Biuro - zdjęcie 2
Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych w Warszawie
02-517 Warszawa ul. Rakowiecka 2D
print as PDF
Ogłoszenie nr 143422 / 04.10.2024
Dołącz do nas jako:

starszy specjalista

Do spraw: finansowo-księgowych w Wydziale Finansowo-Księgowym, Biuro Dyrektora Generalnego
#administracja publiczna #archiwa/archiwistyka #finanse #finanse publiczne
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzi księgi rachunkowe NDAP w zakresie kosztów, wydatków i dochodów NDAP dysponenta II i III stopnia w celu zachowania zgodności księgowań z ustawą o finansach publicznych i ustawą o rachunkowości
  • Analizuje salda kont księgowych z wykonania budżetu NDAP, planuje i angażuje, w celu prawidłowego ujęcia poszczególnych operacji w księgach rachunkowych oraz sprawozdaniach budżetowych i finansowych.
  • Rozlicza i akceptuje w zakresie rachunkowo - finansowym sprawozdania, podmiotów, które na podstawie ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie otrzymały dotacje, w celu prawidłowej realizacji zadań z tego zakresu. W sytuacjach niestandardowych proponowane rozwiązania konsultuje ze współpracownikami oraz z przełożonym.
  • Analizuje realizację budżetu NDAP w celu prawidłowego ujęcia poszczególnych operacji w księgach rachunkowych oraz sprawozdaniach budżetowych i finansowych.
  • Przygotowuje i weryfikuje dane do sprawozdań finansowych, budżetowych i statystycznych dysponenta II i III stopnia, w celu prawidłowego i terminowego ich sporządzenia oraz przekazywania we właściwym dla danego sprawozdania formacie.
  • Obsługuje bankowość elektroniczną NBP w zakresie wprowadzania przelewów, oraz dyspozycji przekazywania środków pomiędzy rachunkami NDAP. Generuje i drukuje wyciągi bankowe z załącznikami z systemu bankowości elektronicznej oraz prowadzi bieżącą archiwizację.
  • Zastępuje pracownika dokonującego kontroli pod względem formalno-rachunkowym dokumentów dotyczących realizowanych operacji gospodarczych na podstawie opisu do dowodu zapłaty, zawartych umów oraz ich ewidencja w systemie księgowym.
  • Zastępuje pracownika wprowadzającego do systemów księgowych wniosków o zaangażowanie na podstawie umów i wniosków o udzielenie zamówienia publicznego oraz wprowadzanie umów do systemów księgowych.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w działach finansowo-księgowych
  • znajomość ustawy o finansach publicznych oraz przepisów wykonawczych do ustawy
  • znajomość przepisów o rachunkowości
  • znajomość przepisów o służbie cywilnej
  • znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
  • znajomość ustawy prawo zamówień publicznych
  • znajomość obsługi programów księgowych
  • umiejętność analizowania informacji,
  • umiejętność organizacji pracy własnej
  • bardzo dobra znajomość aplikacji biurowych (Excel, World)
  • umiejętność pracy w zespole
  • komunikatywność
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub pokrewne
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w jednostkach sektora finansów publicznych w obszarze finansów, rachunkowości lub sprawozdawczości budżetowej
  • Przeszkolenie w zakresie finansów publicznych
  • Znajomość obsługi programu TREZOR
  • Przeszkolenie z zakresu wykonywania kontroli lub nadzoru
  • Znajomość ustawy o kontroli w administracji rządowej
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość pracy zdalnej
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne
  • Możliwość korzystania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w tym m.in. dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie pakietu sportowego, oraz dofinansowanie do wyjść kulturalnych: biletów do kina, teatru, muzeum, pożyczki na cele mieszkaniowe, itp.
  • Możliwość dodatkowego ubezpieczenia na życie oraz pakietu medycznego na korzystnych warunkach
  • Możliwość nauki języków obcych na platformie online eTutor
  • Owocowe czwartki
  • Kawa, herbata dla pracowników
  • Psycholog dla pracowników
  • Pokoje socjalne z pełnym wyposażeniem
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia dokumentu potwierdzająca posiadanie przeszkolenia w zakresie finansów publicznych
  • Kopia dokumentu potwierdzająca posiadanie przeszkolenia wykonywania kontroli lub nadzoru
calendar icon

Aplikuj

do 18 października 2024

w formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 143422"
na adres:
Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych
ul. Rakowiecka 2D
02-517 Warszawa

Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 18.10.2024
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych w Warszawie

Udostępnił: Anna Płóciennik

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 04.10.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×