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach.

 

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

  • Wejście do budynku NDAP jest dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością,
  • Brak progów utrudniających poruszanie się w ramach piętra osobom z niepełnosprawnością ruchową,
  • Budynek wyposażony jest w podest ruchomy dla osób ze szczególnymi potrzebami, który obsługuje kondygnację 0, 1 i 2. 
  • Stanowisko pracy usytuowane jest na drugim piętrze budynku jednak istnieje konieczność przemieszczania się pracownika po wszytkich kondygnacjach budynku,
  • Pomieszczenie sanitarne dostosowane do potrzeb osób z niepełnoprawnością znajduje się na parterze budynku, co powoduje konieczność otwierania drzwi z samozamykaczami,
  • Stanowisko pracy jest wyposażone w monitor ekranowy - czas pracy przy monitorze powyżej połowy dobowego czasu pracy, z naturalnym i sztucznym oświetleniem.
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:

etap I - analiza złożonych dokumentów pod kątem spełnienia wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu o naborze;

etap II - rozmowa kwalifikacyjna, podczas której zostaną sprawdzone wiedza i kompetencje kandydata wymienione w ogłoszeniu.

W przypadku dużej liczby ofert dopuszcza się etap dodatkowy – test wiedzy, zadanie, case-study obejmujący zagadnienia wymienione w ogłoszeniu o pracę.

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie dokumentów potwierdzających znajomość języka angielskiego na poziomie B1
calendar icon

Aplikuj

do 14 grudnia 2025

w formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 158723"
na adres:
Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych
ul. Rakowiecka 2D
02-517 Warszawa

Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 14.12.2025
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Naczelny Dyrektor Archiwów Państwowych ul. Rakowiecka 2D, 02-517 Warszawa
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@archiwa.gov.pl
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: członkowie komisji przeprowadzającej nabór oraz pracownicy komórki ds. kadr.
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych w Warszawie

Udostępnił: Anna Płóciennik

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 04.12.2025

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×