Warszawa - panorama
Ministerstwo Obrony Narodowej w Warszawie
00-911 Warszawa al. Niepodległości 218
print as PDF
Ogłoszenie nr 147396 / 27.01.2025
Dołącz do nas jako:

starszy specjalista

Do spraw: obsługi parlamentarnej kierownictwa Ministerstwa Obrony Narodowej w Wydziale ds. Parlamentarnych, Biuro Ministra Obrony Narodowej
#administracja publiczna
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Kompletuje i wstępnie weryfikuje informacje oraz prowadzi dokumentację na potrzeby przygotowywania projektów odpowiedzi na interpelacje i zapytania poselskie, oświadczenia senatorskie, dezyderaty, wystąpienia oraz inne przedłożenia parlamentarne w ramach resortu obrony narodowej (RON) a także pisma wpływające do Ministerstwa Obrony Narodowej w ramach kompetencji Wydziału.
  • Dba o sprawny obieg dokumentacji i weryfikuje pod kątem tematyki pisma oraz inne dokumenty wpływające do Wydziału. Przygotowuje projekty pism kierujących powyższe dokumenty do odpowiednich komórek organizacyjnych Ministerstwa Obrony Narodowej (MON) oraz jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej w celu zajęcia przez nie stanowiska w danej sprawie.
  • Zapewnia wsparcie administracyjno-organizacyjne w celu odpowiedniej reprezentacji resortu ON na posiedzeniach plenarnych oraz posiedzeniach komisji Sejmu i Senatu, w tym m.in. bierze udział w przygotowywaniu materiałów informacyjnych i zapewnieniu transportu.
  • Gromadzi i przekazuje informacje w ramach komórek organizacyjnych MON oraz jednostek organizacyjnych RON niezbędnych do ustalenia składu ich delegacji na różne posiedzenia parlamentarne.
  • Sporządza kalendaria przedsięwzięć parlamentarnych, w tym posiedzeń Sejmu i Senatu oraz ich komisji, na potrzeby bezpośredniego przełożonego oraz osób z Kierownictwa MON. Przygotowuje raporty miesięczne, kwartalne i roczne dotyczące spraw realizowanych w Wydziale, w tym kierowanych do MON interpelacji i zapytań poselskich oraz innych wystąpień parlamentarnych, a także posiedzeń parlamentarnych.
  • Monitoruje (online), pod kątem treści i pytań kierowanych do MON, posiedzenia plenarne Sejmu i Senatu, a także komisji parlamentarnych oraz sporządza notatki służbowe z ich przebiegu w celu przekazania informacji przełożonym i wykorzystania dla właściwego przegotowania odpowiedzi na podpis Sekretarza Stanu w MON.
  • Kompletuje materiały dla Kierownictwa MON na posiedzenia komisji i podkomisji sejmowych oraz senackich, w których uczestniczą przedstawiciele resortu obrony narodowej, monitoruje przebieg posiedzeń, sporządza notatki dotyczące wypracowanych na tych posiedzeniach projektów rozwiązań oraz przekazuje informacje wykorzystywane w pracy Wydziału oraz przez osoby z kierownictwa MON.
  • Utrzymuje kontakty służbowe i współpracuje pod kątem organizacyjnym z przedstawicielami sekretariatów komisji parlamentarnych w związku z realizowanymi przez nie przedsięwzięciami z udziałem MON lub RON. Monitoruje kalendarze posiedzeń Sejmu i Senatu.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe powyżej 1 roku w obszarze administracyjno-organizacyjnym
  • Znajomość Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej
  • Znajomość ustawy o wykonywaniu mandatu posła i senatora
  • Znajomość ustawy o urzędzie Ministra Obrony Narodowej
  • Znajomość ustawy o Radzie Ministrów
  • Znajomość ustawy o obronie Ojczyzny w zakresie obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej oraz służbie wojskowej
  • Znajomość decyzji Ministra Obrony Narodowej w sprawie kierowania Ministerstwem Obrony Narodowej
  • Znajomość Regulaminu Sejmu Rzeczypospolitej oraz Regulaminu Senatu
  • Znajomość struktury organizacyjnej MON
  • Umiejętność: organizacja pracy własnej
  • Umiejętność: współpraca z innymi
  • Umiejętność: dążenie do rezultatu
  • Umiejętność: poszukiwanie rozwiązań
  • Umiejętność: komunikacja, w tym komunikacja pisemna
  • Spełnienie wymogu określonego w ustawie o służbie cywilnej dotyczącego zakazu zatrudniania w służbie cywilnej osoby, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - osoba wybrana do zatrudnienia, jeśli urodziła się przed dniem 1 sierpnia 1972 r., będzie musiała złożyć Oświadczenie lustracyjne
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE lub wyrażanie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu uzyskania takiego poświadczenia, zgodnie z przepisami ustawy o ochronie informacji niejawnych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy - możliwość rozpoczynania i kończenia pracy w przedziale czasowym zamiast stałych godzin pracy rozpoczęcie pracy między 7.00 a 9.30 i skończenie jej po 8h
  • Indwyidualny rozkład czasu pracy 
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy 
  • Benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka), dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat stażu pracy) w wysokośći od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy, nagrody jubileuszowe 
  • Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu medycznego, ubezpieczenia zdrowotnego oraz polisy na życie
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dofinansowanie do biletów na wydarzenia kulturalne
  • Dofinansowanie do zakupu okularów lub szkieł kontaktowych korygujących wzrok do pracy z monitorem ekranowym
  • Możliwość przystąpienia do PPK
  • Możliwość skorzystania z niskooprocentowanej pożyczki na cele mieszkaniowe
  • Możliwość wykupienia legitymacji PKP, uprawniającej do przejazdów kolejowych z 50% zniżką
  • Pakiet socjalny na warunkach określonych w Regulaminie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w Ministerstwie Obrony Narodowej, w szczególności: dofinansowanie wypoczynku pracownika i jego dzieci, kosztów opieki nad dzieckiem w żłobku, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach, zapomogi z tytułu m.in. narodzin dziecka lub śmierci
  • Dogodna lokalizacja w centrum Warszawy z rozbudowaną siecią połączeń komunikacyjnych
  • Stojaki/miejsce na rowery na terenie urzędu
  • Stołówka pracownicza
  • Możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Budynek:

  • na zewnątrz: podjazd dla wózków inwalidzkich
  • wewnątrz: winda, ograniczona możliwość poruszania się osób na wózkach inwalidzkich, brak toalet dostosowanych do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich  

Warunki dotyczące charakteru pracy:

  • Praca administracyjno-biurowa
  • Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie
  • Obsługa urządzeń biurowych
  • Nietypowe godziny pracy - związane z posiedzeniami Sejmu i Senatu oraz ich komisji w godzinach późnopopołudniowych i wieczornych (monitorowanie pracy ww. gremiów) 
Dodatkowe informacje
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Zwróć uwagę na termin, miejsce i sposób składania dokumentów oraz ich kompletność. 
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail).
  • Nie dopuszczamy uzupełniania oferty, jeśli upłynął termin składania dokumentów.
  • Oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie. Zachęcamy do skorzystania z gotowego wzoru.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i odręcznie podpisane oświadczenia opatrzone datą, wskazane w części "DOKUMENTY NIEZBĘDNE". Na ich podstawie zostanie dokonana weryfikacja spełniania przez Ciebie wymagań formalnych.
  • Podaj w ofercie adres poczty elektronicznej (e-mail). Za jego pośrednictwem powiadomimy Cię jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu. Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone.
  • Do składania dokumentów zachęcamy również osoby z niepełnosprawnością, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu (z uwzględnieniem informacji dotyczących miejsca i otoczenia organizacyjno-technicznego stanowiska pracy).
  • Pracownikowi może być nadany pracowniczy przydział mobilizacyjny - na podstawie ustawy o obronie Ojczyzny.
  • Zgodnie z art. 24 ust. 6 ustawy o ochronie sygnalistów z dnia 14 czerwca 2024 r. (Dz.U. poz. 928) informujemy, że procedury dotyczące zgłoszeń wewnętrznych reguluje zarządzenie Nr 30 Dyrektora Generalnego Ministerstwa Obrony Narodowej z dnia 18 września 2024 r. w sprawie wprowadzenia procedury dokonywania zgłoszeń wewnętrznych naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Ministerstwie Obrony Narodowej.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • weryfikacja formalna dokumentów
  • test wiedzy i test kompetencji (ocena wiedzy merytorycznej i umiejętności wymaganych jako niezbędne)
  • rozmowa kwalifikacyjna
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego, w szczególności mogą to być: świadectwa pracy lub zaświadczenia lub referencje lub zakresy obowiązków lub opisy stanowisk pracy lub inne dokumenty (UWAGA: należy dołączyć kopie dokumentów, które w sposób niebudzący wątpliwości potwierdzają zarówno rodzaj, jak i długość wymaganego doświadczenia). Umowy o pracę, umowy cywilnoprawne nie są dokumentami potwierdzającymi okresy doświadczenia zawodowego
  • Kopię posiadanego poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego mającego na celu uzyskanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE
  • List motywacyjny oraz Curriculum Vitae (CV) – zawierające dane kontaktowe i informacje wynikające z wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. nie pracowałaś/nie pracowałeś ani pełniłaś/nie pełniłeś służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie byłaś/ nie byłeś współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 10 lutego 2025

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 147396"
na adres:
Ministerstwo Obrony Narodowej
Biuro Dyrektora Generalnego
al. Niepodległości 218
00-911 Warszawa

Dokumenty można również składać:
- osobiście w Punkcie podawczym MON, al. Niepodległości 218 - wejście od ul. Filtrowej (pn.-pt., w godz. 8.15-16.15) w zamkniętej kopercie z nr oferty BIP KPRM
- przez E-PUAP.
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 261-840-515, 261 842 015
  • Dokumenty należy złożyć do: 10.02.2025
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Klauzula informacyjna z RODO dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydatów ubiegających się o zatrudnienie w procesie naboru do korpusu służby cywilnej w MON

    1.      Administrator

    Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w ramach naboru jest Ministerstwo Obrony Narodowej reprezentowane przez Dyrektora Generalnego MON z siedzibą w Warszawie, przy Al. Niepodległości 218.

    2.      Inspektor ochrony danych

    Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować poprzez pocztę elektroniczną na adres: iod@mon.gov.pl lub listownie na adres: Ministerstwo Obrony Narodowej Al. Niepodległości 218, 00-911 Warszawa, z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”.

    3.      Cel i podstawy przetwarzania

    Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy[1] będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego procesu naboru oraz archiwizacji dokumentów po jego przeprowadzeniu[2].

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda[3] na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać 
    w dowolnym czasie.

    4.      Odbiorcy danych osobowych

    Pani/Pana dane mogą być przekazane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora, a także innym podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane
    do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej.

    5.      Okres przechowywania danych

    Pani/Pana dane zgromadzone w obecnym procesie naboru będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa, w tym zgodnie z obowiązującym w Ministerstwie Obrony Narodowej Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt.

    6.      Prawa osób, których dane dotyczą/Uprawnienia

    W zależności od podstawy prawnej przetwarzania danych ma Pani/Pan prawo do:

    §  dostępu do swoich danych,

    §  sprostowania swoich danych osobowych,

    §  ograniczenia przetwarzania danych osobowych, w przypadkach wymienionych w art. 18 ust. 1 RODO,

    §  usunięcia danych osobowych,

    §  wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

    7.      Informacja o wymogu podania danych

    Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z przepisów prawa jest niezbędne aby uczestniczyć w procesie naboru. Podanie przez Panią/Pana innych danych jest dobrowolne.

    8.      Informacje o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji

    W trakcie przetwarzania danych nie będzie dochodziło do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani
    do profilowania.



    [1] Art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (dalej KP) oraz art. 26 ustawy o służbie cywilnej z dnia 21 listopada 2008 r.,
    [2] Art.221 §1 KP w zw. z art. 6 ust. 1 lit. b-c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - ogólne rozporządzenie o ochronie danych (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm., dalej RODO).
    [3] Art. 6 ust. 1 lit. a RODO, a w przypadku danych osobowych szczególnych kategorii art. 9 ust. 2 lit. a RODO, przy czym jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Pani/Pana zgoda na ich przetwarzanie.

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Obrony Narodowej w Warszawie

Udostępnił: Izabela Ruszkowska-Wilk

Komórka organizacyjna: Wydział Rekrutacji i Rozwoju Zawodowego/BDG

Wprowadzono: 27.01.2025

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×