Warszawa - panorama
Ministerstwo Zdrowia w Warszawie
00-952 Warszawa ul. Miodowa 15
print as PDF
Ogłoszenie nr 142020 / 29.08.2024
Dołącz do nas jako:

starszy specjalista

Do spraw: funduszy europejskich w Wydziale Funduszy Europejskich w Departamencie Budżetu i Finansów
#administracja publiczna #budżet #finanse publiczne
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Obsługuje w aspekcie finansowym jednostki realizujące projekty finansowane z udziałem środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielanej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), w tym: z Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego III Perspektywy Finansowej 2014-2021, Norweskiego Mechanizmu Finansowego III Perspektywy Finansowej 2014-2021 a także innych programów i projektów, realizowanych przez MZ, jednostki podległe lub nadzorowane w celu zapewnienia finansowania wdrażanych projektów.
  • Rozpatruje wnioski o zmiany w planie finansowym wydatków części 46 – Zdrowie na dany rok budżetowy w zakresie finansowania/dofinansowania i/lub współfinansowania realizacji programów i projektów wdrażanych przez Ministra, jednostki podległe lub nadzorowane; przygotowuje dokumenty i prowadzi procedury zmian planu w drodze przeniesień środków dostępnych w planie, zapewnienia finansowania i/lub współfinansowania, bądź uruchomienia środków z rezerw celowych budżetu państwa w celu skutecznej zmiany planu w wyniku decyzji decydenta właściwego dla poziomu i rodzaju wprowadzanych w planie zmian.
  • Weryfikuje i przygotowuje do zatwierdzenia dokumenty finansowe oraz rozliczenia dotacji pod względem formalno – rachunkowym oraz przekazuje środki finansowe z budżetu środków krajowych oraz budżetu środków europejskich dla jednostek budżetowych oraz pozostałych beneficjentów programów finansowanych z części 46 – Zdrowie w celu zapewnienia właściwego finansowania zadań i rozliczania przekazanych środków finansowych.
  • Prowadzi bieżącą ewidencję wydatkowanych środków w ramach finansowanych programów i projektów oraz obsługiwanych jednostek i obsługuje w tym zakresie system ewidencji dla Wydziału.
  • Opracowuje sprawozdawczość i informacje z wykonania budżetu w zakresie wdrażanych programów i projektów oraz obsługiwanych jednostek.
  • Przygotowuje plan finansowy w zakresie wdrażanych programów i projektów i obsługiwanych jednostek.
  • Opiniuje projekty aktów prawnych i dokumentów programowych, w tym otrzymanych w języku angielskim, prowadzi korespondencję z jednostkami MZ i instytucjami systemów wdrażania programów, dotyczącą zasad finansowania projektów oraz przekazywanych środków finansowych, zgodnie z obowiązującymi procedurami i instrukcjami obsługi programów i mechanizmów finansowych.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w pracy w komórkach ekonomiczno-finansowych lub w obszarze funduszy unijnych lub analityczno-statystycznych lub przy rozliczaniu środków finansowych
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych
  • Znajomość ustawy o zasadach prowadzenia polityki rozwoju
  • Znajomość zasad wdrażania programów i projektów finansowanych z udziałem środków europejskich przez jednostki sektora finansów publicznych
  • Znajomość języka angielskiego - komunikatywny w mowie i w piśmie
  • Umiejętność gromadzenia i analizy danych
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Biegła umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Excel
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 październiak 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumantach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w pracy z zagadnieniami finansowania projektów realizowanych z udziałem środków europejskich, w pracy przy obsłudze projektów finansowanych z Mechanizmów Finansowych Norweskiego i EOG oraz innych programów, w pracy w administracji publicznej
  • Wykształcenie wyższe lub podyplomowe na kierunkach: ekonomia i finanse, matematyka lub z zakresu finansów lub ekonomii lub funduszy europejskich
  • Przeszkolenie w zakresie finasowania i wdrażania projektów i programów; problematyki dotyczącej UE
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Stołówka pracownicza
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Pokój dla rodzica z dzieckiem
  • Dopłaty do żłobka, przedszkola i klubu dziecięcego oraz opieki sprawowanej przez opiekuna dziennego
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • Możliwość rozwoju kompetencji i kwalifikacji poprzez ciekawe zadania i projekty
  • Możliwość doskonalenia zawodowego
  • „Trzynaste” wynagrodzenie
  • Nagrody jubileuszowe
  • Pakiet socjalny (niskooprocentowane pożyczki, pomoc finansowa w trudnych sytuacjach)
  • Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu ubezpieczeń
  • Projekty: profilaktyka „Kierunek-ZDROWIE” oraz „ZDROWIE dla o(d)pornych”
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych.
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
  • miejsce pracy znajduje się przy ul. Miodowej 15 w Warszawie;
  • budynek jest częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszajacych się na wózkach inwalidzkich;
  • praca biurowa wykonywana jest w pozycji siedzącej przy komputerze, co najmniej 4 godziny dziennie.
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • Etap 1: weryfikacja formalna nadesłanych ofert – do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne

  • Etap 2: test wiedzy online, w przypadku gdy więcej niż 10 kandydatów spełni wymagania formalne

  • Etap 3: rozmowa kwalifikacyjna, w tym sprawdzenie wiedzy.

 

Nabór może być częściowo lub całkowicie prowadzony zdalnie.

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie kandydatki/kandydata, że w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. nie pracowała/nie pracował, nie pełniła/nie pełnił służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia dokumentu potwierdzającego przeszkolenie w zakresie finasowania i wdrażania projektów i programów; problematyki dotyczącej UE
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie wykształcenia wyższego lub podyplomowego na kierunkach: ekonomia i finanse, matematyka lub z zakresu finansów lub ekonomii lub funduszy europejskich
calendar icon

Aplikuj

do 18 września 2024

w formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Ministerstwo Zdrowia
Biuro Administracyjne
ul. Miodowa 15
00–952 Warszawa

z dopiskiem: „BF nr 2739".

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
882 436 193, 532 569 880
  • Dokumenty należy złożyć do: 18.09.2024
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    KLAUZULA INFORMACYJNA

    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

    • Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
    • Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem danych osobowych kandydatek/kandydatów jest Minister Zdrowia z siedzibą w Warszawie, ul. Miodowa 15.
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@mz.gov.pl.
    • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej;
    • Informacje o odbiorcach danych: członkowie Komisji naborowej.
    • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).
    • Uprawnienia:

    - prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podanych powyżej,

    - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.

    • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast.. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o ustawy o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. C RODO.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, nie będą też profilowane.
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Zdrowia w Warszawie

Udostępnił: Aneta Machnio

Komórka organizacyjna: Biuro Administracyjne

Wprowadzono: 29.08.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×