Biuro - zdjęcie 2
Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie
00-060 Warszawa Królewska 27
print as PDF
Ogłoszenie nr 147623 / 30.01.2025
Dołącz do nas jako:

starszy specjalista

Do spraw: legislacji w Wydziale Legislacyjno - Analitycznym, Departament Prawny
#administracja publiczna #prawo
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Opracowuje pod względem prawnym, legislacyjnym i redakcyjnym, na wniosek i na podstawie wkładów właściwych komórek organizacyjnych Ministerstwa Cyfryzacji, we współpracy z tymi komórkami organizacyjnymi, projekty aktów normatywnych w zakresie działu informatyzacja
  • Koordynuje prowadzenie procesu legislacyjnego projektów aktów normatywnych, w tym prowadzenie uzgodnień, konsultacji publicznych i opiniowania tych projektów; bierze udział w konferencjach uzgodnieniowych oraz posiedzeniach komisji prawniczych dotyczących tych projektów, jak również w posiedzeniach komisji sejmowych i senackich rozpatrujących projekty ustaw z zakresu właściwości ministra właściwego do spraw informatyzacji
  • Koordynuje proces opiniowania pod względem prawnym, legislacyjnym i redakcyjnym projektów aktów normatywnych kierowanych w ramach rządowej procedury legislacyjnej do ministra właściwego do spraw informatyzacji oraz koordynuje opracowywanie, we współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi, projektów stanowisk wobec tych projektów
  • Opracowuje materiały dla członków kierownictwa Ministerstwa Cyfryzacji na posiedzenia Stałego Komitetu Rady Ministrów, Rady Ministrów, komisji sejmowych i senackich, Komisji Wspólnej Rządu i Samorządu Terytorialnego dotyczące projektów dokumentów rozpatrywanych przez te gremia
  • Opiniuje projekty dokumentów rządowych przygotowywanych przez inne komórki organizacyjne Ministerstwa Cyfryzacji innych niż wymienione w zadaniu 1 pod względem zgodności z obowiązującym systemem prawa, a także projekty aktów prawnych o charakterze wewnętrznym
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe prawnicze
  • Doświadczenie zawodowe powyżej 1,5 roku w zakresie opracowywania aktów prawnych
  • Znajomość podstaw ustrojowych funkcjonowania państwa
  • Znajomość: przepisów postępowania administracyjnego, zasad techniki prawodawczej, przepisów dotyczących informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, zagadnień związanych z identyfikacją elektroniczną i usługami zaufania, zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej oraz działań i organizacji MC
  • Posiadanie kompetencji miękkich: organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, myślenie analityczne, współpraca, komunikacja, kreatywność.
  • Znajomość języka angielskiego B1
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe oraz studia podyplomowe z zakresu legislacji
  • Doświadczenie zawodowe powyżej 2 lat w zakresie legislacji w administracji publicznej
  • Aplikacja legislacyjna
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
  • Posiadanie kompetencji miękkich: negocjowanie
Co oferujemy
  • Ruchomy czas rozpoczęcia pracy pomiędzy 7.00 a 9.30
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość częściowego wykonywania pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna)
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • „Trzynaste” wynagrodzenie
  • Możliwość rozwoju i współpracy z ekspertami
  • Bogaty pakiet szkoleń, możliwość refundacji kosztów nauki języka, studiów podyplomowych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Strefa aktywności
  • Pokój dla rodzica z dzieckiem
  • Doskonała lokalizacja
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (na przykład w celu potwierdzenia długości doświadczenia zawodowego w szczególności: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego w szczególności: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.)
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających znajomość języka angielskiego na poziomie B2, w szczególności dokumentów określonych w rozporządzeniu PRM w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej lub Rozporządzeniu Ministra Spraw Zagranicznych w sprawie organizacji aplikacji dyplomatyczno-konsularnej, sposobu dokumentowania znajomości języków obcych oraz szczegółowych zasad przeprowadzania egzaminu dyplomatyczno-konsularnego
  • Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie aplikacji legislacyjnej
calendar icon

Aplikuj

do 9 lutego 2025

na adres:
Ministerstwo Cyfryzacji
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa
Aplikacje można składać także przez ePUAP lub wysłać na adres mailowy: rekrutacjaMC@cyfra.gov.pl.
Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych
chmurach) nie będą pobierane.
Na kopercie/w tytule maila dopisz numer ogłoszenia BIP: 146680, DP/36, DWK.
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
880-523-352 - komórka ds. rekrutacji

  • Dokumenty należy złożyć do: 09.02.2025
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie

Udostępnił: Dominika Woźniak-Kaliszewska

Komórka organizacyjna: Wydział Rekrutacji i Rozwoju Zawodowego/Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 30.01.2025

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×