Biuro - zdjęcie 2
Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA w Warszawie
02-106 Warszawa ul. Pawińskiego 17/21
print as PDF
Ogłoszenie nr 146832 / 16.01.2025
Dołącz do nas jako:

starszy specjalista

Do spraw: administracyjnych w Wydziale Administracyjno - Organizacyjnym
#administracja publiczna #sprawy wewnętrzne #zamówienia publiczne

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
quote-up Zakład Emerytalno-Rentowy Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Dokonuje analiz potrzeb lokalowych Zakładu, zespołów terenowych i komisji lekarskich oraz pozyskuje powierzchnie lokalowe na potrzeby realizacji zadań przez ZER MSWiA
  • Zapewnia należyty stan techniczny budynków i pomieszczeń Zakładu, zespołów terenowych i komisji lekarskich oraz utrzymanie w sprawności wszystkich instalacji i urządzeń
  • Realizuje zadania związane z pracami konserwacyjno-remontowymi w pomieszczeniach zajmowanych przez Zakład, zespoły terenowe i komisje lekarskie oraz sprawuje nadzór nad wykonawcami robót
  • Bierze udział w pracach komisji powoływanych do przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz opracowuje projekty umów i porozumień zawieranych przez Zakład
  • Przygotowuje wnioski o wszczęcie postępowań zakupowych/udzielenie zamówień publicznych wraz z kompletną dokumentacją
  • Nadzoruje i realizuje umowy/porozumienia zawierane przez Zakład w obszarze działania Wydziału Administracyjno - Organizacyjnego oraz inicjuje prace wynikające z konieczności ich aneksowania
  • Opracowuje pod względem merytorycznym otrzymane dowody księgowe oraz przekazuje je do dalszej realizacji
  • Opracowuje dane niezbędne do sporządzenia planów finansowych i planów zakupów oraz zgłasza konieczność wprowadzenia zmian w przedmiotowych planach, w celu efektywnej i zgodnej z zapotrzebowaniem realizacji wydatków Zakładu
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Staż pracy co najmniej 3 lata w obszarze administracyjno-technicznym
  • Znajomość aktów normatywnych w obszarze realizowanych zadań (przepisy Kodeksu cywilnego w zakresie najmu, użyczenia i dzierżawy)
  • Umiejętność pracy w zespole oraz współpracy z innymi pracownikami
  • Umiejętność dzielenia się wiedzą oraz informacjami
  • Umiejętność organizacji pracy własnej
  • Zgłaszanie konstruktywnych wniosków usprawniających pracę zespołu
  • Umiejętności analityczne
  • Umiejętność swobodnego formułowania wypowiedzi na piśmie
  • Odporność na stres
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państw lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe z zakresu administracji publicznej/zamówień publicznych
  • Szkolenia/kursy z zakresu zamówień publicznych i/lub procesów zakupowych
  • Szkolenie/kursy z zakresu przepisów Prawa budowlanego i aktów wykonawczych
  • Przeszkolenie w zakresie PPOŻ
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5% do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • Nagrody jubileuszowe
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne, tzw. „trzynastka”
  • Możliwość rozwoju zawodowego (studia, szkolenia)
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • Możliwość wykupienia w preferencyjnej cenie polisy na życie
  • Możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Wymagane oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie BIP ZER w zakładce O Urzędzie > Pracuj z nami > Dokumenty dla kandydata do pracy: https://www.gov.pl/web/zermswia/dokumenty-dla-kandydata-do-pracy-zer
  • Zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/nie pracował/nie pełniła/nie pełnił służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/nie był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Certyfikaty potwierdzające ukończenie szkoleń/kursów z zakresu zamówień publicznych i/lub procesów zakupowych
  • Certyfikaty potwierdzające ukończenie szkoleń/kursów z zakresu przepisów Prawa budowlanego i aktów wykonawczych
  • Zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie PPOŻ
calendar icon

Aplikuj

do 30 stycznia 2025

w formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 146832"
na adres:
Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA
ul. Pawińskiego 17/21
02-106 Warszawa
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 725 60 74, 47 725 60 52
  • Dokumenty należy złożyć do: 30.01.2025
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA w Warszawie

Udostępnił: Artur Gręda

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr

Wprowadzono: 16.01.2025

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×