Warszawa - panorama
Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie
01-211 Warszawa Giełdowa 7/9
print as PDF
Ogłoszenie nr 145308 / 27.11.2024
Dołącz do nas jako:

starszy specjalista

Do spraw: prowadzenia postępowań kontrolnych i pokontrolnych oraz postępowań interwencyjnych dotyczących rynku usług pocztowych w Wydziale Kontroli Pocztowej, Departament Rynku Pocztowego
#administracja publiczna
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Termin składania ofert minął. Informacja o wyniku naboru zostanie opublikowana po jego zakończeniu i link do wyniku zostanie umieszczony w tym miejscu.
quote-up Komunikacja zaczyna się w UKE quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Przygotowuje kontrole, w tym plan kontroli, metodologię, polecenia i wytyczne prowadzonych postępowań kontrolnych (w tym zlecanych Delegaturom) oraz przeprowadza kontrole i opracowuje wyniki kontroli oraz analizuje i ocenia materiał dowodowy zebrany w toku prowadzonych kontroli i postępowań pokontrolnych w zakresie: działalności pocztowej prowadzonej na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych, a także zgodności jej wykonywania z warunkami wymaganymi dla wykonywania działalności pocztowej na podstawie wpisu do rejestru, wykrywania działalności prowadzonej bez wpisu do rejestru operatorów pocztowych, działalności pocztowej operatora wyznaczonego, obowiązku umieszczania oddawczych skrzynek pocztowych
  • Podejmuje interwencje i prowadzi postępowania wyjaśniające w sprawach dotyczących funkcjonowania rynku usług pocztowych (z urzędu lub na wniosek operatorów pocztowych lub użytkowników korzystających z tych usług), a także w związku ze złożonymi skargami, wnioskami
  • Prowadzi postępowania pokontrolne, w tym postępowania administracyjne, w zakresie rynku usług pocztowych
  • Prowadzi postępowania administracyjne w zakresie nakładania kar pieniężnych w sprawach należących do właściwości Wydziału
  • Uczestniczy w opiniowaniu projektów regulaminów świadczenia usług powszechnych i projektów zmian do obowiązujących regulaminów oraz projektów regulaminów dostępu do elementów infrastruktury pocztowej i projektów zmian do obowiązujących regulaminów w zakresie należącym do właściwości Wydziału
  • Uczestniczy w opiniowaniu projektów aktów prawnych w ramach uzgodnień międzyresortowych, a także przedstawia propozycje zapisów do projektów aktów prawnych w zakresie działalności pocztowej
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe administracyjne lub prawnicze
  • Znajomość przepisów ustaw: Prawo pocztowe wraz z aktami wykonawczymi, Kodeks postępowania administracyjnego
  • Znajomość przepisów dotyczących: prowadzenia działalności gospodarczej, w szczególności Prawa przedsiębiorców, ochrony praw konsumentów
  • Umiejętność: interpretacji przepisów prawa oraz ich stosowania w praktyce, weryfikowania i analizowania zebranego materiału dowodowego oraz jego oceny w celu opracowywania analiz i wyników kontroli
  • Znajomość zagadnień dotyczących konfliktu interesów oraz przeciwdziałania korupcji
  • Posiadanie kompetencji: wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, myślenie analityczne, orientacja na klienta/interesanta
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Co oferujemy
  • Dogodną lokalizację w nowoczesnej przestrzeni biurowej, blisko stacji Metra Rondo Daszyńskiego
  • Ruchomy czas pracy (możliwość rozpoczynania pracy pomiędzy godziną 7:00, a 9:00)
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”), nagrody jubileuszowe, dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy)
  • Bogaty pakiet szkoleń, dofinansowanie nauki języka i studiów
  • Pakiet socjalny m.in.: dofinansowanie wypoczynku i kart Multisport, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach
  • Możliwość wykupienia pakietu medycznego w preferencyjnej cenie (prywatna opieka medyczna dla pracowników i ich rodzin) i grupowego ubezpieczenia na życie
  • Parking dla rowerów
  • Pokój Rodzica z dzieckiem w sytuacjach potrzeby zapewnienia dziecku opieki
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
  • Praca biurowa przy monitorze ekranowym w wymiarze powyżej 4 godzin dziennie
  • Narzędzia pracy: komputer i sprzęt biurowy
  • Budynek przystosowany dla osób z niepełnosprawnościami
  • Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu
  • Praca w pokoju, który jest klimatyzowany
  • Zagrożenie korupcją
  • Permanentna obsługa klientów zewnętrznych
Dodatkowe informacje

Oferty spełniające wymagania formalne, to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia. Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty, z wyjątkiem oferty wybranej/go kandydatki/kandydata, zostaną zniszczone.

W przypadku składania dokumentów elektronicznie, wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie lub cyfrowo przez kandydatki/kandydatów i załączone w formie skanów/zdjęcia lub pliku pdf do formularza rekrutacyjnego.

Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub które są wskazane jako dodatkowe.

Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.

Zachęcamy do skorzystania ze wzoru oświadczeń znajdujących się na stronie http://bip.uke.gov.pl/rekrutacja/.

Informujemy, że zgodnie z ustawą z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. poz. 928) w Urzędzie Komunikacji Elektronicznej obowiązuje procedura zgłoszeń wewnętrznych zawarta w zarządzeniu Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej w sprawie ustalenia zasad dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa w Urzędzie Komunikacji Elektronicznej. Informacje w zakresie dokonywania zgłoszeń znajdują się na stronie http://bip.uke.gov.pl/Urząd/Zgłoszenia naruszenia prawa/Zgłoszenia wewnętrzne

Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • Sprawdzenie ofert pod względem spełniania wymogów formalnych
  • Test wiedzy online
  • Test kompetencyjny online
  • Rozmowa kwalifikacyjna stacjonarnie w siedzibie Urzędu
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie dla osób urodzonych przed 1 sierpnia 1972 roku
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 7 grudnia 2024

w formie papierowej z dopiskiem: "ogłoszenie nr 145308"
na adres:
Urząd Komunikacji Elektronicznej
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Giełdowa 7/9
01-211 Warszawa

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
22 53 49 227
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 07.12.2024
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Administratorem danych osobowych przetwarzany w ramach procesu rekrutacji jest Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej z siedzibą w Warszawie, ul.Giełdowa 7/9, 01-211 Warszawa. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych są dostępne na stronie www UKE pod adresem www.bip.uke.gov.pl/rekrutacja/.

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie

Udostępnił: Małgorzata Skurczyńska

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 27.11.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×