KPRM - budynek
Komenda Główna Straży Granicznej w Warszawie
02-585 Warszawa Al. Niepodległości 100
print as PDF
Ogłoszenie nr 140379 / 19.07.2024
Dołącz do nas jako:

starszy specjalista

Do spraw: obsługi organizacyjno-recepcyjnej w Wydziale VI Organizacyjnym Biura Spraw Międzynarodowych Komendy Głównej Straży Granicznej
#administracja publiczna
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Organizuje zagraniczne podróże służbowe Komendanta Głównego Straży Granicznej, jego zastępców, osób im towarzyszących i kierownictwa Biura, poprzez: przygotowanie wniosków o zgodę na podróż służbową poza granicami kraju, sporządzanie preliminarzy, rezerwowanie i zakup biletów lotniczych, hoteli oraz przygotowuje i rozlicza podróże służbowe w imieniu ww. osób po jej zakończeniu, w celu zapewnienia właściwej obsługi w tym zakresie.
  • Organizuje przedsięwzięcia o charakterze międzynarodowym, poprzez: zaplanowanie i przedstawienie do akceptacji propozycji dla danego przedsięwzięcia pod kątem logistycznym, przygotowanie miejsca przedsięwzięcia, zapewnienie obsługi recepcyjnej delegacji zagranicznych przyjmowanych przez Komendanta Głównego Straży Granicznej i jego zastępców oraz kierownictwo Biura, a także przygotowanie propozycji nowych upominków dla delegacji zagranicznych, rozpoznanie rynku, przygotowanie i rozliczenie preliminarzy, zakup upominków, przechowywanie i prowadzenie ich ewidencji, w celu zapewnienia właściwej obsługi w tym zakresie.
  • Prowadzi centralny rejestr wszystkich wniosków o zgodę na wyjazd służbowy poza granice kraju sporządzanych w Straży Granicznej oraz wszystkich sprawozdań z podróży służbowej poza granice kraju, w celu zapewnienia sprawowania przez BSM KGSG nadzoru nad zasadnością merytoryczną podróży zagranicznych.
  • Opracowuje, na podstawie informacji uzyskanych z komórek wewnętrznych BSM KGSG, sprawozdania oraz kalendarz istotnych przedsięwzięć międzynarodowych Straży Granicznej, w celu przekazania do MSWiA.
  • Sprawuje, w zakresie właściwości BSM KGSG, funkcje redaktora Biuletynu Informacji Publicznej Komendanta Głównego Straży Granicznej, strony Internetowej oraz intranetowej Straży Granicznej, w celu zapewnienia aktualizacji i poprawności zawartych w nich informacji.
  • Realizuje sprawy związane z zaopatrzeniem BSM KGSG w sprzęt teleinformatyczny, niezbędny do realizacji zadań, w celu zapewnienia realizacji zadań przez funkcjonariuszy i pracowników Biura.
  • Przygotowuje projekty pism wynikających z zadań Wydziału, w celu wsparcia bieżącej pracy Wydziału.
  • Terminowo realizuje sprawy związane z archiwizacją dokumentów, w celu zapewnienia zgodnego z przepisami postępowania z dokumentami.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 4 lata (dotyczy pracy w administracji) lub powyżej 1 roku (dotyczy obszaru organizacyjno-recepcyjnego)
  • Pozytywne przejście procedury sprawdzającej w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych
  • Łatwość komunikacji
  • Zdolności organizacyjne
  • Podstawowa znajomość przepisów dotyczących służby i pracy w SG
  • Rzetelność
  • Grzeczność i uprzejmość
  • Oświadczenie kandydata, że w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. nie pracował, nie pełnił służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 273) - wymóg dołączenia oświadczenia nie dotyczy kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Co oferujemy
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dofinansowanie do okularów korekcyjnych (praca przy komputerze powyżej 4 godzin)
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo - Pożyczkowej
  • Stabilna i ciekawa praca
  • Regularnie wypłacane wynagrodzenie
  • Dodatek stażowy
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne
  • Nagrody – w zależności od wyników pracy
  • Szkolenia
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Wsparcie na etapie wdrażania do pracy
  • Korzystna oferta dodatkowej opieki medycznej i ubezpieczenia na życie
  • Korzystna oferta pracownicza planów kapitałowych
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • praca samodzielna administracyjno - biurowa,
  • praca w siedzibie urzędu, stałe godziny pracy: 08:15-16:15,
  • krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe,
  • wysiłek fizyczny,
  • permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub prowadzenie kontroli w innych urzędach.

miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

  • praca w pomieszczeniu biurowym,
  • stanowisko pracy zlokalizowane jest na II piętrze budynku,
  • dojścia i dojazdy do budynku są utwardzone,
  • niepełne przystosowanie budynku dla osób niepełnosprawnych: brak podjazdu przy wejściu głównym, korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami,
  • infrastruktura budynku: klimatyzacja, sanitariaty, korytarze, klatki schodowe, schody i windy (budynek w trakcie remontu),
  • pomieszczenia higieniczno-sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych,
  • brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym,
  • praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz.,
  • obsługa urządzeń biurowych (komputer, drukarka, kserokopiarka, faks, niszczarka, skaner).
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

UWAGA!

WSZYSTKIE WYMAGANE OŚWIADCZENIA NALEŻY WŁASNORĘCZNIE PODPISAĆ ORAZ OPATRZYĆ DATĄ.

Z DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH WYMAGANE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE MUSI JEDNOZNACZNIE WYNIKAĆ DŁUGOŚĆ DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO.

W PRZYPADKU APLIKOWANIA DO KOMENDY GŁÓWNEJ STRAŻY GRANICZNEJ NA KILKA STANOWISK JEDNOCZESNIE NALEŻY ZŁOŻYC ODRĘBNY KOMPLET DOKUMENTÓW NA KAŻDE OGŁOSZENIE.

Przez dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego należy rozumieć:

  • świadectwa pracy/służby,
  • zaświadczenia o zatrudnieniu,
  • zaświadczenia potwierdzające świadczenie pracy w ramach umów cywilnoprawnych,
  • zaświadczenia o odbytych praktykach, stażach, wolontariacie,
  • referencje ze skonkretyzowanym stanowiskiem lub zakresem obowiązków,
  • zakresy obowiązków na stanowisku pracy z dołączonym świadectwem pracy potwierdzającym zatrudnienie na tym stanowisku.

Wynagrodzenie na powyższym stanowisku wynosi ok. 5782,00 zł brutto + dodatek za wysługę lat.


Dokumenty można składać:

  • osobiście w siedzibie urzędu
  • listownie
  • za pośrednictwem ePUAP albo e-Doręczenia.

Rozpatrzeniu nie będą podlegać oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu a także oferty, które nie zawierają kompletu wymaganych dokumentów oraz uwiarygodnionych (opatrzonych datą i własnoręcznym podpisem kandydata) oświadczeń. Kandydaci zakwalifikowani będą informowani telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Zostaną przyjęte tylko kompletne kserokopie dokumentów. Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.

 

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

Rozmowa kwalifikacyjna

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • Kopie dokumentów potwierdzających ukończone formy doskonalenia zawodowego w zakresie posiadania wymaganej wiedzy lub umiejętności
  • Oświadczenie kandydata, że w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. nie pracował, nie pełnił służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 273) - wymóg dołączenia oświadczenia nie dotyczy kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Kopie świadectw pracy, zaświadczeń, zakresów obowiązków lub innych dokumentów potwierdzających spełnianie wymagań w zakresie doświadczenia zawodowego,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych – o ile kandydat takowe posiada
calendar icon

Aplikuj

do 8 sierpnia 2024

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 140379"
na adres:
Biuro Kadr i Szkolenia
Komendy Głównej Straży Granicznej
Al. Niepodległości 100
02-585 Warszawa
z dopiskiem „oferta pracy - starszy specjalista w Wydziale VI BSM KGSG oraz numer ogłoszenia"
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 08.08.2024
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Główny Straży Granicznej, Al. Niepodległości 100, 02-585 Warszawa.
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: Dyrektor Biura Ochrony Informacji Komendy Głównej Straży Granicznej, AL. Niepodległości 100, 02-585 Warszawa.
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: Brak
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wytworzył/odpowiada: Komendant Główny Straży Granicznej

Jednostka organizacyjna: Komenda Główna Straży Granicznej w Warszawie

Udostępnił: Katarzyna Ślesińska

Komórka organizacyjna: Wydział Organizacji i Naboru/Biuro Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 19.07.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×