Zboże - zdjęcie kłosów pszenicy
Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie
00-930 Warszawa ul. Wspólna 30
print as PDF
Ogłoszenie nr 142955 / 23.09.2024
Dołącz do nas jako:

starszy specjalista

Do spraw: koordynacji i realizacji działań informacyjno-promocyjnych w Wydziale Koordynacji Promocji w Departamencie Komunikacji i Promocji
#administracja publiczna #rolnictwo #rozwój wsi #rybołówstwo #rynki rolne
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
quote-up Naszą misją jest zapewnienie optymalnych warunków umożliwiających zrównoważony rozwój polskiej wsi, rolnictwa i rybactwa oraz zapewnienie bezpieczeństwa żywności i wysokiej jakości usług publicznych. quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • uczestniczy w budowie strategii działań informacyjnych/ promocyjnych/ edukacyjnych, analizuje i weryfikuje dokumenty strategiczne i operacyjne w zakresie informacji i promocji oraz sprawozdań z ich realizacji. Opracowuje, aktualizuje i konsultuje dokumenty strategiczne w zakresie informacji, promocji i edukacji. Interpretuje zapisy dokumentów strategicznych w zakresie informacji, promocji i edukacji;
  • realizuje projekty prowadzone przez Departament dotyczące działań promocyjnych/ informacyjnych/ edukacyjnych, w tym określa ogólną koncepcję projektów informacyjnych/promocyjnych/edukacyjnych o szerokim zasięgu. Opracowuje budżety projektów, ich zakres, rekomenduje cele cząstkowe, opracowuje harmonogramy działań i kontroluje ich realizację pod kątem: jakości, zgodności z zakresem wykonania i zaplanowanym czasem realizacji we współpracy z komórkami organizacyjnymi Ministerstwa, z Agencją Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Krajowym Ośrodkiem Wsparcia Rolnictwa oraz Kasą Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego dotyczących rolnictwa, rozwoju wsi, rynków rolnych i rybołówstwa;
  • przygotowuje i prowadzi postępowania przetargowe w zakresie właściwości komórki organizacyjnej dotyczące obszaru działalności Wydziału;
  • uczestniczy w koordynacji i realizacji wybranych działań z Planu działań informacyjno-promocyjnego jednostek podległych Ministrowi lub przez niego nadzorowanych;
  • przygotowuje odpowiedzi na pisma kierowane do Wydziału, dotyczące realizacji i koordynacji działań promocyjnych;
  • współpracuje z komórkami organizacyjnymi Ministerstwa, z Agencją Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Krajowym Ośrodkiem Wsparcia Rolnictwa oraz Kasą Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w zakresie pozyskania danych oraz przeprowadzenia analizy zgłoszonych działań;
  • uczestniczy w pracach związanych z realizacją PROW 2014-2020 w zakresie właściwości Wydziału;
  • współpracuje z Wydziałami Departamentu w obszarze informacji na temat realizowanych kampanii promocyjnych w mediach.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • 2 lata stażu pracy
  • Wiedza z zakresu marketingu i public relations
  • Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
  • Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie wyższe: z dziedziny nauk społecznych lub humanistycznych
  • Rok stażu pracy w administracji publicznej
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Umiejętność obsługi systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD)
  • Wiedza z zakresu redakcji tekstów
  • Zdolność analitycznego myślenia
Co oferujemy

Wynagrodzenie i rozwój zawodowy: dodatek za wysługę lat pracy (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy, "trzynaste" wynagrodzenie, możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej, możliwość korzystania z niskooprocentowanej pożyczki, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej, dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych, możliwość doskonalenia zawodowego poprzez udział w szkoleniach i innych formach rozwoju oraz możliwość refundacji kosztów języka obcego, studiów podyplomowych, Program Wsparcia Pracowników obejmujący wsparcie psychologiczne i menedżerskie, adaptacja pracownika przygotowująca do codziennej pracy

Elastyczne formy zatrudnienia i świadczenia pracy: dobra lokalizacja, ruchomy czas pracy, indywidualny rozkład czasu pracy, możliwość wykonywania pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna uzgodniona z pracodawcą, praca zdalna okazjonalna), możliwość wyjścia z pracy w celu załatwienia ważnej sprawy, stołówka pracownicza, miła atmosfera w pracy, dbałość o zachowanie równowagi pomiędzy życiem prywatnym a zawodowym, możliwość przyjścia do pracy z czworonogiem

Sport, rekreacja i zdrowie: platforma MyBenefit, dopłaty do biletów na imprezy kulturalno-oświatowe, raz w roku dofinansowanie do wypoczynku pracowników, dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników, karty sportowe, dofinansowanie do zajęć sportowo-rekreacyjnych, możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu medycznego dla pracownika i członków rodziny oraz ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie, stojaki na rowery na terenie urzędu (możliwość korzystania z szafek ubraniowych i natrysków w szatniach dla rowerzystów), Strefa Kreacji - komfortowe pomieszczenie do odpoczynku i kreatywnych spotkań oraz siłownia dla pracowników, możliwość zakupu produktów w ramach „Lokalnego rolnika” oraz „Pszczelego dworku”

Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających wymagany w ogłoszeniu 2-letni staż pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia wyższego: z dziedziny nauk społecznych lub humanistycznych
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie rocznego stażu pracy w administracji publicznej
calendar icon

Aplikuj

do 7 października 2024

na adres:
Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa
w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "oferta pracy – starszy specjalista w DKP - zastępstwo”
lub osobiście składając w Biurze Przepustek MRiRW. Dokumenty można składać w formie elektronicznej przez Elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
22 623-20-41
  • Dokumenty należy złożyć do: 07.10.2024
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie

Udostępnił: Karolina Hilińska

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego Wydział Spraw Osobowych

Wprowadzono: 23.09.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×